Νεοσταλινισμός, thread highjacking

Ενας απολογητής του Στάλιν εξηγεί… (μεταφορά σχολίων από το blog OMADEON)

UPDATE: Αν ήρθατε εδώ από link κάποιων… hate-posts σε άλλα blog, διαβάστε αυτό:

thread highjacking

Το «Thread highjacking» είναι γνωστό παράπτωμα στο διαδίκτυο. «Απαγωγή θέματος» (σε λέξη-προς-λέξη μετάφραση) δηλαδή σχόλια που αλλάζουν το θέμα μιας (συνήθως ήδη παρα-φ0ρτωμένης) συζήτησης και το στρέφουν αλλού, σε κάποια εμμονή του σχολιαστή.

O Poe (ή Poexania) είχε μπουκάρει σαν θρασύς και συκοφαντικός «thread-highjacker» σχολιαστής στο blog Omadeon, ανακοινώνοντας ότι… δεν είχε καμμία πρόθεση να σχολιάσει το ίδιο το θέμα του ποστ (δηλαδή δεδηλωμένα θα σχολίαζε off-topic)… αλλά μπήκε μόνο για να «υπερασπιστεί την ιδεολογία του» (=ΚΚΕ) που «θίχτηκε«! (Γιατί; Πολύ πιθανώς λόγω μιας δικής μας κριτικής αναφοράς στον… Στάλιν). Και ο (υποτιθέμενος) «καταδοτισμός» μας, δεν ήταν τίποτε παραπάνω από…. 2-3 κλικ (!) στο ψευδώνυμό του (=gravatar), για να βρεθεί το blog του!  Τα σχόλια του Poe αρχικά επρόκειτο να μεταφερθούν σε ειδική σελίδα «off-topic σχολίων» του blog Omadeon (που υπάρχει εδώ και χρόνια), αλλά τελικά… λόγω της πρόσφατης δημιουργίας αυτού εδώ του blog («Stalin Reloaded») και της θεματολογίας του, τα off-topic σχόλια μεταφέρθηκαν εδώ, εφόσον ο εν λόγω σχολιογράφος άρχισε να… δικαιολογεί τον Στάλιν, ήδη από το πρώτο (off-topic) σχόλιό του!  Αλλά…η είσοδος αυτού του σχολιαστή στο blog μας έγινε με λάσπη απαξίωσης από την αρχή. Δηλαδή… από την πρώτη πρόταση του πρώτου του σχολίου:

«Αιντε, βρηκαμε παπα και θα τους θαψουμε ολους και επειδη διαβασα πολλα σχολια στους Σελιν για εμας τους αγριάνθρωπους σταλινικους και δεν ξερω και εγω τι αλλο, αλλα δεν μίλησα διότι δεν ήθελα να αναμειχθώ, όμως εδω βλέπω ότι με την προφαση οτι προσβληθηκατε, ξεκινήσατε μια σταυροφορία για να ρίξετε δηλητήτιο [sic] σε οποιον δεν συμφωνει και δεν αποδέχεται τα πιστευω σας…»

Αυτό είναι… ομοβροντία συκοφαντικών παραποιήσεων του ίδιου του (προηγούμενου) διαλόγου, αλλά και συκοφαντική απαξίωση όλων όσων έγραφα στο blog του Celin, καθώς και όλων όσων περιέχει η ανάρτηση όπου μπήκε να σχολιάσει ο Πόε, στο blog Omadeon.

1. Κατ’ αρχάς, δεν μίλησα καν για οπαδούς του ΚΚΕ ή του κομμουνισμού (τους οποίους δεν ταύτισα εγώ με τον «σταλινισμό», αλλάο ίδιος ο Πόε, που υπερασπίστηκε τον Στάλιν). Μίλησα μόνο για όσους (συγκεκριμμένους) «χρησιμοποιούν νεο-σταλινικές μεθόδους« στο διαδίκτυο, δηλαδή… (κυρίως) μεθόδους κατασκευής ενόχων λόγω πολιτικής σκοπιμότητας (ή για προσωπικό συμφέρον).

2. Κατά δεύτερο λόγο, είναι γελοία η λάσπη του να θεωρηθεί «πρόφαση« η (πολύ λιγοστή σχετικά με τις επιθέσεις) διαμαρτυρία για όσα έγιναν (=ομοβροντίες πολλαπλών λιβέλλων και αμέτρητων άκρως υβριστικών σχολίων λάσπης σε πολλά blog).

3. ΠΩΣ  αποτελεί «πρόφαση» αυτή η διαμαρτυρία, ΓΙΑΤΙ και με ΠΟΙΟ σκοπό? Για να… «πλήξω το ΚΚΕ»? Δηλαδή… άλλη δουλειά δεν είχα, από το να… συκοφαντώ το ΚΚΕ? Και τότε… γιατί υπήρξε η μαχροχρόνια  συνεργασία και αμφίδρομη αλληλεγγύη μου με τον (μέχρι προχθές) φίλο κομμουνιστή (και υποστηρικτή του ΚΚΕ) Αντώνη Μπαλασόπουλο? Και γιατί (ως δια μαγείας) άρχισα να διαμαρτύρομαι για τον Μπαλασόπουλο μόνο μετά από κάποιες προδοτικές πράξεις του (και μάλιστα πολύ αργότερα, αφού πρώτα του έδωσα χρόνο να… συνέλθει, πράμα που δυστυχώς δεν έγινε)? Πάμε παρακάτω.

