Αντώνης Μπαλασόπουλος, Γκουγκλίζειν, Δαιμονοποίηση, Νεοσταλινισμός, Lenin Reloaded, thread highjacking

Η εξίσωση του googlίζειν με… χαφιεδίζειν! (Neostalinist demonisations of googling)

Ο επίκουρος καθηγητής Συγκριτικής Λογοτεχνίας Αντώνης Μπαλασόπουλος είναι ο ιδρυτής των blog «Lenin Reloaded« και «Radical Desire« (και μερικών άλλων), γεγονός που ποτέ δεν έκρυψε και αποτελεί 100%  δημοσιοποιημένο «προσωπικό δεδομένο» του, όπως αποδείχτηκε π.χ. στο σχόλιο ΕΔΩ (σε πρώτη φάση, γιατί επίκειται και… video). Το ότι ο ίδιος «βρισκεται πίσω» από εκείνα τα blog δεν ειναι μόνο ήδη δημοσιοποιημένο (ακόμη και σε άρθρο του στην «Ελευθεροτυπία»). Είναι επίσης τόσο ευρέως γνωστό, ώστε (π.χ.) ένας άλλος, πολύ γνωστός επώνυμος blogger έχει μόνιμο σύνδεσμο στο «Radical Desire», με δημόσια επιγραφή  «Αντώνης Μπαλασόπουλος»: Δείτε τη Στήλη «ΑΝΘΡΩΠΟΙ», αριστερά στην ανάρτηση του Νίκου Σμυρναίου (ΕΔΩ).

Και στο περιοδικό «Κοντέινερ», παλιό ένθετο της εφημερίδας «Ελευθεροτυπία» , τεύχος #8, Ιούνιος 2010, σελ. 22 [download  ΕΔΩ] o Αντώνης Μπαλασόπουλος προωθεί δημόσια και το blog του «Radical Desire«, συνδέοντάς το δημοσίως με το ονοματεπώνυμό του: 

…όπου στο τέλος, παραθέτει τα πλήρη επαγγελματικά στοιχεία του:

Αυτό. το άρθρο στο Κοντέινερ, το βρήκε και το παράθεσε άλλος blogger, στην ανάρτηση ΕΔΩ, διαμαρτυρόμενος  χιουμοριστικά, επειδή ο ίδιος προστέθηκε στα… θύματα του Μπαλασόπουλου(!), όπως και ένας άλλος blogger, aφού ο Μπαλασόπουλος έγραψε το εξής:

Εγώ είχα βρει τα υπόλοιπα, πολλά άλλα στοιχεία. Το ονοματεπώνυμό του (που ποτέ δεν έκρυψε) το ήξερα από παλιά (και ο ίδιος ήξερε ότι το ήξερα, αποδεδειγμένα). Είχα επίσης βρεί κάποτε, μέσω απλής αναζήτησης, και δύο video με δημόσιες εμφανίσεις του, το 2009. Αυτά του τα είχα αναφέρει τότε, εκφράζοντας μάλιστα και… εγκώμιο για τον ίδιο! Παρόλ’ αυτά, δεν δίστασε να πει, πρόσφατα:

Τα δύο video είναι ακόμη και σήμερα δημόσια. Οπότε, για την εικονογράφηση πρόσφατου άρθρου μου, απλώς παράθεσα ένα στιγμιότυπο (καρέ) από το δεύτερο videoΟρίστε τα video, που φέρουν το ονοματεπώνυμό του:

Το πρόσφατο άρθρο μου είναι τεκμηριωμένη κριτική ορισμένων… άλλων σφαλμάτων του, για τα οποία «ποιεί την νήσσαν». Αντί να απαντήσει, βρίζει και συκοφαντεί, διασύροντάς με σαν «χαφιέ«, «δοσίλογο» και «άνθρωπο του υποκόσμου» (κλπ.) παντού στο διαδίκτυο. Σε αυτή την εκστρατεία σπίλωσης υπολήψεων, δεν περιορίστηκε σε σχόλια, αλλά έκανε και ειδική ανάρτηση, αφιερωμένη σε μένα (που εξαπλώθηκε κι από τις στήλες «πρόσφατων αναρτήσεων» εκατοντάδων blog):  

….όπου (μετά απο όργιο διαστρεβλώσεων που θα αναλυθεί σε… video, κλπ.) καταλήγει:

εξαργυρώνοντας έτσι (προκειμένου να γίνει πιστευτός) και την (όποια) καλή φήμη του, όπως και το (πράγματι σημαντικό) ιστολογικό και συγγραφικό του έργο, διαμαρτυρόμενος για τον (δήθεν) «χαφιεδισμό» που υπέστη λόγω της… απλής χρήσης του google(!) που οδήγησε σε εύκολη ανεύρεση δημόσιων video μιας συνέντευξής του, από την οποία παράθεσα ένα καρέ -στιγμιότυπο.

Επομένως (με τη «λογική Αντώνη Μπαλασόπουλου») οι απλοί χρήστες του google… «μετέρχονται μέσων ανάξιων σεβασμού από οποιονδήποτε άνθρωπο, και μετέρχονται τέτοιων μέσων στα πλαίσια ενός διαδικτυακού πολέμου που διεξάγουν χωρίς καμία ηθική αναστολή και με συμπεριφορά υποκόσμου«.

  • Οπως εμπεδώσαμε,  «χαφιεδισμός» δεν είναι παρά η νόμιμη παράθεση στιγμιότυπου από δημόσιο video που  προωθεί επωνύμως τον Α.Μ. (επαγγελματικά και πολιτικά). 
  • Ο ίδιος  είχε ξεκινήσει τον μακροσκελή μονόλογο εκείνης της συνέντευξης, αναφέροντας το έτος και τον τόπο γέννησής του (1970, Θεσσαλονίκη) επισημαίνοντας «με νόημα», ότι… αυτά τα στοιχεία είναι «τα σημαντικά και για τους βιογράφους» (του) ! 🙂  Είναι δηλαδή προφανές (για τον ίδιο) ότι θα ασχοληθούν και βιογράφοι κάποτε, με το επώνυμο έργο του!
  • ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ (για αδαείς): -ΑΝ βάλετε στο google τη φράση «Αντώνης Μπαλασόπουλος» και (π.χ.) τη λέξη «video», θα τα βρείτε, αυτά τα video, εντός δευτερολέπτων! 
  • ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Οσον αφορά τον κοινό διαδικτυακό μας φίλο blogger Celin, που προσπάθησε έντιμα μόνο να μην αδικήσει κανέναν… ο Αντώνης Μπαλασόπουλος είπε ένα κραυγαλέο ψέμα που έχει καταρριφθεί στο σχόλιο ΕΔΩ (και στα υπόλοιπα εκεί): –Κατασκεύασε (εκ του μη-όντος) ΑΝΥΠΑΡΚΤΟ σχόλιο «απειλής» (από μένα) κατά του Celin! Αλλά ο ίδιος ο Celin διαψεύδει τον Μπαλασόπουλο, ενώ… οποιοσδήποτε αναγνώστης με στοιχειώδη ικανότητα κατανόησης κειμένων μπορεί να ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ότι δεν υπήρξε ποτέ «απειλή» από μένα κατά του CelinΑντίθετα, η μοναδική (έμμεση και συγκεκαλυμμένη) «απειλή» που εκτοξεύτηκε (σε εκείνο το διάλογο) ήταν από τον Αντώνη Μπαλασόπουλο προς τον Celin: -Το να τον απομακρύνει (όπως και έκανε) αν συνεχίσει ο Celin να μας εκτιμά και να μας συναναστρέφεται στο διαδίκτυο…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:

Ο Αντώνης Μπαλασόπουλος έχει λοιπόν καταφέρει να εισάγει… «καινοτομικά» ήθη και έθιμα στο διαδίκτυο. Δηλαδή, εκτός από τα υπόλοιπα (τη χρήση του ασύστολου ψεύδους σαν «επιχείρημα», κλπ.)
  • Από τώρα και στο εξής (κατά τον ίδιο)…

    ΚΑΘΕ χρήση του google, όπως και οποιαδήποτε αναζήτηση blog με… πάνω από ένα κλικ, για να βρει κανείς οποιοδήποτε άλλο δημόσιο στοιχείο κάποιου προσώπου που έχει ΗΔΗ δημοσιοποιήσει κάποια προσωπικά στοιχεία του και τα έχει ΗΔΗ συνδέσει με το blog του, θα θεωρείται… ασφαλίτικη στόχευση” και πάγια τακτική υποκειμένων εσχάτης υποστάθης«, ξεδιάντροπων νεο-δοσιλόγων του ιντερνετικού υποκόσμου”, που κατρακυλούν ακάθεκτοι, βαθύτερα και βαθύτερα στη φασιστική τους σήψη, νομιμοποιώντας τα επιχειρήματα του θρασύδειλου καταδοτισμού.

Πηγή (χαρακτηρισμών):  σχόλιό του στο «Alain Badiou-Η προδοσία«:

http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/alain-badiou.html?showComment=1328370575697#c6277706921241640134

Αντωνης
Feb 4, 2012 07:49 AM
Το κείμενο αφιερώνεται στον θαρραλέο σύντροφο Poe, νέο θύμα της πάγιας τακτικής ασφαλίτικης στόχευσης από ξεδιάντροπους νεο-δοσίλογουςhttp://stalinreloadd.wordpress.com/2012/02/04/poexania/

Και, με απέραντη περιφρόνηση, σε όσους ανέχονται και νομιμοποιούν τα επιχειρήματα του θρασύδειλου καταδοτισμού.

Όσο για αυτό: http://redship.wordpress.com/2011/11/08/κκε-αηδία-για-τα-παζάρια-της-νέας-κυβέρ/#comment-376

συνεχίστε ακάθεκτοι, βαθύτερα και βαθύτερα στη φασιστική σας σήψη. Μας αρέσει να ξέρουμε ποιον έχουμε απέναντί μας.

Oρίστε και το screen-shot:

ΤΙ είχε συμβεί εδώ;

Στην πραγματικότητα, ο PoePoexania) είχε μπουκάρει σαν θρασύς και συκοφαντικός «thread-hijacker»[*] στο blog Omadeon, ανακοινώνοντας ότι… δεν είχε καμμία πρόθεση να σχολιάσει το ίδιο το θέμα του ποστ (δηλαδή δεδηλωμένα θα σχολίαζε off-topic)… αλλά μπήκε μόνο για να «υπερασπιστεί την ιδεολογία του»(=ΚΚΕ) που «θίχτηκε»! (-Γιατί; Πολύ πιθανώς λόγω μιας δικής μας κριτικής αναφοράς στον… Στάλιν). Και ο (υποτιθέμενος) «καταδοτισμός» μας, δεν ήταν τίποτε παραπάνω από…. 2-3 κλικ (!) στο ψευδώνυμό του (=gravatar), για να βρεθεί το blog του

Τα σχόλια του Poe αρχικά επρόκειτο να μεταφερθούν σε ειδική σελίδα «off-topic σχολίων» του blog Omadeon (που υπάρχει εδώ και χρόνια), αλλά τελικά… λόγω της πρόσφατης δημιουργίας αυτού εδώ του blog («Stalin Reloaded») και της θεματολογίας του, τα off-topic σχόλια μεταφέρθηκαν εδώ, εφόσον ο εν λόγω σχολιογράφος άρχισε να…  δικαιολογεί τον Στάλιν, ήδη από το πρώτο (off-topic) σχόλιό του! 