4. Είναι παντελώς αστήρικτα και τα περί «σταυροφορίας«. Κάτι τέτοιο θα σήμαινε εξάπλωση της διαμάχης σε πολλά blog, ενώ δεν μίλησα πρώτος πουθενά αλλού για το θέμα (ΤΦ), ούτε καν σε blog φίλων, μη θέλοντας να τους εμπλέξω. ΑΝ και όποτε μίλησα, το έκανα σε μικρό  υποσύνολο των πάρα πολλών blog που αναδημοσίευαν λιβέλλους (του Τάκη Φωτόπουλου, ΟΧΙ του ΚΚΕ) και μόνο για λόγους υπεράσπισής μου από τόννους λάσπη. Ακόμη και τότε, δεν ήθελα να πλήξω το ΚΚΕ ή τον κομμουνισμό. (αν και… μετά από πολλά που έγιναν, επιθέσεις του ΤΦ σε πολλά blog κλπ. πραγματικά μου φαίνεται πιθανό ότι ο Τ.Φ. έδρασε σαν «κομμάντο»… επικίνδυνων κύκλων που πρόσκεινται ή φωλιάζουν στο ΚΚΕ).

5. Τέλος, το «δηλητήριο σε όποιον δεν συμφωνεί» και «όποιον δεν αποδέχεται τα πιστεύω μας»… είναι εξοργιστικά στερεότυπα, προβολές του νου και σεναριογραφικές μπούρδες ολκής. Με ΠΟΛΛΟΥΣ που δεν συμφωνούν μαζί μας μιλάμε, διότι είμαστε ανένταχτοι, αλλά και με μακροχρόνια αλληλεγγύη για/από ένα σωρό ανθρώπους και ομάδες. (Από το ΕΠΑΜ του Καζάκη μέχρι το blog «Βαθύ Κόκκινο» και με blog που στηρίζουν ή πρόσκεινται στο ΚΚΕ – όπως ο ίδιος ο Celin).

ΟΚ?

Ακολουθούν ΟΛΑ τα σχόλια του Poe, που μεταφέρθηκαν εδώ χωρίς καμμία αλλοίωση.  

Μπορείτε να σχολιάσετε ελεύθερα, από κάτω:

___________________________________

Δημόσια στοιχεία σχολιαστή:

Gravatar: http://el.gravatar.com/poexania

blog (via Avatar):  http://poexania.wordpress.com

Public name: poexania

____________________________________

Υποβλήθηκε 04/02/2012, 01:15 | In reply to Ο Αιρετικός.

Αιντε, βρηκαμε παπα και θα τους θαψουμε ολους και επειδη διαβασα πολλα σχολια στους Σελιν για εμας τους αγριάνθρωπους σταλινικους και δεν ξερω και εγω τι αλλο, αλλα δεν μίλησα διότι δεν ήθελα να αναμειχθώ, όμως εδω βλέπω ότι με την προφαση οτι προσβληθηκατε, ξεκινήσατε μια σταυροφορία για να ρίξετε δηλητήτιο σε οποιον δεν συμφωνει και δεν αποδέχεται τα πιστευω σας.

Εγω λοιπον λεγομαι Λαγωνικακης Φραγκισκος, και θα αναφερθώ σε μερικά πράγματα στα οποία είναι καιρός κάποιος να αναφερθεί, θα προσπαθήσω να μεινω μακρυα απο την δική σας παρεξήγηση, καθότι δεν με αφορά και δεν θεωρω οτι έχει τόση σημασία να ασχοληθώ, και θα ξεκαθαρίσω μερικα πραγματα για την ιδεολογία μας(την κομμουνιστική), το κόμμα μας(το ΚΚΕ), τα οποία προσβάλετε ασύστολα και με μεγάλη αγένεια, και θα αναφερθώ και σε κάποια πράγματα που αφορούν την Σ.Ε και τον ΣΤάλιν.

α) Αφου σε πειράζουν τόσο οι “γενοκτονίες¨ και οι “εκκαθαρίσεις του Στάλιν”, που “αριστερός” σκότωνε αριστερό και δεν ξέρω τι(που φυσικά τα νούμερα των νεκρών, των διωγμένων κλπκλπ καμια σχέση δεν εχουν με αυτά που δείχνει ο αστικός τύπος, και σε παρακαλώ να μου δείξεις μια σοβαρή έρευνα επαυτού), δεν σε πειραζαν οι μαρμαρόπλακες που έτρωγαν οι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ τα μελη του ΠΑΜΕ και ο κόσμος που κατέβηκε μαζί τους απο τους κουκουλοφόρους; Δεν σε εχω δει να κλάψεις για αυτούς, αν κάνω λάθος διόρθωσε με, δεκάδες οι τραυματίες και νεκρος σε καιρό ειρήνης. Οσον αφορα τον Σταλιν τωρα, αν και εκανε λαθη, αν και θα την πληρωσαν ανθρωποι που δεν έφταιγαν, καμια σχεση βέβαια με τα τερατουργήματα που του καταλογίζουν, ο Σταλιν ειχε να αντιμετωπίσει ενα κοινωνικό στρώμα απομεινάρι του προηγούμενου καθεστώτως, τους κουλακους, οι οποιοι δεν καλοβλεπαν την σοσιαλιστικη ανοικοδόμηση και ήθελαν παλι να εχουν τους εργάτες για δουλοπάροικους, για αυτό και σαμπόταραν κάθε απόπειρα με βια και νοθεία και με οποιον αλλο τρόπο μπορούσαν. Σε αυτους ο Σταλιν τι επρεπε να κανει; Να τους αφήσει να αλωνίζουν, να πανε παλι πίσω σε ημιφεουδαρχία; Να προχωρήσουν σε αστικού/καπιταλιστικού τύπου επανάσταση ή να συνεχίσουν την οικοδόμηση ενος λαικού σοσιαλιστικού κράτους, που θα άμβλυνε, όπως και έκανε, τις διαφορές μεταξύ των πολιτών του; Το ΚΚΕ λοιπον ως κομμα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΩΝ, και δεν επικροτεί τα όποια λάθη του Στάλιν, προσπαθεί μάλλιστα να τα αποφύγει. ΟΜΩΣ, όταν η ταξική πάλη πάρει ανδρωθεί, εμεις δεν θα συμφιλιωθούμε(‘ασχετα τι θα λενε κάποιες σοσιαλδημοκρατικές φωνές, όπως εχει γίνει και αλλού και διάλυσαν το εργατικό κίνημα), ούτε με κουλάκους, ούτε με εργοστασιάρχες, ούτε με καλούς καπιταλιστές ούτε με ψιλοκαλους καπιταλιστές, ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΔΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΤΙΚΗ ΤΑΞΗ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ, και αν το κανουμε, εγω θα παψω να είμαι κκε την επόμενη μέρα.

συνεχίζεται

______________________

Υποβλήθηκε 04/02/2012, 01:31 | In reply to poexania.

2) Το να λες τα Συκα συκα και την σκαφη σκαφη, δεν ειναι συκοφαντια. Τι να κανουμε, η μη καλως περιφρουρημένη πορεία του “Δεν πληρώνω” φιλοξενούσε φίδια στον κόρφο της, ψέματα ήταν; Ποιοι εριχναν τις μαρμαροπλακες; Απο κει μεσα δεν ξεπήδησαν; Επισης το ΚΚΕ, δεν ανοιγει τα περιφρουρημενα μπλογκ του για να εισχωρήσουν αλλοι πολιτικοί χώροι, ποσο μάλλον χωρίς συννενόηση, αυτο ειναι γνωστό, και το κανει για προστασια, για να μην μπουκαρουν ασφαλίτες, ντραμπούκοι, μπαχαλακηδες κλπ. Εδω στα Χανια που μενω εγω πχ, μετα την πορεια του πολυτεχνειου, την τελευταια, απο την παραλληλη πορεία που διωργανώθηκε(όχι την δική μας) όταν βρισκόταν κάτω απο τα γραφεία μας, διάφορα άτομα πεταξαν πέτρες στα τζάμια και φώναξαν υβρυστικά συνθήματα, νωρίτερα είχαν πετάξει και αυγά, ποιός σηκώνει λοιπον το γάντι; Και δεν λεω οτι αυτη η πράξη εξέφραζε τον κόσμο της άλλης πορείας, όχι, όμως μπήκαν εκει μέσα και έκαναν τα δικά τους, ε εμείς τέτοια δεν θελουμε, εμεις κάνουμε οργανωμένο αγώνα, ΤΕΛΟΣ!

3) Δημήτρης Καζάκης. Ωραίες οι οικονομικές του αναλύσεις, με την πολιτική του τοποθέτηση διαφωνω κάθετα. Πάμε τωρα στις κατηγορίες. Ο Καζακης εδω και καιρό, γιατι τον παρακολουθώ, συνεχώς, με τρόπο χειρότερο του Παγγάλου, εκτοξεύει κατηγορίες για το ΚΚΕ. Πετάει λοιπόν σπίθες, αλλά ούτε πολιτικά στηρίζει τις κατηγορίες του, ούτε στοιχεια δίνει για αυτα που λεει, απλα΄τα λεει και όπου πιάσουν, αυτό ξέρεις πως το λένε, ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟ! και μια φορα γκαιμπελς παντα γκαίμπελς. Δεν θυμαμαι πως το ειχε πει ακριβως, αλλά διέδιδε φήμες οτι το ΚΚΕ αλλα λέει τωρα και αλλα ελεγε πριν απο λίγο καιρό, και οτι μια λεει εκτος ευρω και την αλλη εντος ευρω και αλλα τέτοια. Το κκε λοιπον βασίζεται στο πρόγραμμα του, αυτό του 96, και στο 18ο συνέδρειο, αυτες ειναι οι θεσεις του, εκει πατα και δεν παρεκλίνει ούτε κωλωτουμπίζει. Οσον αφορα το ευρω, το κκε ποτε δεν εχει πει κατι διαφορετικο περα απο το οτι “χωρις να πάρει η εργατική τάξη τα μέσα παραγωγής στα χέρια της, δεν θα εχει τοση διαφορά αν θα έχουμε δραχμή η ευρώ” και αυτω ειναι κάτι που βασιζεται στην μαρξιστικη θεωρια η οποια λεει οτι το νομισμα εχει δευτερευοντα ρολο σε μια οικονομία. Και φυσικά το κκε ζητα αποδεσμευση απο ΕΕ και ΝΑΤΟ, κατι που οταν θα γίνει, εννοείται οτι δεν θα έχουμε ευρώ. ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. Φυσικα οταν διαφορες κωλωφυλλαδες παιρνουν το μισο μιας δήλλωσης της Παπαρήγα και το δημοσιευουν, μπορούν να δείξουν οτιδήποτε, θα μπορούσαν μάλλιστα να επιλέξουν και τις λέξεις που τους βολευουν απο την οποια δήλλωση και να φτιάξουν δικές τους προτασεις, γκαίμπελς το μεγαλείο σου. Τωρα αναφορικά με την στάση του ΚΚΕ απέναντι στον Καζακη. Το ΚΚΕ, μεσω των οργάνων του, οποιαδήποτε κριτικη κανει, ειναι σε πολιτικό επίπεδο και πάντα τεκμηριωμένη, πολεμική το λένε αυτό, δεν κάνει γκαιμπελισμούς, βρες μου εναν γκαιμπελισμο του ΚΚΕ στο πρόσωπο του Κ. Καζακη και το ξανασυζητάμε.