_________________________

[*] «Thread hijacking» = γνωστό… παράπτωμα σχολιαστών στο διαδίκτυο. «Απαγωγή θέματος» (σε λέξη-προς-λέξη μετάφραση) δηλαδή σχόλια που αλλάζουν το θέμα μιας  (συνήθως ήδη παρα-φ0ρτωμένης) συζήτησης και το στρέφουν κάπου αλλού, π.χ. σε κάποια εμμονή του σχολιαστή:

ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ

03/02/2012 at 19:16

Αντώνης Μπαλασόπουλος = Αποδεδειγμένος Ψεύτης

(στη λάσπη ότι -δήθεν- τον “έδωσα” ή «χαφιέδισα»)

ΝΑ μία ακόμη απόδειξη:
http://politicongr.wordpress.com/2010/07/10/antonis-oloklirotismos/

Κι όποιος έχει νιονιό, πάει και βλέπει. ΤΙ γράφει εκεί?

Δημόσια ταύτιση Αντώνη Μπαλασόπουλου με Radical Desire [1]

Δημόσια ταύτιση Αντώνη Μπαλασόπουλου με Radical Desire [1

Αντώνης Μπαλασόπουλος του Radical Desire περιγράφει……)

ΟΚ? Satisfied? (κι αυτό το βρήκα τυχαία, υπάρχουν αμέτρητα παραδείγματα…) :twisted:

ΝΑ άλλο έναhttp://politicongr.wordpress.com/2010/05/16/panourgia-antonis/

Νάτος κι εδώ, σε ανάρτηση που προωθεί το βιβλίο του μέσω του blog του, να δηλώνει το πλήρες όνομά του:
http://radicaldesire.blogspot.com/2010/08/blog-post_1993.html?showComment=1281620650111#c7062906315442619519

Μια καλή... πώληση ακόμη !

Μια καλή… πώληση ακόμη !

Χώρια αμέτρητες εργασίες με πλήρες ονοματεπώνυμο, αγγλικά και ελληνικά, στο RD, π.χ.
http://radicaldesire.blogspot.com/2011/07/on-georges-sorels-critical-anti.html

_______________

Δείτε επίσης:

Enhanced by Zemanta
Advertisements

About Omadeon

Programmer (A.I./Prolog/ASM), musician, blogger, etc.

Συζήτηση

36 thoughts on “Η εξίσωση του googlίζειν με… χαφιεδίζειν! (Neostalinist demonisations of googling)

  1. Σχόλιά μου στους leftg700, που… ΚΟΠΗΚΑΝ από τους ίδιους
    http://leftg700.blogspot.com/2012/02/blog-post_17.html?showComment=1329644402072#c1811825322103640561

    Σύντροφοι, στο γνωστό μαντρί του… αυταρχικού μυθομανούς παθολογικού ΨΕΥΤΗ (και επίδοξου… μελλοντικού Γ.Γ. του ΚΚΕ) είδα ότι σας ενόχλησε, μετά από ΠΟΛΥ καιρό… η κατάπτυστη λάσπη του Δήμου που (πλην εκείνης εναντίον μου) πιτσίλισε ΚΑΙ τη δική σας μούρη, οπότε τολμήσατε να γράψετε κάτι που (νομοτελειακά) θα προκαλέσει αργά ή
    γρήγορα… ΚΑΙ το δικό σας διωγμό, απ’ το μαντρί:
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/alain-badiou.html?showComment=1329611734569#c9126216144928326759

    Δυστυχώς, ο dkoss είναι μια τυπική περίπτωση ανθρώπου που όσο μορφώνεται, τόσο παραμορφώνεται το μυαλό του.

    Εχετε την ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ αυταπάτη ότι δεν είναι τα ίδια σκατά ΚΑΙ ο Προφήτης Αντώνιος (ένας είναι ο Θεός, και είναι φαλακρός με σατανικό μούσι)? Ε, μάθετε ότι είναι «μία από τα ίδια», προσβεβλημένος από τον ίδιο «ιό Τεχνητής Παράνοιας» ενός ΥΠΑΡΚΤΟΥ νεο-σταλινισμού (όχι του _ανύπαρκτου_ που συζητάτε εδώ)
    …ο οποίος συνίσταται στην κατα-συκοφάντηση και ενοχοποίηση αθώων, για λόγους πολιτικών σκοπιμοτήτων..

    Εγώ σας τάλεγα, πριν λίγο καιρό, αλλά επιλέξατε να γίνετε Αριστερή Στρουθοκάμηλος Νο.2 ΜΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΜΜΟ.
    Ε, τώρα ετοιμαστείτε να φάτε ΚΑΙ σκατά, από τον ίδιο παρα-μορφωμένο καθηγητάκο που οι μόνες του δύο χρησιμότητες είναι οι καλές μεταφράσεις και η ξυγγραφή βαρύγδουπων αλλά καλών εκθέσεων Ιδεών.

    Το ντοκτορά στη συγκριτική λογοτεχνία δεν μπορεί πια να το χρησιμοποιήσει ΟΥΤΕ για κωλόχαρτο, διότι πάνω του ΑΦΟΔΕΥΣΕ μη δυνάμενος (ή μη θέλοντας)να κατανοήσει κριτικά ΟΥΤΕ ΚΑΝ τα απλούστερα γραπτά ιντερνετικών διαλόγων, αλλά κι εσείς δεν πάτε πίσω στην εθελοτυφλία των ίσων αποστάσεών σας που σας δέρνει, επειδή ΘΕΛΕΤΕ να ενσαρκώνει ο άλλος τις δικές σας έντιμες κομμουνιστικές ονειροπολήσεις. Πέσατε με τα μούτρα στο δωρεάν όνειρο που μοιράζει ο αναρριχόμενος ονειρέμπορας, αλλά κάποια στιγμή θα μάθετε ότι η προσφορά ονείρων είναι προσωρινή και θα σας κοστισει ακριβά στο μέλλον. Αλλωστε φτιάχτηκε με πρώτη ύλη ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ κρέας, το ΔΙΚΟ ΜΟΥ κυρίως, τώρα πλέον. Προσεχώς ΚΑΙ το δικό σας βέβαια (κι αυτό είναι νομοτέλεια).

    Εγώ ΔΕΝ θα σταματήσω τις κόσμιες αλλά έντονες διαμαρτυρίες (και κριτικές αναλύσεις) μου, διότι… όσοι κάθεστε και παίρνετε στα σοβαρά αυτό το ντουέτο ‘ανθρώπων’ που στήριξε τον πιο ελεεινό παρανοϊκό βόθρο του διαδικτύου, είστε επιρρεπείς σε μη-αντιστρέψιμες σοβαρές βλάβες στα εγκεφαλικά κύτταρα του προμετωπιαίου λωβού που έχουν σχέση με την ενσυναίσθηση και την αλληλεγγύη, καθώς και την ικανότητα του άθλιου βιολογικού είδους μας για πιθηκίσιο μιμητισμό (μαζί με σοβαρές εθελοτυφλικές δυσλειτουργίες στην ικανότητα κριτικής αντίληψης κειμένων)…

    Μάθετε, τέλος, ότι ο Στάλιν ΖΕΙ. Το μόνο που του λείπει, είναι το μουστάκι του! 😛

    Υ.Γ. ΔΕΝ ειναι φρόνιμο να απαντήσει κανείς σ’ αυτό το σχόλιο, χωρίς να κάνει ΚΛΙΚ σε ΟΛΑ τα λινκ.

    Υ.Γ.2 Κι έχω τόση σχέση με τον Πάνθηρα, όση και ο… πίθηκος που κουβέντιαζε μαζι του τρώγοντας μπανάνες, αμέριμνος κι ασφαλής στο δέντρο, από πάνω, την ώρα που ο Ταρζάν παρανοούσε.

    ————-

    Υ.Γ.3 Το πιο ασύστολο ψέμα του (μεταξυ πολλών άλλων) περί δήθεν «δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων του» (που επινόησε το μυαλο του, ώστε να με πει χαφιέ και δωσίλογο) καταρρίπτεται ΕΔΩ: http://bit.ly/AnTcKX

    ______________

    (Σχόλιο μετά από το πρώτο δικό τους)

    Από τη στιγμή που αφαιρείτε σχόλια σαν το προηγούμενο γίνεστε δικοί του ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ, λέφτηδες. Διότι γράφτηκαν λίβελλοι εναντίον μου ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ στο μαντρί του εν λόγω «συντρόφου».

    Το πιο ασύστολο ψέμα του (μεταξυ πολλών άλλων) περί δήθεν «δημοσιοποίησης προσωπικών στοιχείων του» (που επινόησε το μυαλο του, ώστε να με πει χαφιέ και δωσίλογο) καταρρίπτεται ΕΔΩ: http://bit.ly/AnTcKX

    —————

    και τελικό μου σχόλιο

    OMADEON είπε…
    Εχετε ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ να δείτε ΟΛΑ τα στοιχεία.
    Π.χ. στο περιοδικό “Κοντέινερ”, παλιό ένθετο της εφημερίδας “Ελευθεροτυπία”, τεύχος #8, Ιούνιος 2010, σελ. 22 [download ΕΔΩ],o ίδιος «Αντώνης» προωθεί δημόσια και το blog του, συνδέοντάς το KAI με το ΠΛΗΡΕΣ ονοματεπώνυμό του KAI με τα επαγγελματικά του στοιχεία. ΑΝ από τότε άλλαξε γνώμη, λυπάμαι πολύ, αλλά ειναι πλέον ΑΡΓΑ για τον ίδιο. Βέβαια δεν σας το είπε ποτέ, αντίθετα το ΕΚΡΥΨΕ από όλο το κοινό του, προκειμένου να με διασύρει σαν «χαφιέ» και «δωσίλογο» και «άνθρωπο του ιντερνετικού υποκόσμου» (ενώ ταυτόχρονα ο ΙΔΙΟΣ πρόβαλλε τον εαυτό του ΚΑΙ το μπλογκ του απέναντι στο ΣΥΝΟΛΟ της εξω-ιντερνετικής κοινωνίας).