Τεσπα αυτα για τωρα, απλα 2-3 πραγματα γιατι υπάρχουν και κάποια ορια στο ποσο ΑΔΙΚΑ και αγενεστατα προσβλητικος μπορει να γινει κάποιος.

__________________

Υποβλήθηκε 04/02/2012, 02:42

Εκανα 2 σχολια, το δευτερο δεν το εμφάνισες, παρακαλω να το εμφανίσεις

δεν προκειται να συνεχισω τον διαλογο αν δεν με εγκρινεις στο blog γενικως

Αυτα για τωρα

Λαγωνικακης Φραγκισκος

Σου κανω και paste το σχολιο 2 μηπως και δεν το εχεις δει η δεν εμφανιστηκε στο blog

2) Το να λες τα Συκα συκα και την σκαφη σκαφη, δεν ειναι συκοφαντια. Τι να κανουμε, η μη καλως περιφρουρημένη πορεία του “Δεν πληρώνω” φιλοξενούσε φίδια στον κόρφο της, ψέματα ήταν; Ποιοι εριχναν τις μαρμαροπλακες; Απο κει μεσα δεν ξεπήδησαν; Επισης το ΚΚΕ, δεν ανοιγει τα περιφρουρημενα μπλογκ του για να εισχωρήσουν αλλοι πολιτικοί χώροι, ποσο μάλλον χωρίς συννενόηση, αυτο ειναι γνωστό, και το κανει για προστασια, για να μην μπουκαρουν ασφαλίτες, ντραμπούκοι, μπαχαλακηδες κλπ. Εδω στα Χανια που μενω εγω πχ, μετα την πορεια του πολυτεχνειου, την τελευταια, απο την παραλληλη πορεία που διωργανώθηκε(όχι την δική μας) όταν βρισκόταν κάτω απο τα γραφεία μας, διάφορα άτομα πεταξαν πέτρες στα τζάμια και φώναξαν υβρυστικά συνθήματα, νωρίτερα είχαν πετάξει και αυγά, ποιός σηκώνει λοιπον το γάντι; Και δεν λεω οτι αυτη η πράξη εξέφραζε τον κόσμο της άλλης πορείας, όχι, όμως μπήκαν εκει μέσα και έκαναν τα δικά τους, ε εμείς τέτοια δεν θελουμε, εμεις κάνουμε οργανωμένο αγώνα, ΤΕΛΟΣ!

3) Δημήτρης Καζάκης. Ωραίες οι οικονομικές του αναλύσεις, με την πολιτική του τοποθέτηση διαφωνω κάθετα. Πάμε τωρα στις κατηγορίες. Ο Καζακης εδω και καιρό, γιατι τον παρακολουθώ, συνεχώς, με τρόπο χειρότερο του Παγγάλου, εκτοξεύει κατηγορίες για το ΚΚΕ. Πετάει λοιπόν σπίθες, αλλά ούτε πολιτικά στηρίζει τις κατηγορίες του, ούτε στοιχεια δίνει για αυτα που λεει, απλα΄τα λεει και όπου πιάσουν, αυτό ξέρεις πως το λένε, ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΜΟ! και μια φορα γκαιμπελς παντα γκαίμπελς. Δεν θυμαμαι πως το ειχε πει ακριβως, αλλά διέδιδε φήμες οτι το ΚΚΕ αλλα λέει τωρα και αλλα ελεγε πριν απο λίγο καιρό, και οτι μια λεει εκτος ευρω και την αλλη εντος ευρω και αλλα τέτοια. Το κκε λοιπον βασίζεται στο πρόγραμμα του, αυτό του 96, και στο 18ο συνέδρειο, αυτες ειναι οι θεσεις του, εκει πατα και δεν παρεκλίνει ούτε κωλωτουμπίζει. Οσον αφορα το ευρω, το κκε ποτε δεν εχει πει κατι διαφορετικο περα απο το οτι “χωρις να πάρει η εργατική τάξη τα μέσα παραγωγής στα χέρια της, δεν θα εχει τοση διαφορά αν θα έχουμε δραχμή η ευρώ” και αυτω ειναι κάτι που βασιζεται στην μαρξιστικη θεωρια η οποια λεει οτι το νομισμα εχει δευτερευοντα ρολο σε μια οικονομία. Και φυσικά το κκε ζητα αποδεσμευση απο ΕΕ και ΝΑΤΟ, κατι που οταν θα γίνει, εννοείται οτι δεν θα έχουμε ευρώ. ΑΥΤΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ΕΠΙ ΤΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ. Φυσικα οταν διαφορες κωλωφυλλαδες παιρνουν το μισο μιας δήλλωσης της Παπαρήγα και το δημοσιευουν, μπορούν να δείξουν οτιδήποτε, θα μπορούσαν μάλλιστα να επιλέξουν και τις λέξεις που τους βολευουν απο την οποια δήλλωση και να φτιάξουν δικές τους προτασεις, γκαίμπελς το μεγαλείο σου. Τωρα αναφορικά με την στάση του ΚΚΕ απέναντι στον Καζακη. Το ΚΚΕ, μεσω των οργάνων του, οποιαδήποτε κριτικη κανει, ειναι σε πολιτικό επίπεδο και πάντα τεκμηριωμένη, πολεμική το λένε αυτό, δεν κάνει γκαιμπελισμούς, βρες μου εναν γκαιμπελισμο του ΚΚΕ στο πρόσωπο του Κ. Καζακη και το ξανασυζητάμε.