    Αλλά (στην τελική) εφόσον ο ιδιος… ΚΑΥΧΙΕΤΑΙ τώρα, ότι «οι αρχές τον ξέρουν» (ενώ αυτοπροβάλλεται ΚΑΙ στην «Ε»), ΤΙ απομένει να του συμβεί? Απομένει να τον μάθει ΚΑΙ η αριστερά επιτέλους, ώστε να ΜΗ πιστεύει τους λιβέλλους του, ή τη φθοροποιό, διχαστική ΚΑΙ καιροσκοπική (λόγω αλαζονείας) πολιτική δράση του (πάντα προς όφελος της πολιτικής ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ).

    Αν (παρόλ’ αυτά) επιθυμει ΤΩΡΑ, εκ των υστέρων, να… κρυφτεί παίζοντας την άσπιλη [παρθένα] μέσω… παρθενορραφής, τότε να ζητήσει ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΗΜΟΣΙΩΣ παραδεχόμενος ΌΛΑ τα ασυγχώρητα λάθη του (πράμα ΑΠΟΛΥΤΩΣ απίθανο, τουλάχιστον για τα επόμενα… 10 χρόνια). Του χρειάζεται ένα ΓΕΡΟ μάθημα διότι ο ΙΔΙΟΣ χαφιεδίζει σε ΟΦΕΛΟΣ του συστήματος διασύροντας συντρόφους του με τα διαδικτυακά του ψευδώνυμα.

    Posted by Omadeon | 19/02/2012, 1:51 μμ
  2. Κι άλλο σχόλιό μου λογοκρίθηκε (εκ των υστέρων) από τους leftg700
    Παραθέτω πρώτα το σχόλιο του Αντώνη στο οποίο απαντούσα (και ΔΕΝ λογοκρίθηκε)

    Αντωνης είπε…
    «η μοναδική λύση είναι η κλιμάκωση των στοιχείων σε βάρος σου.»

    Σήμερα πήγα στο καρναβάλι. Μερικοί ήταν ντυμένοι μπάτσοι. Για πλάκα.

    Εσύ παριστάνεις τον μπάτσο και τον χωροφύλακα στα σοβαρά. Κι έχεις και το θράσος να μιλάς για «σταλινισμό» από πάνω.

    Η κατάστασή σου έχει ξεπεράσει το αξιοθρήνητο. Και προφανώς, δεν έχεις κανέναν να σε μαζέψει. Αν είχες, δεν θα γινόσουν θέαμα για κλαυσίγελο.
    19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 5:54 Μ.Μ.

    Και η απάντηση (που ΛΟΓΟΚΡΙΝΑΝ οι leftg700):

    OMADEON είπε…
    Πλύνε το στόμα σου καλύτερα, πριν με πεις «μπάτσο», ψευταράκο Αντώνη.

    Κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, ΕΣΥ έδρασες σαν τον πιο ηλίθιο ασφαλίτη και καρα-γκεσταπίτη που δαιμονοποιεί τη… χρήση του google!

    https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/

    Αν τολμάς αρνήσου τα στοιχεία. «ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΨΕΥΤΗΣ, για ΠΑΝΤΑ ΨΕΥΤΗΣ (όπως έλεγε ο Μπογιόπουλος στον Πλεύρη).
    Και είσαι ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΣ ΨΕΥΤΗΣ για ΣΩΡΕΙΑ λόγων που εξήγησα καλά εδώ.

    ΕΣΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙΣ ενοχές για να προκαλέσεις διασυρμούς αθώων χάριν στυγνής πολιτικής σκοπιμότητας, δρώντας σαν Γκεσταπίτης και μετά _εμένα_ λες «μπάτσο»? Πας καλά, μυθομανιακέ μακιαβελίσκε της φακής?

    Κάνεις λάθος, αν νομίζεις ότι΄μπορείς να συκοφαντείς σαν «μπάτσο» ή «άνθρωπο του υποκόσμου» οποιονδήποτε τίμιο άνθρωπο ξεσκεπάσει τη μοχθηρή σου υποκρισία μέχρι το κόκκαλο, που ακόμη κι ο ίδιος βέβαια έπαψες να παίρνεις χαμπάρι, αλαζόνα μου.

    Για κάνε… κάνα reality check, πρώτα, ΧΩΡΙΣ τα τσιράκια σου, πριν με ξανα-συκοφαντήσεις σαν μπάτσο.
    Σε λίγο θα σε φτύσει ακόμη και το ΚΚΕ (που γλύφεις ασταμάτητα) γιατί κάνεις _μόνο_ ζημιά. Θα σου μείνουν μόνο…. παρανοϊκοί «περιεκτικοί» κρετίνοι, που ΕΣΥ τους μάζεψες στο μαντρί σου, γιατί αλλού δεν τους αντέχει κανένας, λόγω των τραμπουκισμών τους στο διαδίκτυο.

    Με τη σκατόφατσά σου δεν κάνεις ΟΥΤΕ για πλασιέ χαλασμένων αυτοκινήτων αλλά νομίζεις ότι θα κοροϊδεύεις τους πάντες για πάντα?

    ΛΑΘΟΣ κάνεις.

    Βέβαια, το μεγάλο σου μυστικό είσαι πόσο ικανός να προδώσεις τους πάντες, προκειμένου να αναρριχηθείς σε ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ κομματική ηγεμονία (διάβαζε γραφειοκρατία) στο δικό σου αλαζονικό κέφαλι.

    Αλλά η παράνοιά σου αυξάνει μέρα-με-τη-μέρα βλέποντας εχθρούς παντού.

    Χαίρε Αντώνιε, Μεγάλε καινοτόμε, ιδρυτή της Ευρείας Παρανοϊκής Αριστεράς, Σταυροφόρε κατά του λούμπεν διαδικτύου και των αντικομμουνιστικών αρκούδων της Ανταρκτικής. Ο μεγάλος σοβιετικός δρόμος της Παράνοιας άνοιξε και σε περιμένει.

    19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 7:28 Μ.Μ.

    Posted by Omadeon | 20/02/2012, 1:09 πμ
  3. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ (για να τεθεί υπ΄όψη των leftg700)

    ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ moderation για λογοκρισία ΑΠΟΨΕΩΝ και ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ (στο Lenin Reloaded) ώστε να επικρατήσει ακραία πολιτική KAI προσωπική λάσπη. Εξάλλου για άλλη «απαράδεκτη λογοκρισία» υπήρξε άρθρο (της ΠΔ) που ο εν λόγω λογοκριτής αναπαρήγαγε (2 μέτρα και 2 σταθμά?)

    1) Στο λίβελλο ενοχοποίησης
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/for-record-omadeon-celin.html
    Είναι αποδεδειγμένο ψέμα το τι «απείλησα» τον Celin. Σε δηλώσεις του Celin οδηγεί ο ΠΡΩΤΟ λινκ στο ποστ
    http://omadeon.wordpress.com/2011/12/31/to-takis-fotopoulos/
    δηλαδή εδώ: http://omadeon.wordpress.com/2011/12/31/to-takis-fotopoulos/#comment-75572
    Celin (03/02/2012 at 23:55):

    Καλα κανεις και το βαζεις σε μπολντ, να το ξαναγραψω οσες φορες θελεις,
    ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΠΟΤΕ Ο ΟΜΑΝΤΕΟΝ… […]

    2) στα σχόλια εδώ
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/alain-badiou.html

    Κοινοποιώ συνοπτική (λογοκριμμένη) απάντηση στους τόννους λάσπης εκεί.

    …νέο θύμα της πάγιας τακτικής ασφαλίτικης στόχευσης από ξεδιάντροπους νεο-δοσίλογους: https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/04/poexania/

    ΟΧΙ. Τα περί «ασφαλίτικης στόχευσης» και «ξεδιάντροπων νεο-δοσιλόγων» είναι (εκτός από οφθαλμοφανώς ψευδή) ακραία λάσπη ΚΑΙ ύβρεις

    …με απέραντη περιφρόνηση, σε όσους ανέχονται και νομιμοποιούν τα επιχειρήματα του θρασύδειλου καταδοτισμού.

    ΟΧΙ. Αυτά ειναι οφθαλμοφανείς ψευτιές + ακραία πολιτική ΚΑΙ προσωπική ΠΑΡΑΝΟΙΑ.

    …Είναι προφανής η πρόθεση να χρησιμοποιηθείς για να βληθεί (ακριβέστερα, να διασυρθεί ως «αιμοσταγής» και «δικτατορική») η κομμουνιστική θέση και ιδεολογία.

    OXI, κραυγαλέο και ΜΟΧΘΗΡΟ ψέμα, τέτοια ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ «πρόθεση».

    …Με αυτόν τον άνθρωπο λοιπόν ανέπτυξε κολλητηλίκια η περσόνα Omadeon

    Μυθομανιακό ψέμα. ΚΑΝΕΝΑ τέτοιο «κολλητηλίκι» δεν υπήρξε. Τις αμέτρητες πολιτικές διαφωνίες μου με τον Πάνθηρα τις «ξέχασε» ο εν λόγω… καθ’ έξιν λασπολόγος.

    …Ο ίδιος αυτός Blackpanther ήταν ο συγγραφέας του άρθρου-λύσσας για το ΠΑΜΕ στις 20 Οκτώβρη ( http://sxoliastesxwrissynora.wordpress.com/2011/10/21/το-πολλαπλό-έγκλημα-του-κκε-την-μέρα-πο/ ),

    Ναι, ο ίδιος είναι με τον οποίο διαφώνησα σε πολλά (αλλά δεν θεωρώ ανέντιμο). Λέει ακριβώς όσα πιστεύει (=τις ίδιες μαλακίες). Και ΙΔΡΩΣΑ σε ΕΚΕΙΝΗ τη συζήτηση, για «να καταδικαστούν οι ρίψεις μολότωφ σε άοπλο πλήθος», ως ΕΛΑΧΙΣΤΗ προϋπόθεση για πολιτικά ξεπεράσματα επούλωσης διχασμού. Δυστυχώς, εμπρηστικές απόψεις εκατέρωθεν διαιωνίστηκαν (από άλλους).

    …κύκλωμα στο οποίο προσετέθη αίφνης ο «Εβραίος» (my ass) «Μωρίς», η σχέση του Ομαδεον και η παρέμβασή του (τέτοια και τέτοιας υποστάθμης που ήταν τέλος πάντων), αφορά την σχέση του με τον Black Panther συγκεκριμένα.

    Εϊναι παρανοϊκός μύθος η «σχέση μου» με τον Black Panther. Με τον Μωρίς επίσης δεν έχω καμμία σχέση, αλλά κατανοώ ΓΙΑΤΙ απέδιδε στην ΠΔ «αντισημιτισμό». Του εξήγησα κάποια στιγμή ότι δεν είναι ακριβώς έτσι, αλλά δεν ήταν εφικτό να τον διορθώνω εγώ. Ας τον διόρθωνε και κάνας άλλος χωρίς να του ρίχνει τόνους λάσπη (όπως έγινε).