Τεσπα αυτα για τωρα, απλα 2-3 πραγματα γιατι υπάρχουν και κάποια ορια στο ποσο ΑΔΙΚΑ και αγενεστατα προσβλητικος μπορει να γινει κάποιος.

_____________________

Advertisements

About Omadeon

Programmer (A.I./Prolog/ASM), musician, blogger, etc.

Συζήτηση

9 thoughts on “Ενας απολογητής του Στάλιν εξηγεί… (μεταφορά σχολίων από το blog OMADEON)

  1. Ακου poexania
    Δεν ξέρω αν (ή πως) θα σου απαντήσει ο Αιρετικός,
    αλλά την αγωνία σου μην τυχόν και συκοφαντηθεί το κόμμα σου (το ΚΚΕ), την έχω προσωπικά ΧΕΣΜΕΝΗ.
    Διότι απλούστατα… ΔΕΝ συκοφαντείται το ΚΚΕ εδώ. ΕΜΕΙΣ συκοφαντούμαστε.
    Και δεν συκοφαντούμαστε από ένα φίλο ή κάποια σχόλια κάπου, αλλά από «πάρα πολλά μπλογκ» (όπως καυχήθηκε ο Φωτόπουλος).
    (και παρά λίγο κι από το γραπτό τύπο). Βέβαια… όχι και τόοοσα πολλά, όσα νομίζει εκεινος.
    Και εκείνες οι επιθέσεις (μετά από ΕΞΗ βδομάδες περίπου) φαίνεται πως σταμάτησαν. Τέλος πάντων…

    όμως εδω βλέπω ότι με την προφαση οτι προσβληθηκατε, ξεκινήσατε μια σταυροφορία για να ρίξετε δηλητήτιο σε οποιον δεν συμφωνει και δεν αποδέχεται τα πιστευω σας.

    Χειρότερη μαλακία, γεμάτη λάσπη, και πιο μακριά από την αλήθεια, δεν άκουσα σήμερα.

    «πρόφαση» το θεωρείς?
    «για να ρίξουμε δηλητήριο», βλάκα?
    «σε ΟΠΟΙΟΝ δεν συμφωνεί»
    και
    «σε όποιον δεν αποδέχεται τα πιστεύω μας»?

    Εισαι εκτός πραγματικότητας. Μηχανή Προβολής ιδεολογικών ταινιών τόκανες το κεφάλι σου φίλε.

    ΤΙΠΟΤΕ δεν ισχύει από όλα αυτά. Το ΑΝΤΙΘΕΤΟ ισχύει μάλιστα, για κάθετι από όλα αυτά.

    Οσον αφορά το ΚΚΕ (που δεν αντιμάχομαι αλλά ούτε και είμαι μέλος ή οπαδός του)
    Πήγαινε διάβασε ΤΙ έγραψα στο Νίκο Μπογιόπουλο ΠΡΙΝ αρχίσεις ΤΕΤΟΙΕΣ χοντρομαλακίες που κάθεσαι και γράφεις
    http://omadeon.wordpress.com/2011/10/23/sto-niko-bogiopoulo/

    Και πήγαινε διάβασε ΠΟΙΟΣ εξαπέλυσε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ σταυροφορία (εξόντωσης υπολήψεων) εναντίον τίνος
    http://metaomadeon.wordpress.com/2012/02/02/neostalinist-cyberbullying/

    Κι αν δεν παίρνεις θέση για όλα αυτά και ΔΕΝ σε ενδιαφέρει η ΠΟΔΟΠΑΤΗΣΗ ανθρώπων,
    τότε ΓΙΑΤΙ να νοιαστούμε εμείς για το κόμμα σου?
    Ιδίως όταν… ΚΑΙ εσύ θες να χωθείς εδώ, μόνο και μόνο για να φέρεις και να ρίξεις λάσπη?

    Ευτυχώς, βέβαια…. δεν ειναι το κόμμα σου που μας επιτίθεται.
    Είναι ένα γκρουπούσκουλο που τυχαίνει να έχει συμπαραταχθεί μαζί σας σε _κάποια_ πράματα.
    ΟΧΙ όμως ΟΛΑ τα πράματα που ΝΟΜΙΖΕΙΣ ότι μας ενοχλούν.

    ΔΕΝ μας ενοχλούν αυτά που ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ υποθέτεις.
    π.χ.

    δεν σε πειραζαν οι μαρμαρόπλακες που έτρωγαν οι ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ τα μελη του ΠΑΜΕ και ο κόσμος που κατέβηκε μαζί τους απο τους κουκουλοφόρους;

    Ακου να δεις φίλε, όχι μόνο με πείραξαν πολύ αλλά έφαγα και τις ώρες μου
    να εξηγω το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ότι μολότωφ σε αθωράκιστο πλήθος ισούται με ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ απόπειρα.

    Δεν σε εχω δει να κλάψεις για αυτούς, αν κάνω λάθος διόρθωσε με,

    Λίαν επιεικώς απαντώ: ANTE και γαμήσου (όσον αφορά αυτό).
    Ελπίζω… να αντιλαμβάνεσαι ΠΩΣ το εννοώ αυτό και να μη με παρεξηγείς 😉

    θα προσπαθήσω να μεινω μακρυα απο την δική σας παρεξήγηση, καθότι δεν με αφορά και δεν θεωρω οτι έχει τόση σημασία να ασχοληθώ,

    ΔΕΝ θα μείνεις μακριά,
    ΔΕΝ είναι «παρεξήγηση»
    και είσαι ΗΔΗ μπλεγμένος
    ΚΑΙ συνυπεύθυνος ΕΤΣΙ κι αλλιώς
    σε ΚΑΘΕ αδικία που κάνουν όσοι ΕΣΥ στηρίζεις (ΑΝ τους στηρίζεις, βέβαια… )

    Κι αν θες δικαιοσύνη, τότε να αρχίσεις να τρέφεις ΕΣΥ το μυαλό σου με δικαιοσύνη

    Οταν ρε φίλε… 95% των σχολιαστών σε ΟΛΑ τα μπλογκ ΚΟΥΚΟΥΛΩΝΟΥΝ συμβάντα επειδή «Δεν συμφέρουν τις ιδέες τους»

    ΤΙ να τις κάνω τις ιδέες σας?

    Οταν ολόκληρη χώρα είναι ανίκανη να _κρίνει_ σωστά από ΠΟΥ να ξεκινήσει κανείς?

    Πότε θα αποβάλλουν όλη τη λάσπη που μάλλον κατάπιανε σαν μωρά, αντί για… γάλα ?

    To TI δικαιολογίες είχε ο Στάλιν το θεωρώ παντελώς άσχετο.
    Οχι μόνο με τη συζήτηση αλλά και με γενικά τον κομμουνισμό σήμερα.
    Ανάθεμα την ώρα και τη στιγμή που σας έπιασε μανία να τον δικαιολογήσετε…

    Posted by omadeon | 04/02/2012, 3:50 πμ
  2. Είχα ξεκινήσει να του απαντώ με το εξής σχόλιο:
    ——————————————–
    Είχαμε προ ολίγου ένα σχόλιο από έναν ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ υπερασπιστή του ΚΚΕ και του.. Στάλιν.
    Το σχόλιο δεν το ελευθερώνω αλλα΄το παραθέτω εξ ολοκλήρου. σε λίγο.
    Και δεν το ελευθερώνω, διότι αυτό το μπλογκ παρέχει αυτόματη ελεύθερη είσοδο σε οποιονδήποτε νέο σχολιαστή,
    αν (έστω και) ΕΝΑ σχόλιό του ίδιου σχολιαστή εγκριθεί.
    ΑΝ εκριθεί λοιπόν ΕΝΑ σχόλιο, θα εγκρίνονται και όλα τα άλλα του ιδιου χωρίς όριο, αυτομάτως.

    Tέτοια ελεύθερη είσοδο ΔΕΝ παρέχουμε πάντα, ιδίως… σε όσους παραβιάζουν τη βασική αρχή «μηδενική ανοχή στη ΣΟΒΑΡΗ λάσπη».
    Ωστοσο, διασφαλίζουμε ότι η «άλλη άποψη» θα ακουστεί, όσο το δυνατόν.ελεύθερα, αν δεν είναι σκέτος θόρυβος λάσπης…
    (Κι αν ο νέος σχολιαστής σεβαστεί τις αρχές μας θα σεβαστούμε κι εμείς τον ίδιο, ίσως και ελευθερώνοντάς τον από το «προληπτικό moderation»).
    Ορίστε το σχόλιο, απάντηση στο εξής του Αιρετικού: http://omadeon.wordpress.com/2011/12/31/to-takis-fotopoulos/#comment-75575
    (θα απαντήσω στη συνέχεια)
    ———————————————-
    (ακολουθεί το σχόλιο)
    ———————————————-

    Posted by omadeon | 04/02/2012, 4:10 πμ
  3. Σταλινικοί και χιτλερικοί είναι τελικά ακριβώς το ίδιο πράγμα. Οι μεν σταλινικοί δεν δέχονται καμία (εκτός ΚΚΕ) πηγή για τις εκκαθαρίσεις και τις (συχνά ρατσιστικές) διώξεις που διέπραξε ο πατερούλης τους, οι δε χιτλερικοί δεν δέχονται ότι ο Χίτλερ διέπραξε το Ολοκαύτωμα και φτάνουν στο σημείο να μας πουν ότι και στα Καλάβρυτα «καλά έκανε». Και οι μοναδικές «σοβαρές» πηγές που δέχονται οι χιτλερικοί είναι κάτι τύποι σαν το David Irving και τον Κώστα Πλεύρη (ανάλογης ποιότητας και αξιοπιστίας είναι και οι «σοβαρές» πηγές που θέλουν οι σταλινικοί). Και είναι προφανές ότι και οι μπάτσοι ποτέ δεν δέχονται ρεπορτάζ κ.ο.κ. που τεκμηριώνουν βασανιστήρια που διαπράττονται από μπάτσους ή δολοφονίες αθώων που έχουν διαπραχθεί από συναδέλφους τουυς.

    Σε ό,τι αφορά τώρα το όνομα του συγκεκριμένου απολογητή του Στάλιν, μου είναι αδιάφορο. Δεν πα’να τον λένε και Μπάμπη Σουγιά (έτσι κι αλλιώς, τα σχόλιά του είναι επιπέδου Μπάμπη Σουγιά, Κώστα Γκοτζίλα και Νώντα Ανακόντα).

    Και για να πιάσω τις μαλακίες του στυλ «δε σας είδα να διαμαρτύρεστε για τις μαρμαρόπλακες» και σνιφ κλαψ λυγμ… Προφανώς δε μας είδε, αφού δε διάβασε – ανήκει ο τυπάς στο κίνημα «Δεν Διαβάζω, παρά μόνο δέχομαι briefing από τον κομματάρχη κι ορμάω». Ουρτ λοιπόν με τους κομματικούς στρατούς. Δε μας έφταναν τα άλλα κώματα, έχουμε και το ΚΚΕ.