    Τα βουνά λάσπης που έφαγα + τη λιγοστή άμυνά μου μπορεί ο καθένας να βρει στα blog «Βαθύ Κόκκινο» και «Σεισάχθεια».
    http://seisaxthia.blogspot.com/2012/01/blog-post_3434.html
    -σε μικρές σχετικά συζητήσεις, όπου δεν υπάρχει κι η δικαιολογία «κανείς δεν θα τα διαβάσει».
    Η κατάπτυστη… γκεσταπίτικη συμπεριφορά της ΠΔ τελικά ανάγκασε το Βαθύ Κόκκινο να δηλώσει ότι ΔΕΝ ΞΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΕΙ άρθρα της. Σαν συνέπεια, το Β.Κ. υπέστη τόννους λάσπης και απειλών. Αναγκάστηκε να αμυνθεί κόσμια σε γράμμα που αναπαρήγαγα εδώ
    http://metaomadeon.wordpress.com/2012/02/06/takis-against-vathikokkino/

    Αντώνης:

    Δική μου δουλειά όμως είναι να προστατέψω το κομμουνιστικό κίνημα από τις «ομορφιές» ατόμων που λυμαίνονται τα social media με ολοκληρωτικά αδιαφανείς προθέσις και ιδεολογικές αντζέντες, εμφανιζόμενοι την Δευτέρα ως συνομιλώντες με νεοναζί, την Τρίτη ως φόρα παρτίδα Καζακικοί και κριτικοί του α/α αντιεθνικισμού, την Τετάρτη ως αντι-αντισιωνιστές και «αντισυνομωσιολόγοι», την Πέμπτη ως αγανακτισμένοι, την Παρασκευή ως αντι-ΠΑΜΕ μπάχαλοι και το Σάββατο ως σταυροφόροι του «εξαγνισμού» του διαδικτύου από τον «σταλινικό ιό» [!!!]

    Εδώ φαίνεται καθαρά ΠΟΙΟΣ το παίζει διαδικτυακός μπάτσος (=δήθεν… προστάτης του κομμουνιστικού κινήματος). E, ας ΜΗ φυτεύει και… ψευδή ενοχοποιητικά υλικά στις εικονικές τσέπες όσων διώκει!

    «Αδιαφανείς προθέσεις» δεν είχα ποτέ. Ο ίδιος το ξέρει καλά, παρά την πολιτική ΚΑΙ προσωπική του αχαριστία.

    Ομως ΔΕΝ έκανε το καθήκον του ΟΥΤΕ σαν «μπάτσος», διότι ενίσχυσε τις παρανοήσεις του Τ.Φ. ακόμη περισσότερο αντί να τον ενημερώσει τίμια για το ΤΙ πραγματικά είναι ο άνθρωπος που στάθηκε δίπλα του (όσο σχεδόν κανείς άλλος) στο ελληνικό διαδίκτυο (ναι, εγώ).

    Posted by Omadeon | 20/02/2012, 12:13 μμ
  4. Κάποιος σχολιαστής στους leftg700 εντόπισε και πολλές άλλες… επώνυμες αυτο-προβολές του προφέσορα ΜΑΖΙ με δημόσια σύνδεση στο blog του:
    Δεν φέρνω εδώ κάποια άλλα, πολύ ενδιαφέροντα σχόλια, από την ίδια συζήτηση, αλλά έχουν σωθεί και θα συζητηθούν αλλού (ή σε νέο ποστ).
    Τα σχόλια που φέρνω είναι όλα κάτω από το εξής σχόλιο του Α.Μ. (που θα αναλυθεί κι αυτό)
    http://leftg700.blogspot.com/2012/02/blog-post_17.html?showComment=1329755043881#c400216517905338448

    _____________________________________________
    Ανώνυμος είπε…
    Δηλαδή κύριε Μπαλασόπουλε, το biblionet.gr, όπως και ο OMADEON παραβιάζει τα προσωπικά σας δεδομένα…

    http://www.biblionet.gr/main.asp?page=showauthor&personsid=89009

    Παραθέτω από εκεί:

    Ο Αντώνης Μπαλασόπουλος είναι αναπληρωτής καθηγητής Συγκριτικής Λογοτεχνίας και Πολιτισμικών Σπουδών στο Τμήμα Αγγλικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κύπρου. Έχει διδάξει επίσης στο Α.Π.Θ., στο University of Minnesota και στο University of California, Santa Cruz. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τις συγκριτικές σπουδές στην Ουτοπία, την αμερικανική λογοτεχνία, την κριτική θεωρία, τη λογοτεχνική γεωγραφία, την πολιτική φιλοσοφία και την οπτική κουλτούρα. Έχει δημοσιεύσει σε περιοδικά όπως τα Gramma, Utopian Studies, Cultural Critique, Transtext(e)s-Transcultures, Postcolonial Studies, και Theory and Event, και σε συλλεκτικούς τόμους όπως οι «Exploring the Utopian Impulse» (Peter Lang, 2007) και «Futurescapes: Space in Utopian and Science Fiction Discourses» (Rodopi, 2009). Έχει συνεπιμεληθεί τα «Comparative Literature and Global Studies» (ΑΠΘ, 2005), «Conformism, Non-Conformism and anti-Conformism in the Culture of the United States» (Winter Verlag, 2008) και «Χώρες της Θεωρίας: Ιστορία και Γεωγραφία των Κριτικών Αφηγημάτων» (Μεταίχμιο, 2010). Το βιβλίο του «Figures of Utopia: Culture, Politics, Philosophy» αναμένεται να κυκλοφορήσει από το University of California Press, ενώ ετοιμάζει επίσης ένα συλλογικό αφιέρωμα με τίτλο «Intellectuals and the State: Complicities, Confrontations, Ruptures» για το ηλεκτρονικό περιοδικό «Occasion: Interdisciplinary Studies in the Humanities». Έχει επίσης μεταφράσει δοκίμια των Gopal Balakrishnan (Σύγχρονα Θέματα, 2009), V.I. Lenin (Marxist Internet Archive, 2009), Kojin Karatani (Ένεκεν, 2010), και Immanuel Wallerstein (Σύγχρονα Θέματα, προς κυκλοφορία). Ποιήματα και σύντομα κριτικά του δοκίμια έχουν δημοσιευτεί στα περιοδικά Shopping Hour και Κοντέινερ (Ελευθεροτυπία). Είναι ο ιδρυτής του ιστολογίου Radical Desire (radicaldesire.blogspot.com).

    Να υποθέσω ότι χωρίς τη θέλησή σας γράψανε ότι είστε ο ιδρυτής του ιστολογίου Radical Desire;

    20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 7:25 Μ.Μ.
    Ανώνυμος είπε…
    Κι άλλη μια παραβίαση των προσωπικών στοιχείων του κυρίου Μπαλασόπουλου, αυτή τη φορά στο Twitter του περιοδικού Κοντέινερ:

    http://twitter.com/#!/konteinermag/statuses/87514678556766208

    «Ο Λένιν και το τέλος της βίας – Αντώνης Μπαλασόπουλος – http://konteinermag.blogspot.com/2011/07/blog-post.html»

    20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 7:28 Μ.Μ.
    Ανώνυμος είπε…
    Κι άλλη παραβίαση των προσωπικών στοιχείων του κυρίου Μπαλασόπουλου:

    http://konteinermag.blogspot.com/2011/07/blog-post.html

    Παραθέτω:

    Ο Λένιν και το τέλος της βίας

    Αντώνης Μπαλασόπουλος
    http://radicaldesire.blogspot.com/

    Και το Κοντέινερ παρά τη θέλησή σας σας ταυτίζει με το μπλογκ σας κύριε Μπαλασόπουλε;

    20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 7:30 Μ.Μ.
    Ανώνυμος είπε…
    Δείτε και ποιος άλλος παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα του κυρίου Μπαλασόπουλου! Το politicongr.wordpress.com!!!

    http://politicongr.wordpress.com/2010/07/10/antonis-oloklirotismos/

    Περί ολοκληρωτισμού

    10.07.2010 BY POLITICONEDITOR 1 COMMENT

    «Ο Αντώνης Μπαλασόπουλος του Radical Desire περιγράφει οξεδερκώς τον αναδυόμενο άτυπο ολοκληρωτισμό, που δεν μοιάζει καθόλου με τους ολοκληρωτισμούς του 20ού αιώνα.
    Συμπληρωματικά, ας διαβαστεί και αυτό, περί μαζικής άρνησης.»

    Όλο το ίντερνετ παραβιάζει τα προσωπικά στοιχεία του κυρίου Μπαλασόπουλου! Ή μάλλον… Δυο μέτρα και δυο σταθμά: όταν κάποιοι αναδημοσιεύουν άρθρα του κυρίου Μπαλασόπουλου και τον προβάλλουν, ΟΛΑ ΚΑΛΑ! Αλλά μόλις κάποιος πει κάτι που τον δυσαρεστεί, ΑΜΕΣΩΣ «ΠΑΡΑΒΙΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΥ ΔΕΔΟΜΕΝΑ».

    20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 7:35 Μ.Μ.
    Ανώνυμος είπε…
    Καλέ τι κακό είναι αυτό με το politicongr.wordpress.com; Συνέχεια παραβιάζει τα προσωπικά δεδομένα του κυρίου Μπαλασόπουλου!

    http://politicongr.wordpress.com/2010/05/16/panourgia-antonis/

    «Από το όργιο της κατανάλωσης στον αυτοβασανισμό της σπάνιδος και της εγκράτειας. Ο Αντώνης Μπαλασόπουλος (Radical Desire) εξετάζει τις εκφράσεις της προτεσταντικής ηθικής και τη ρητορική της κρίσης ως πανουργία του καπιταλισμού, σε ένα σημαντικό κείμενο που βοηθά να κατανοήσουμε την παρούσα κατάσταση.»

    20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012 7:39 Μ.Μ.

    Posted by Omadeon | 21/02/2012, 1:27 πμ
  5. Σχόλιο που ΕΤΟΙΜΑΖΑ αλλά μετάνιωσα και δεν το βάζω.

    ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΤΙΜΙΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.

    ______________ προς leftg700 ____________

    Εμπρός στο δρόμο που χάραξε η «ΕΥΡΕΙΑ ΠΑΡΑΝΟΪΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ» (ή μάλλον… η σκέτη Παράνοια, αν αναλογιστώ κάποιον… θεοπρόβλητο νέο φίλο σας).

    ΔΕΝ μπορείτε να φέρετε το διαδίκτυο στα δικά σας μέτρα, στα μέτρα ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ για ημί-τυφλους. ΔΕΝ μπορείτε να ορίσετε EΣΕΙΣ τις λέξεις, ή να αλλάξετε τους νόμους της λογικής. Αυτά είναι ΤΡΑΓΙΚΑ λάθη, αλλά όχι περισσότερο τραγικά από τα ΚΡΑΥΓΑΛΕΑ λάθη του μέντορά σας, του οποίου αποδειχτήκατε ΠΕΙΘΗΝΙΑ και ΤΥΦΛΑ ΟΡΓΑΝΑ.