    Στο μεταξύ, αφιερώνω στους «συντρόφους» το έξοχο διαφημιστικό που τους ετοίμασε κάποτε ο Τζίμης Πανούσης με τίτλο «Η Δύναμη Της Αλήθειας» (γιατί μόνο αλήθειες λένε, όπως κι ο Τσιρίδας Μπουμπούκος). Ένα +Ιερόν Βίδεον+ με πλέρια αγωνιστικότητα και μαχητικότητα και πούρα (Αβάνας) ειλικρίνεια:

    Posted by Ο Αιρετικός | 04/02/2012, 8:20 πμ
  4. Και κάτι ακόμα:

    Όλοι εσείς που ανήκετε σε κομματικούς στρατούς (ΠΑΣΟΚ, ΝΔ, ΛάΟΣ, ΚΚΕ και το κακό συναπάντημα) μας τα’χετε πρήξει. Από την πραγματικότητα έχετε πάρει διαζύγιο εδώ και πολλά χρόνια. Δε σας ενδιαφέρουν έννοιες όπως ειλικρίνεια, εντιμότητα, αξιοπρέπεια κι είστε όλοι εξίσου μαλακισμένοι και φανατισμένοι με τους χουλιγκάνους των ποδοσφαιρικών ομάδων, τους σαϊεντολόγους και τους μπετόβλακες που έρχονται στα σπίτια απρόσκλητοι για να προσηλυτίσουν κόσμο. Στο όνομα της «ιδεολογίας» και του κόμματος συκοφαντείτε ανθρώπους, ψεύδεστε ασύστολα (και μάλιστα εν γνώσει σας) και συμπεριφέρεστε σαν όχλος.

    Στ’αρχίδια μου το κόμμα σας. Κι όχι μόνο το δικό σας – ΟΛΑ τα κόμματα. Κάθε φορά στο κυνοβούλιο οι αυξήσεις των βουλευτικών «αποζημιώσεων» περνάνε ΠΑΜΨΗΦΕΙ, δεν είδα μια φορά ΕΝΑ μαλάκα βουλευτή οποιουδήποτε κόμματος (του δικού σας συμπεριλαμβανομένου) να λέει «όχι ρε πούστηδες, εγώ δεν ψηφίζω κάτι τέτοιο, το λαό τον έχουμε γαμήσει και είναι ντροπή να θέλουμε και αύξηση από πάνω».

    Στ’αρχίδια σας οι άνθρωποι και ο λαός, στ’αρχίδια μας και το κόμμα σας. Πούλο τώρα!

    Posted by Ο Αιρετικός | 04/02/2012, 8:30 πμ
  5. O βρωμόστομος (πλέον) Μέγκα-Βλαξ και αποδεδειγμένος ψεύτης Αντώνης μνημονεύει ΗΔΗ αυτό ΕΔΩ το μπλογκ, παρεξηγώντας το και συκοφαντώντας το _ολοκληρωτικά_…. εδώ:

    1) http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/alain-badiou.html
    σχόλια:

    Αντωνης Feb 4, 2012 07:49 AM
    Το κείμενο αφιερώνεται στον θαρραλέο σύντροφο Poe, νέο θύμα της πάγιας τακτικής ασφαλίτικης στόχευσης από ξεδιάντροπους νεο-δοσίλογους: https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/04/poexania/

    Και, με απέραντη περιφρόνηση, σε όσους ανέχονται και νομιμοποιούν τα επιχειρήματα του θρασύδειλου καταδοτισμού.

    Όσο για αυτό: http://redship.wordpress.com/2011/11/08/κκε-αηδία-για-τα-παζάρια-της-νέας-κυβέρ/#comment-376

    συνεχίστε ακάθεκτοι, βαθύτερα και βαθύτερα στη φασιστική σας σήψη. Μας αρέσει να ξέρουμε ποιον έχουμε απέναντί μας.

    Παρατηρήσεις (προς Αντώναρο και σία)
    Εχετε ξεφύγει τελείως, βλακο-σταλίνες. Μπαίνει ο άλλος σαν βλήμα να προπαγανδίσει το ΚΚΕ σε θέμα άσχετο με το ΚΚΕ, αλλά ταυτόχρονα να ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ το σχολιασμό με μπόλικη λάσπη και τον αποκαλείς «θαρραλέο σύντροφο»? Πας καλά?

    Από που, ΨΕΥΤΑΡΑΚΟ Αντωνάκη, προκύπτει το ΤΕΡΑΤΩΔΕΣ νέο μέγκα-ψέμα σου… ότι ο εν λόγω τρολ-προπαγανδιστής είναι ένα… «νέο θύμα της πάγιας τακτικής ασφαλίτικης στόχευσης« και μάλιστα… «από ξεδιάντροπους νεο-δοσίλογους«?

    ΠΟΣΑ ασύστολα ψεύδη λες, σε ΜΙΑ μόνο πρόταση?

    Δοσίλογος είσαι ΚΑΙ Φαίνεσαι Αντωνάκη. ΚΑΙ Εσύ κι ο Φωτόπουλός σου.
    (=Ενας Φασίστας της Επωνυμίας στο διαδίκτυο).

    Είσαι ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΗΣ συναγωνιστών σου, πάρτο χαμπάρι
    (εκτός του ότι είσαι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΣ ΨΕΥΤΗΣ και συκοφάντης).

    Αλλά εδώ είναι διαδίκτυο, δεν είναι παίξε-γέλασε.
    Εσύ και η φάρα σου θα ΧΑΣΕΤΕ.
    Αλλά… ΟΧΙ λόγω ΑΝΥΠΑΡΚΤΟΥ δοσιλογισμού σε εμάς.