    Παροιμιώδης μέγκα-μπούρδα που αξίζει να γίνει ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΝΕΚΔΟΤΟ του διαδικτύου (και ΘΑ ΓΙΝΕΙ… όταν μεταφραστεί) ειναι αυτό:

    3. Η άποψή του OMADEON σχετικά με το δικαίωμά του να δημοσιοποιεί προσωπικά στοιχεία
    ….μπορεί να βλάψει με πολλούς τρόπους και, ενδεχομένως, με πολύ βαριές συνέπειες το πρόσωπο του οποίου τα στοιχεία κρεμιώνται στο μανταλάκι. Η μετατροπή τού δικαιώματος στην υπεράσπιση του εαυτού σε δικαίωμα να επιφέρεις βλάβη στον άλλο χωρίς… [bla bla]
    ….

    Ε, αυτό είναι βλακεία μεγαλύτερη από όσο… μπορεί να αντέξει το διαδίκτυο. Διότι
    ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ «δημοσιοποίηση προσωπικών στοιχείων» όταν αυτά έχουν ΠΡΟΒΛΗΘΕΙ ΦΑΝΕΡΑ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ και με το blog + το σύνολο της ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ κάποιου που ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΙΖΕΤΑΙ σε καταλόγους βιβλίων Εφημερίδες και σε ΕΝΑ σωρό άλλα μέρη ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΤΟΥ. Γεγονός αληθές 100% είτε το θέλετε, είτε όχι. ΑΝ είχε ο μέντοράς σας την παραμικρή αίσθηση ότι «κινδυνεύει» από κάποιους (τραμπούκους κλπ.), ΔΕΝ θα έβγαζε για ΠΟΛΛΟΣΤΗ ΦΟΡΑ τον περασμένο Ιούλιο τα στοιχεία αυτά δημόσια ΚΑΙ στην «Ε» με ΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΑΙ στο ΜΠΛΟΓΚ του. Η κοροϊδία αυτή πρέπει ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ. Εχει γίνει θηριώδης ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΣ (με την ΠΙΟ ΔΥΣΩΔΗ λάσπη) που προσβάλλει την αξιοπρέπεια άλλων ταυτίζοντας τους με «υπόνομο», ενώ ταυτόχρονα επιδιώκει ΜΟΝΟ την εξουσία και την αυτοπροβολή.

    Τα στοιχεία άρθρων στην Ελευθεροτυπία είναι ΔΗΜΟΣΙΑ, είτε το θέλετε είτε όχι. Και οι τραμπούκοι τα βρίσκουν ΠΡΩΤΟΙ από όλους, με ελάχιστο ψάξιμο

    Η κριτική που του κάνω αφορά ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ απεχθή, καταστροφική για το διαδίκτυο συμπεριφορά, που ισοδυναμεί με ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ της Ακεραιότητας του Διαδικτυακού Λόγου, με παρερμηνείες κειμένων που διέδωσε για ΠΟΛΥ κόσμο, σε ΠΛΗΡΗ αντίθεση με την αποδεδειγμένα υψηλή επαγγελματική του κατάρτιση (στην κατανόηση του Λόγου), την οποία ΘΕΛΗΣΑ ΝΑ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΩ ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ – κι αυτό ΗΤΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ τα ΠΑΡΑΘΕΣΑ στο αρχικό ΑΡΘΡΟ ΜΟΥ.
    http://metaomadeon.wordpress.com/2012/01/23/antonis-balasopoulos1/
    Αλλά υπάρχει και ΔΕΥΤΕΡΟΣ λόγος. Διότι γνωρίζοντας καλά ΠΩΣ φέρθηκε και ΤΙ έκανε, επιθυμώ να ΜΗΝ αναλάβει κανένα καθήκον πολιτικής ή γραφειοκρατικής εξουσίας που ενδέχεται να καταχραστεί σε βάρος ΑΛΛΩΝ αθώων!

    Ο ΜΟΝΟΣ «κίνδυνος» που νοιώθει ΤΩΡΑ ο εν λόγω… ναρκισσευόμενος αυτο-διαφημιζόμενος κύριος είναι οι συνέπειες της ΚΡΙΤΙΚΗΣ. Μιας κριτικής που τσούζει γιατί έχει ΤΕΚΜΗΡΙΩΘΕΙ. Και διότι ο ίδιος συκοφαντεί και βρίζει με το χειρότερο τρόπο αθώους, αλλά θέλει να ΜΗΝ ελέγχεται από κριτική σαν ολοκληρωμένη προσωπικότητα, έτσι ώστε να μείνει η εγωπαθής ασυδοσία του ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ.

    ΔΕΝ θα κάνετε ΕΣΕΙΣ τη μέρα νύχτα. ΑΝ είχατε ειλικρινείς προθέσεις θα σβήνατε ΟΛΑ τα σχόλια εκτός θέματος ή θα τα μεταφέρατε αλλού (όπως έκανα εγώ με τον Πόε). Μόνο που… δεν ήμουν εντελώς εκτός θέματος, διότι το θέμα ΕΙΝΑΙ ο νεο-σταλινισμός που ΑΡΝΕΙΣΤΕ ασχολούμενοι με τον αντικομμουνισμό του γελοίου γαλλικού «σοσιαλιστικού κόμματος» (Στρως Καν και δε συμμαζεύεται).

    Εν πάσει περιπτώσει, αναλαμβάνω την ΕΥΘΥΝΗ για ΕΝΑ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ εκτός θέματος σχόλιο. Για ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ και τις ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΑΣΧΗΜΙΕΣ που ΔΕΝ κατανοείτε είστε πλέον ΑΠΟΛΥΤΩΣ (ΣΥΝ-)ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.
    _______

    Posted by Omadeon | 22/02/2012, 2:39 πμ
  6. Παραθέτω τη μπουρδολογική και παραδοξολογική «μίνι-πραγματεία» του Μπαλασόπουλου περί ανωνυμίας και επωνυμίας, με απόψεις που ΔΕΝ ΣΤΕΚΟΥΝ (ούτε καν λογικά) αλλά θέλει να τις επιβάλλει στο διαδίκτυο, δημιουργώντας μια προσωπολατρικού τύπου «political cult»
    με στόχο μου τον προκαταρκτικό της σχολιασμό, πριν ανεβεί σχετική ανάρτηση (εδώ ή αλλού).
    ———————————

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post_5392.html

    ΔΕΥΤΈΡΑ, 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΊΟΥ 2012

    Επωνυμία και ανωνυμία
    Με αφορμή την νέα εκστρατεία αποτυχημένου χαφιεδισμού και διάρρηξης ανοιχτών θυρών (δηλαδή συνδυασμού βλακείας και χυδαιότητας) που διενεργήθηκε σε βάρος μου σήμερα. Το κείμενο πρωτοδημοσιεύτηκε στο ιστολόγιο Through the Loophole στις 25/1/2010, και αργότερα, τον Ιανουάριο του 2011, στο Από το μάτι της βελόνας, εκδόσεις Astra. Είναι, βέβαια, το ενσυνείδητο μανιφέστο της δικής μου προσωπικής λειτουργίας στο διαδίκτυο, και ακριβέστερα, της δικής μου προσωπικής επιλογής απέναντι στο δίλημμα «επωνυμία ή ανωνυμία.»

    57. Ανωνυμία και επωνυμία
    Στο θεμελιώδες δίλημμα «ανώνυμο ή επώνυμο ιστολογείν;» επέλεξα «τίποτε από τα δύο», δηλαδή αναγκαστικά «και τα δύο.» Η ανωνυμία σε προστατεύει, αλλά μόνο από τους άλλους και όχι από τον εαυτό σου. Η επωνυμία σε προστατεύει από τον εαυτό σου, αλλά όχι από τους άλλους. Φυσικά, δεν πρόκειται για ισομορφικό ζευγάρι: η ενσυνείδητη διασπορά του ίχνους του ονόματός σου ματαιώνει κάθε ανώνυμη αυτοαναφορά, ακόμα και αν η δεύτερη πλειοψηφεί ποσοτικά σε συντριπτικό βαθμό. Σε τι ελπίζει τότε κάποιος που επιλέγει την ανωνυμία μαζί με την επωνυμία, ή μάλλον, πώς μπορεί να ελπίζει ότι μπορεί να τις επιλέξει μαζί; Ελπίζει πως απ’ το όνομα είναι εφικτό να κρατήσει μόνο την ευθύνη και από την απαλειφή του ονόματος μόνο την ελευθερία.

    Την ελευθερία από τι όμως; Δεν είναι τούτη η ελευθερία ασύμβατη με την ευθύνη, δεν είναι ελευθερία ακριβώς από την ευθύνη; Όχι απαραίτητα. Όχι αν η «ευθύνη» είναι κάτι άλλο από συνώνυμο, ουσιαστικά, της υπόρρητης υπόθεσης της κυριότητας του εαυτού, της ιδιοκτησίας του κυρίου (ονόματος). Όχι αν «ευθύνη» σημαίνει πιστότητα στην σχέση με μια αλήθεια που χωρίς ελευθερία δεν θα μπορούσε να αρθρωθεί.

    Και ο αναγνώστης; Σε αυτόν και σε αυτήν εμπιστεύεσαι ένα ανοιχτό μυστικό, δηλαδή ένα μυστικό χωρίς περιεχόμενο (εφόσον το υποτιθέμενο μυστικό δεν είναι μυστικό από κανένα): προσφέρεις ένα άδειο δώρο με την ελπίδα ότι αυτός που το παραλαμβάνει μαθαίνει να ερμηνεύει ως δώρο την καθαρή χειρονομία και όχι την ιδιοκτησία ενός κάποιου πράγματος. Με αυτόν τον τρόπο, δοσμένο χωρίς να ζητηθεί, το όνομά σου γίνεται πραγματικά ασήμαντο, μεταμορφώνεται εμμενώς σε κάτι άλλο από «στοιχείο» κάποιας σημασίας. Και έτσι ο άλλος, ο μόνος που μπορεί να κοιτάξει κατάματα την πραγματική κενότητα αυτού που του πρόσφερες, σε απελευθερώνει από το όνομα από το οποίο δεν μπορείς ο ίδιος να ελευθερωθείς.

    Posted by Omadeon | 22/02/2012, 3:32 πμ
    • ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

      Το «δώρο» σας «κύριε» Μπαλασόπουλε ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ. Τέτοια «δώρα» δεν τα χρειαζόμαστε.

      Ρουφήξατε με τέτοια τεχνάσματα του Λόγου (στον οποίο είστε ΚΑΙ επαγγελματίας βέβαια)… ΟΛΗ μας την εμπιστοσύνη, τη συντροφικότητα σε κοινούς διαδικτυακούς αγώνες (όπου σας στήριξα προσωπικά όσο κανείς άλλος επί μακρόν, κλπ.) και ΤΙ απέμεινε? ΜΟΝΟ ο δικός σας εγωπαθής και εξουσιαστικός ναρκισσισμός, που ξαφνικά αδιαφόρησε για την εξόντωση των υπολήψεων άλλων ανθρώπων και συνήργησε με τα χειρότερα πλήγματα τραμπουκισμών και διασυρμών στο ελληνικό διαδίκτυο, σε βάρος αθώων, επί σειρά ετών.

      Είστε επικίνδυνος και ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΟΣ ΨΕΥΤΗΣ λαοπλάνος, από τον οποίο ο λαός πρέπει να ΦΥΛΑΓΕΤΑΙ. Εξαργυρώσατε την αφοσίωσή μας για να τροφοδοτήσετε τον προσωπολατρικό σας περίγυρο, παριστάνοντας ότι είστε «ένας από μας», ένας μπλόγκερ σαν όλους τους άλλους, ενώ δημοσιοποιήσατε επανειλλημένα τα προσωπικά στοιχεία σας ΜΑΖΙ με το blog σας. Με τον τρόπο αυτό δείξατε ότι δεν είχατε κανένα φόβο να αποκαλυφθούν δημόσια, αλλά παρόλ’ αυτά δεν διστάσατε να κλαφτείτε τώρα (εκ των υστέρων) ότι δήθεν «κινδυνεύετε», κατηγορώντας με σαν «χαφιέ» και «άνθρωπο του υποκόσμου», επειδή θέλησα να δώσω ιδιαίτερη βαρύτητα στην κριτική κάποιων πράξεών σας με το να παραθέσω ΚΑΙ τα δημόσια στοιχεία σας, εκ των οποίων ΕΙΔΙΚΑ τα επαγγελματικά σας προσόντα (στην κατανόηση κειμένων) αποδεικνύουν ότι δεν έχετε _καμμία δικαιολογία_, στις σοβαρές παραποιήσεις διαλόγων που διαπράξατε, σε βάρος αθώων.

      Τη φωτογραφία σας, ξέρετε πολύ καλά ΠΟΥ τη βρήκα, με ένα απλό google search ο καθένας μπορεί να βρει ΑΜΕΣΩΣ το βίντεο από όπου την πήρα, αν βάλει το όνομά σας συν τη λέξη «video» στο google. Αυτό είναι το πρώτο πράμα που κάνουν… όχι μόνο οι χαφιέδες, αλλά και οι έντιμοι άνθρωποι που γράφουν άρθρα κριτικής στο μπλογκ τους με θέμα επώνυμο πρόσωπο. Και είναι αλήθεια ότι η φωτογραφία σας δεν παίζει κανένα σημαντικό ρόλο στην κριτική που σας κάνω, αλλά… για κακή σας τύχη είμαι και κατασκευαστής σατιρικών βίντεο, ένα εκ των οποίων έχω ήδη φτιάξει για σας, σαν δοκιμή, εφόσον είστε αποδεδειγμένα 100% δημόσιο πρόσωπο.

      Αλλά… ξέφυγα από το θέμα, που ειναι η κριτική αυτού του ονειροπαρμένου μπουρδολογήματός σας που ΔΕΝ στέκει στον κόσμο των κοινωνικών σχέσεων, ηθών και εθίμων του διαδικτύου. Το είχα διαβάσει κάποτε, αλλά ΔΕΝ το σχολίασα, τότε. Εν μέρει διότι… δεν ήθελα να πληγώσω κάποιον που μου φάνηκε (τότε) πως είναι ένας ιδιαίτερα έντιμος ΚΑΙ ευαίσθητος άνθρωπος. (Δυστυχώς είχα λάθος ΚΑΙ στα δύο). Εν μέρει διότι αντιλήφθηκα ότι ζείτε στο δικό σας κόσμο και θεωρείτε το διαδίκτυο σαν κάτι ξεπεσμένο, όπου θέλετε να επιβάλλετε δικούς σας όρους…. αλλά αυτό το προσωπικό σας καπρίτσιο (εφόσον δεν καταπίεζε άλλους) ήταν… ακόμη πιο ασήμαντο.

      Οπότε.. πάμε στο θέμα μας.

      Ηθελα να απαντήσω σε έναν ανώνυμο σχολιαστή τα εξής

      Πώς μπορεί κανείς να είναι και ανώνυμος και επώνυμος ταυτόχρονα; Και πώς μπορεί κανείς να μην είναι ούτε ανώνυμος ούτε επώνυμος;

      Παρακαλώ η απάντηση να γραφτεί σε γλώσσα που να καταλαβαίνουμε εμείς οι του ιντερνετικού υποκόσμου.

      Ανώνυμε, η απάντηση στην εύλογη απορία σου, από μένα είναι απλή.

      Τις ιδιοτροπίες αυτού του κυρίου και την παράλογη τάση του να θέλει να φέρει το διαδίκτυο στα μέτρα του τις ξέρω από παλιά, όταν σπαταλούσα εκατοντάδες ώρες μαζί με άλλους υποστηρίζοντάς τον και προσπαθώντας να παραβλέψω τα λάθη του ή ορισμένες γελοίες ιδιοτροπίες, π.χ. αυτό το μανιφέστο για το οποίο είχα νοιώσει συμπάθεια και κατανόηση αλλά προσπάθησα να μην τον πληγώσω (τότε)…

      Βέβαια, ποτέ δεν φανταζόμουν ότι ο άνθρωπος που στήριξα τόσο πολύ θα ήταν ικανός μια μέρα να με βρίζει και να με αποκαλεί υπόκοσμο, «αποτυχημένο χαφιέ» και δοσίλογο.

      Αλλά…. μια και τέθηκε το θέμα «θεωρητικά», θα επισημάνω τα εξής.

      Αυτή η απόπειρα του «θεωρητικού» να φέρει το κοινωνικό διαδίκτυο στα μέτρα του είναι ένα συγχωρητέο καπρίτσιο που έχει νόημα ΜΟΝΟ αν υπάρχει ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ. Αλλά… από τη στιγμή που οι άγραφοι ηθικοί κανόνες της εμπιστοσύνης παραβιαστούν βάναυσα, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει την υποχρέωση να ανεχτεί τις παραξενιές ή τους παραλογισμούς του παραβιαστή. Οι παραξενιές του κυρίου αυτού γύρω από την ταυτότητά του, τώρα πια δεν αφορούν κανέναν. Η απίστευτα υπεροπτική και παράλογη απαίτησή του για ένα φιμωμένο ακροατήριο που δεν θα αναφέρει τα ΗΔΗ δημόσια (ΑΝ ΚΑΙ δημοσιοποιημένα από τον ίδιο) στοιχεία του, είναι πολιτιστική προλεταριοποίηση διαδικτυακών φίλων. των οποίων την εμπιστοσύνη ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕ σαν αναλώσιμο υλικό, μαζί με σημαντικό απλήρωτο χρόνο εργασίας, της ζωής τους, σαν να δουλεύουν για ένα στυγνό καπιταλιστή. Και -ναι- ΥΠΑΡΧΕΙ «πολιτιστική προλεταριοποίηση», ή τέλος πάντων κάτι παραπλήσιο (που είχε εντοπισθει και από μελέτες με θέμα τα κοινωνικά δίκτυα, που ουσιαστικά «πουλάνε τους χρήστες τους» – όπως είπε κάποιος πολιτικός αναλυτής).

      ΕΜΕΙΣ «παράγουμε» την καριέρα του κυρίου αυτού (σε ένα σημαντικό της μέρος).
      Και όχι μόνο αυτό. Οταν μας πετάει στα σκουπίδια οφείλουμε (κατά τον ίδιο) να υπάρχουμε μόνο σαν σκιές του υποκόσμου (του).

      [αλλά έχω και πολλά άλλα να πω]

      Posted by Omadeon | 22/02/2012, 4:25 πμ
  7. Σχόλια του Αντώνη που σβήστηκαν… από τον ίδιο (!) αφού πρωτα έσβησε ΟΛΑ τα σχόλια Κύπριας σχολιάστριας που _έδιωξε_:

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post_9187.html?showComment=1329931241871#c3237296910206585116
    19:20 22/2/2012, noreply@blogger.com (Αντωνης), Lenin Reloaded
    @Ευαγγελία: Είσαι η Ευαγγελία που έγραψε τα συναφή σχόλια στο ακόλουθο θρεντ τον Οκτώβρη του 2011;

    http://nekatomata.blogspot.com/2011/10/blog-post_17.html

    __________

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post_9187.html?showComment=1329936300319#c5446359549613574652:45 22/2/2012, noreply@blogger.com (Αντωνης), Lenin Reloaded

    Πιο συγκεκριμένα, ρωτώ αν το ακόλουθο σχόλιο της «Ευαγγελίας» είναι δικό σου:

    «Αν με ενδιέφερε η άποψη ενός εκπαιδευτικού που γράφει ανώνυμα θα περνούσα από το δικό σου βλογ. Όπως ξέρεις, δεν πέρασα ποτέ. Αν με ενδιέφερε να μοιραστείς μαζί μου τις απόψεις σου, θα είχα περάσει από το βλογ σου. Το να γράφεις χωρίς το επίθετο σου τζιαι να νομίζεις πως κάμνεις πολιτικό διάλογο, δείχνει ένα φοβισμένο ανθρωπάκι που φοαται να μεν χάσει την δουλλιουα του, να μεν θυμώσει τους μαστρους του τζιαι τους μαθητές του, ένα ανθρωπάκι δέσμιο, που φοαται να εσχει την ευθύνη των λεγομενων του δημόσια με το επίθετο του πουκάτω. Αν εν έτσι οι πολιτικές φαντασιακές κοινότητες, ανώνυμα τζιαι με σημαία τους φόβους, είσαι κρίμα γιατί περιπαίζεις τον εαυτό σου. Αν νοιώθεις ωραία που τον περιπαίζεις, ζήσε το παραμυθάκι σου Αντώνη. Όχι, εν με ενδιαφέρει η άποψη των εκπαιδευτικών που γράφουν σε βλογς χωρίς τα επίθετα τους επειδή φοουνται. Πάραυτα όμως, έχω να πω τα εξής, αναγκαστικά, γιατί η ημιμάθεια σου εν χειρότερη τζιαι από την αμάθεια σου, τζιαι τζεινο που εν χειρότερο τζιαι που την αμάθεια σου εν το γεγονός πως ζεις σε μια εγωπαθη κατάσταση ναρκισσισμού τόσο μεγάλη τζιαι άτοπη, που νόμισες ότι εφκαλες τζιαι πόρισμα για τον καλικάτζαρο. Έξυπνε μου εσύ!!»

    Διότι αν είναι δικό σου, αναρωτιέμαι τι ακριβώς κάνεις εδώ.

    ________________

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post_9187.html?showComment=1329943469098#c1188669233974148508
    22:44 22/2/2012, noreply@blogger.com (Αντωνης), Lenin Reloaded
    Είσαι μόνιμα ανεπιθύμητη σ’ αυτό τον χώρο. Όλα σου τα σχόλια θα σβηστούν. Θα έπρεπε να ντρέπεσαι για το θράσος σου να εμφανιστείς μπροστά μου, αλλά αυτό είναι το παράδοξο με τους ανθρώπους χωρίς ίχνος συνείδησης: δεν τους είναι δυνατόν να ντραπούν.

    Καλή καριέρα με τους χαφιέδες που δημοσιεύουν τα στοιχεία μου, μιας και είσαι της ίδιας πάστας.

    ________________

    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post_9187.html?showComment=1329943714843#c2919767148058164257
    22:48 22/2/2012, noreply@blogger.com (Αντωνης), Lenin Reloaded
    Σχόλια εκπροσώπου του εν κύπρω τραμπουκισμού ως «αντιεξουσιασμού» διεγράφησαν δια παντός.

    Next.

    _______________

    Posted by omadeon | 22/02/2012, 11:33 μμ
  8. Σήμερα… Τάκης και Αντώνης βάλλουν εν χορώ (και ενίοτε διαφωνούν βέβαια) κατά των απεργών της «Ελευθεροτυπίας» στην πρωτοβουλία του «απεργιακού φύλλου’ της. Το άρθρο του Τ.Φ. που αναπαρήγαγε ο Α.Μ. είναι αυτό.
    http://leninreloaded.blogspot.com/2012/02/blog-post_542.html

    …Και έχει μόνο 2 παραπομπές πηγών στο τέλος.

    [1] Moissis Litsis “Workers’ control in Greece: Eleftherotypia’s workers are back with their own newspaper”, Coalition of Resistance, 16/2/2012 http://www.coalitionofresistance.org.uk/2012/02/workers-control-in-greece-eleftherotypias-workers-are-back-with-their-own-newspaper/

    [2] Blog εκπρόσωπου συντακτών της Ελευθεροτυπίας, 21/2/21012 http://ekprosoposeleftherotypias.blogspot.com/2012/02/blog-post_20.html

    Ετοίμασα σχόλιο για το ΔΕΥΤΕΡΟ λινκ, που γράφω πρώτα εδώ (για έλεγχο λαθών)

    κ.κ. Σώκο και Λίτση, είμαι ένας… αγρίως συκοφαντημένος (ως δήθεν ‘αρχιγκεμπελίσκος’) από κάποιους κυρίους που επικρίνουν αγρίως τη δική σας συλλογική προσπάθεια (κλικ ΕΔΩ). θα ήθελα να πω τα εξής, προς υπεράσπιση ΟΛΩΝ σας, ιδίως υπέρ του κ. Λίτση. (Το δικό μου θέμα το βάζω στην άκρη).

    Οι επικριτές σας, που δεν συμμετέχουν στον αγώνα σας, στο ρίσκο σας και στην αγωνία (σας) μαλώνουν (pun intented) (σε) ΞΕΝΟ αχυρώνα… όταν δεν βάλλουν εναντίον σας ΚΑΙ οι 2.
    1) Ο ένας έπικρίνει πιο πολύ τη (δήθεν) στήριξη «δυτικών στρατιωτικών επεμβάσεων», κάτι παντελώς αστήρικτο. Εξάλλου (ΑΝ θυμάμαι καλά) πάγια γραμμή της «Ε» ήταν πάντα: ΟΧΙ σε «ανθρωπιστικές» επεμβάσεις.
    2) Ο άλλος μαστιγώνει κυρίως τον «αντι-κομμουνισμό» σας (μπερδεύοντας κομμουνισμό με σταλινισμό ή -έστω- ΚΚΕδισμό).
    ΚΑΙ οι 2 επικρίνουν την _οικονομική_ σας αυτο-οργάνωση. Τα περί ‘αυτοδιαχείρισης’ τα στηλιτεύουν ως «παραπλανητικά τρικ».

    Ομως είναι άτοπο να θέλει κανείς να φέρει όλα τα είδη αυτοδιαχείρισης στα δικά ΤΟΥ μέτρα. Σε ορισμένα είδη, οι μισθοί όλων είναι ίσοι (π.χ. Marinaleda), σε άλλα όχι. Σε ορισμένα συμμετέχουν και «επενδυτές», σε άλλα όχι. ΔΕΝ υπάρχει ενιαίο μοντέλο. Προφανώς ΟΛΑ (πλην 100% ισότητας) ενοχλούν κάποιους λενινιστές, που απαιτούν ΚΑΙ άλλο ανέφικτο, το να γίνει πρώτα ΚΑΙ το κράτος σοσιαλιστικό.

    Πολύ ορθώς λοιπόν ξεκαθάρισε ο συκοφαντημένος κ. Λίτσης ότι μίλησε μόνο για «ΕΙΔΟΣ αυτοδιαχείρισης».

    Είναι εξωπραγματική και η άμεση «κατάργηση καταμερισμού εργασίας» που απαίτησε ο 2ος επικριτής σας. Χρειάζεται ΧΡΟΝΟΣ γι’αυτό, π.χ. για εκπαίδευση κάποιων σε δεξιότητες που δεν έχουν. Αυτή η απαίτηση ΕΙΤΕ έχει κάποια βάση σε αδικίες (που δεν αποκλείω / ΔΕΝ ξέρω), ΕΙΤΕ είναι ΣΟΒΑΡΗ υπονόμευση της ΕΝΟΤΗΤΑΣ των απεργών. Ομως το Νο.1 ΚΑΘΟΡΙΣΤΙΚΟ κριτήριο γνησιότητας σε ΚΑΘΕ αυτοδιαχείριση, ΔΕΝ είναι η (ανέφικτη) «άμεση κατάργηση καταμερισμού εργασίας», ούτε καν η τυχόν εισφορά κεφαλαίων εκκίνησης, αλλά η ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ της ΥΠΕΡΑΞΙΑΣ, όπως εξήγησε επανειλλημένα ο ειδικός στο θέμα καθηγητής Richard D. Wolff

    Καλή ιδέα είναι και η επικέντρωση σε ικανοποίηση αναγκών, ΟΧΙ μισθών. Π.χ. ένας με πιο μεγάλη οικογένεια να παίρνει περισσότερα που ΕΓΚΡΙΝΟΥΝ οι υπόλοιποι, ένας με πιο πολύ έργο να παίρνει κάτι παραπάνω που συναποφασίστηκε δημοκρατικά, κ.ο.κ.

    Κατά τα άλλα, προφανώς θα λυσσάξουν «ορθόδοξοι λενινιστές», αν κατορθώσετε να αναβιώσετε το ΑΡΧΙΚΟ ΠΡΟΔΩΜΕΝΟ ΟΝΕΙΡΟ μιας ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτοδιαχειριζόμενης «Εφημερίδας Συντακτών», της οποίας το γνωστό ΑΡΧΙΚΟ καπέλλωμα ανήκει στην Ιστορία. Εύχομαι εκ καρδίας… να ΜΗΝ επαναληφθεί!

    Posted by omadeon | 23/02/2012, 5:27 μμ
  9. Σχόλιό μου στο «Βαθύ Κόκκινο» (απάντηση σε οχετό του Ιβάν εκεί)
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/02/blog-post_1568.html?showComment=1330046618060#c5907881466404371930
    που είπε:

    «Ο Οχετός του Ιβάν έχει ήδη απαντηθεί»

    – Είχα γράψει: «Σταμάτα να επαναλαμβάνεις ότι ο Αντώνης δεν είχε κρύψει το ονοματεπώνυμό του. Αν και απέφευγε να το χρησιμοποιεί, δεν το αμφισβήτησε αυτό.
    Θα μπορούσες να κάνεις την όποια κριτική, γράφοντας απλώς ο Αντώνης του Lenin Reloaded, όπως θα έκανε κάθε σοβαρός και έντιμος άνθρωπος.
    Εσύ, όμως, άνανδρε, επέλεξες να αναφέρεσαι στο πλήρες ονοματεπώνυμό του, επέλεξες να χρησιμοποιήσεις μία φωτογραφία του, και επέλεξες να ειρωνευτείς κάτω απ’ αυτή.
    Το ότι ΕΠΕΛΕΞΕΣ να αναφερθείς στα στοιχεία του, και ο ΧΥΔΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ με τον οποίο το έκανες, σε καθιστά άνανδρο και ανήθικο, με χαφιέδικη νοοτροπία.
    Και αυτό (το ότι είσαι άνανδρος και ανήθικος), δεν είναι η άποψή μου. Είναι γεγονός, για όποιον ξέρει τα γεγονότα, και έχει ελάχιστη αξιοπρέπεια
    Φυσικά, έχεις δείξει και με άλλες αφορμές ότι είσαι ανήθικος.
    Π.χ. (γιατί είναι αρκετές), ο φίλος Poe, μπήκε στο «μπλογκ» σου, να σχολιάσει, και ΧΩΡΙΣ ΑΔΕΙΑ, μετέφερες τα σχόλιά του, σε… άλλο «μπλογκ», και τα έκανες… ανάρτηση»
    – Αφού είναι «οχετός» γράψε ένα ψέμα που είπα, και θα ανακαλέσω.

    __________________
    @Ιβάν με είχες πρωτο-πει «ασφαλίτη» 7-8 φορές ΕΔΩ (κλικ).
    Απαντώ, κι ίσως το σχόλιο να γίνει ποστ. Είπες

    Αν δεν είναι ασφαλίτικη και χαφιέδικη νοοτροπία, να δίνεις έμφαση στο επώνυμο ενός ανθρώπου με τον οποίο διαφωνείς

    Δηλαδή όταν κριτικάρουμε την Παπαρήγα πρέπει να τη λέμε Αλέκα, αλλιώς είμαστε ασφαλίτες?

    Ο Α.Μ. είναι σοβαρός πανεπιστημιακός, επώνυμος διανοούμενος. Σε βιβλιοκαταλόγους προβάλλει το πλήρες ονοματεπώνυμό του, και το blog του ΦΑΝΕΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΒΙΒΛΙΟ του (ΕΔΩ)

    Του άσκησα ΣΟΒΑΡΗ κριτική εδώ:
    http://metaomadeon.wordpress.com/2012/01/23/antonis-balasopoulos1/

    ΕΞΙΣΟΥ σοβαρή με π.χ. αυτή ΕΔΩ: David Ames Curtis disproves false claims by Takis Fotopoulos about Noam Chomsky, the Faurisson case and himself (EXCLUSIVE), με στοιχεία ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ (σαν αληθή) απ’τον ίδιο τον Chomsky! (επίκειται update)

    Για τον Α.Μ. η κριτική εστιάζεται σε σοβαρές παρερμηνείες ή αλλοιώσεις διαδικτυακών διαλόγων (με ολέθριες πολιτικές συνέπειες) που είτε δεν διάβασε προσεκτικά (τότε) είτε ψεύδεται. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ περίπτωση, διότι είναι ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΩΝ στην ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΕΙΜΕΝΩΝ κι ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ θέλησα να ΑΠΟΔΕΙΞΩ ΠΑΡΑΘΕΤΟΝΤΑΣ τα ΣΤΟΙΧΕΙΑ.

    ΟΚ? ΑΝ Ναι, καλώς. ΑΝ όχι…

    Δηλαδή ρε βλάκα με ΑΔΕΙΟ blog κι ΑΔΕΙΟ ΚΕΦΑΛΙ, κατ’ εσέ όταν ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΩΝΥΜΟ άτομο όπως ο κύριος κάνει σοβαρά λάθη, ΔΕΝ επιτρέπει ΚΡΙΤΙΚΗ στην ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ του προσωπικότητα? (γνωστή κι από ΔΗΜΟΣΙΑ video που προωθεί ΔΙΕΘΝΩΣ με ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ, από όπου πήρα ΔΗΜΟΣΙΑ φωτό)?

    Είπες
    Αν δεν είναι ασφαλίτικη και χαφιέδικη νοοτροπία, να ανεβάζεις φωτογραφία του

    Tο video είναι ΔΗΜΟΣΙΟ. Το βρίσκεις αμέσως αν googlίσεις το όνομα.

    ΟΚ? Τότε καλώς. ΑΝ όχι, τότε:

    ΠΟΥ ζεις, ισχυρογνώμον Μουλάρι, και ΔΕΝ κατανοείς ότι έχει ΣΗΜΑΣΙΑ να ΜΠΟΡΟΥΜΕ να κριτικάρουμε ΕΠΩΝΥΜΟ ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟ εμείς οι blogger, ΑΝ χρειαστεί? (π.χ. αν κάνει ΣΟΒΑΡΑ λάθη)
    Eίναι ΥΠΕΡΑΝΩ κριτικής οι πατερούληδές σου, επειδή έχουν ΚΑΙ blog?
    Μετά, λες
    Αν δεν είναι ασφαλίτικη και χαφιέδικη νοοτροπία, να πετάς λάσπη σ’ έναν άνθρωπο με τον οποίον διαφωνείς

    -Πήγαινε βρες ΕΝΑ υβριστικό ή συκοφαντικό χαρακτηρισμό κατά του κ. Μπαλασόπουλου σε ΕΚΕΙΝΟ το ΣΟΒΑΡΟ ΑΡΘΡΟ που τον εκνεύρισε! (αλλά δεν απάντησε ποτέ σε ΤΙΠΟΤΕ από όσα τεκμηριώνω, ισχυριζόμενος ότι «χαφιεδίστηκε»).
    (Α, ναι. ΥΠΑΡΧΕΙ το εξής ΜΗ-υβριστικό: Τον θεωρώ ΨΕΥΤΗ με βάση ΣΤΟΙΧΕΙΑ που παραθέτω. Ας αποδείξει ότι ΔΕΝ είναι, αλλιώς να το βουλώσει, εγώ την απόδειξη την έδωσα για όσους ΜΠΟΡΟΥΝ και ΘΕΛΟΥΝ να διαβάσουν).

    ΟΚ? Τότε καλώς.

    ΑΝ όχι:

    Δηλαδή ο διαδικτυακός γνωστός του (ΠΟΛΥ πιο διάσημoς) Νίκος Ξυδάκης που ενίοτε γράφει στο blog του για τον Α.Μ. με ονοματεπώνυμο ΚΑΙ blog (του Α.Μ.) είναι «ασφαλίτης» και «χαφιές» κατ’εσέ?

    Κι αν ΔΕΝ είναι «ασφαλίτης» ο Ξυδάκης τότε ΓΙΑΤΙ είμαι εγώ?

    ΜΗπως υπάρχουν ΔΥΟ κατηγορίες ανθρώπων με blog, η ΑΝΩΤΕΡΗ τάξη όπως ο κ. Ξυδάκης που ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ να κριτικάρει τον Μπαλασόπουλο ΠΛΗΡΩΣ, κι η ΚΑΤΩΤΕΡΗ τάξη (π.χ. εγώ) που ΔΕΝ δικαιούται?

    -ΑΝ τάπιασες ΤΩΡΑ, τότε καλώς.

    ΑΝ ΟΧΙ…

    είπες
    Αν δεν είναι ασφαλίτικη και χαφιέδικη νοοτροπία, να τον ειρωνεύεσαι με το χυδαίο τρόπο που αυτό έγινε
    Αν δεν είναι ασφαλίτικη και χαφιέδικη νοοτροπία, να στοχοποιείς κάποιον, προσωπικά, με τους παραπάνω τρόπους,
    τότε είναι προφανές, ότι ο omadeon, δε χρησιμοποιεί ασφαλίτικες και χαφιέδικες μεθόδους, και άρα, εγώ, είμαι συκοφάντης και φαιδρός

    ΑΝ τάπιασες, καλώς. ΑΝ ΟΧΙ, τότε (ναι) ΕΙΣΑΙ συκοφάντης ΚΑΙ φαιδρός

    Posted by omadeon | 25/02/2012, 1:19 πμ
  10. Πάντως βρε Omadeon, αυτά είναι λεπτά θέματα. Και νομίζω οτι ο δημόσιος διάλογος μεταξύ επωνύμων είναι διαφορετικός απ’ ότι μεταξύ επώνυμων και ανώνυμων, εκ των πραγμάτων, δεν το χαρακτηρίζω, κατώτεροι και ανώτεροι άνθρωποι, απλώς λέω οτι είναι αλλιώς. Το έχω εξηγήσει λίγο σε μια ανάρτηση μου για τους διαδικτυακούς διαλόγους σε σχέση με τη φυσική επικοινωνία. Και το δικό σου όνομα ίσως υπάρχει κάπου, αλλά δεν θα ήταν σωστό να το χρησιμοποιώ κάθε τόσο, αναπαράγοντας και διασπείροντας αυτή την πληροφορία σε ακόμα περισσότερους. π.χ. εγώ αυτόν τον Μπαλασόπουλο δεν το ήξερα, το blog λίγο το είχα δει, αλλά δεν είχα καθήσει να το ψάξω ποιος το έχει, ασχέτως που αυτό βεβαια όντως όπως δείχνεις με τα link είναι δημοσιοποιημένο και από τον ίδιο.
    Τώρα το επώνυμος και ανώνυμος σχετικά είναι. π.χ. η Παπαρήγα είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο, αλλά ένας καθηγητής Πανεπιστημίου δεν είναι παρά σε ένα κύκλο, ευρύ ίσως, αλλά όχι στο πανελλήνιο.

    Πάντως νομίζω πως θα ε

    Posted by κ.κ.(Κεράσια και Κρίνοι) | 25/02/2012, 11:20 πμ
    • Θα ξεκαθαριστούν όλα αυτά… ακόμη περισσότερο μάη ντήαρ κ.κ.

      Οταν ο επώνυμος Μπαλασόπουλος στηρίζει τους διασυρμούς που εξαπολύει ο επώνυμος Φωτόπουλος, κατά ανώνυμων,
      ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ υποχρεωμένοι οι ανώνυμοι να μείνουν φιμωμένοι, ούτε να γίνουν επώνυμοι λόγω τρομοκρατίας…

      Δες τα τελευταία σχόλιά μου στο μπλογκ του Celin. Φεύγω τώρα, θα τα πούμε μετά.

      Posted by Omadeon | 25/02/2012, 12:53 μμ
  11. Συνεχίζω διότι βγήκε κατά λάθος το σχόλιο πριν τελειώσω.

    Νομίζω λοιπόν πως θα έπρεπε να είσαι καθηγητής κάπου σε σχέση με τα διαδικτυακά! Είσαι σταρ του είδους, άπαιχτος. Αλλά εντάξει, ο κόσμος δεν είναι δίκαιος, το ξέρουμε. Ωστόσο, είσαι πολύ διάσημος blogger! Πού το πας αυτό; 🙂 Και παρεπιπτώντος, έχω πολλές απορίες και προβλήματα με το blog μου, όπως οτι ένας σχολιαστής δεν μπορεί να γράψει σχόλια, ενώ άλλοι μπορούν και δεν ξέρω τι φταίει.

    Για την όλη διένεξη, πολύ πόλωση και δεν μου αρέσει τόσο μίσος. Είμαι κατά της βίας κάθε είδους και υπέρ του περιορισμού της όσο το δυνατό. Γι αυτό και έχω αποστασιοποιηθεί από τους σχσ διότι γράφονται απαράδεκτα πράγματα τελευταία. Γι αυτό και δεν γουστάρω το ιντιμίντια κ.λπ.

    Posted by κ.κ.(Κεράσια και Κρίνοι) | 25/02/2012, 11:29 πμ
    • Δεν είναι θέμα μίσους.
      Αναμφίβολα υπήρξε και πολύ θυμός ΚΑΙ πολύ γέλιο εκ μέρους μου βέβαια…

      Θα απαντήσω στα πολύ ενδιαφέροντα που λες αργότερα.

      UPDATE:
      Δες την εικόνα που ΤΩΡΑ κοσμεί το ποστ, προς το τέλος (χαχαχα..) :mrgreen:

      Posted by Omadeon | 25/02/2012, 12:55 μμ
    • Αγαπητή κ.κ., θα ξεκινήσω από το θέμα «επωνυμία εναντίον ανωνυμίας». Υπάρχει στο EFF.org (Electronic Frontier Foundation – οργανισμός που προωθεί την προστασία των δικαιωμάτων και των ελευθεριών μας στο χώρο του διαδικτύου) ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ άρθρο που δυστυχώς ακόμα δεν είχα την ευκαιρία να μεταφράσω. Ο τίτλος του είναι «A Case for Pseudonyms» και θα το βρεις εδώ. Το άρθρο αυτό επισημαίνει πάρα πολύ καλά τους κινδύνους από την επιβολή επωνυμίας. Παραμένοντας στο θέμα, θα υπενθυμίσω ότι ο πρώτος μπλόγκερ που είδα να ρυπαίνει το διαδίκτυο με αχαρακτήριστες πράξεις (συκοφαντίες και στοχοποιήσεις άλλων ανθρώπων – και αυτά στην καλύτερη περίπτωση) ήταν επώνυμος. Πρόσεξέ το αυτό πάρα πολύ καλά. Το επαναλαμβάνω: ήταν ΕΠΩΝΥΜΟΣ: ο Μανώλης Βαρδής (manolisvardis.wordpress.com) που τελικά του έκλεισε το μπλογκ η ίδια η WordPress για σωρεία παραβιάσεων των όρων χρήσης. Νομίζω ότι αυτό καταρρίπτει αυτομάτως τον ισχυρισμό διαφόρων ότι η επωνυμία συνεπάγεται «καλύτερη συμπεριφορά» και «μεγαλύτερη ευγένεια».