    ΠΛΥΝΕ το στόμα σου που θα πεις εμένα «δοσίλογο»,
    (επειδή… έβαλα το τρολ σου σε ειδικό ποστ, σώζοντας και τις βλακείες που λέει)

    -Σεβάστηκες εσύ ποτέ, κανενός άλλου την έκφραση, Αντώνη?
    Το δικαίωμα του αντιλόγου στις λάσπες σου το σεβάστηκες?
    Το απλό δικαίωμα της έκφρασης απόψεων, έστω?
    Ε, μάθε ότι εγώ το σέβομαι…
    αλλά ΔΕΝ επιτρέπω σε οff-topic λασπαδόρους να χαλάνε ποστ με 200+ σχόλια.
    Γι’ αυτό κι έφερα τα τρολο-σχόλια εδώ.
    Από κει και πέρα…

    -Με ΠΟΙΟ τρόπο «έπεσε θύμα ασφαλιτικης στόχευσης», ο «σύντροφος Πόε»?

    Μήπως επειδή έψαξα τα ΠΟΛΥ αυτονόητα (ΚΑΙ δημόσια) στοιχεία του?
    (βρίσκοντας το μπλογκ αυτού του ανθρώπου μέσω του αβατάρ του?)
    Αυτό με κάνει «ασφαλίτη»? εεε? Πας καλά??
    Ρε βλάκα…
    Αυτό είναι το ΠΡΩΤΟ πράμα που κάθε σοβαρός αναγνώστης κάνει σε ένα αβατάρ.

    ΠΟΣΟ άσχετος με το διαδίκτυο είσαι, τελικά?
    -ή μήπως _το παίζεις_ άσχετος ειδικά στο θέμα αυτό?

    Α, κι όποιος ψάχνει στο γκουγκλ να σε βρει, «δοσίλογος» θάναι, έτσι? 🙂

    Ε, ΦΤΟΥ σου ηλίθιε, ΤΙ να πω…
    Πες κάνα ψέμα πιο πιστευτό! 😈 χαχαχα

    __________________________________

    2) http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/vi-lenin-vii.html

    Αντωνης Feb 4, 2012 03:46 AM

    @αποτυχημένοι πλην πείσμονες νεοταξικοί χαφιέδες του stalinreloaded.wordpress.com (γελάσαμε): Το ανώτατο τάγμα αντικομμουνιστικής λύσσας και χαφιεδισμού σας απονέμει το μετάλλιο «Ρόναλντ Ρίγκαν.» Συγχαρητήρια για τον «αντιεξουσιασμό» και ευχαριστώ για το συνεχές σας αυτοξεβράκωμα ως πολιτικού υποκόσμου.

    Είσαι ΓΕΝΝΗΜΕΝΟΣ ψεύτης KAI συκοφάντης Αντωνάκη μου.
    Και… άστ’ αυτά. ΟΥΤΕ μία λέξη αλήθειας δεν περιέχει ο οχετός σου, πιο πάνω.

    ΟΥΤΕ καν «γελάσατε», δε μασάμε.
    Εχεις θορυβηθεί πολύ και κόψε τα σάπια…
    :mrgreen:

    Ασε και το Μπαντιού στην ησυχία του,
    είσαι ΣΚΕΤΟ σκοτάδι μπροστά του.
    ΤΌΣΟ υποκριτής, ώστε συχνά δεν παίρνεις καν χαμπάρι την ψευτιά σου.
    Και ΜΗ μου πεις ότι «σε έβρισα». Ακριβολογώ.

    Γιατί δεν βγαίνεις δημόσια, σαν υποστηρικτής του Στάλιν?
    Σου ΜΟΙΑΖΕΙ, τελικά… 🙂

    Posted by Omadeon | 05/02/2012, 2:07 πμ
  6. Ααα… ΤΩΡΑ κατάλαβα ΓΙΑΤΙ τον έπιασε τον Αντώνη τέτοιο… αμόκ!!!

    Εγινε λάθος, διότι ένας σύνδεσμος που έβαλε το εργαλείο «ΖΕΜΑΝΤΑ» δημιούργησε ping-back σε ένα μπλογκ που πρόσκειται στο ΚΚΕ.
    http://redship.wordpress.com/2011/11/08/%ce%ba%ce%ba%ce%b5-%ce%b1%ce%b7%ce%b4%ce%af%ce%b1-%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b1-%cf%80%ce%b1%ce%b6%ce%ac%cf%81%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%bd%ce%ad%ce%b1%cf%82-%ce%ba%cf%85%ce%b2%ce%ad%cf%81/

    Πήγα κι έγραψα σχόλιο ζητώντας συγνώμη (αφού ήταν τελείως off-topic).

    Επ’ ευκαιρία τους είπα δυο λόγια διότι σίγουρα παρεξήγησαν, αν όχι οι ίδιοι, κάποιοι που είδαν το σύνδεσμο, εκλαμβάνοντάς τον σαν… επίθεση στο ΚΚΕ.

    Ε, δεν είχα τέτοια πρόθεση, όσο κι αν η παράνοια του Αντώνη άρχισε να το πιστεύει….

    Απλώς έβαλα εδώ τα σχόλια διότι ήταν άσχετα με το δικό μας ποστ όπου μπήκαν αρχικά ΚΑΙ ήταν γεμάτα αδικαιολόγητη λάσπη. Και φυσικά είναι ελεύθερος ο σχολιογράφος να σχολιάσει εδώ.

    Posted by Omadeon | 05/02/2012, 2:58 πμ
  7. Posted by Omadeon | 07/02/2012, 2:54 μμ

Trackbacks/Pingbacks

  1. Παράθεμα: Η εξίσωση του googlίζειν με… χαφιεδίζειν! (Neostalinist daemonisations of googling) « Stalin Reloaded - 12/02/2012

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Πρόσφατα άρθρα

Blog Stats

Σελίδες

Αρέσει σε %d bloggers: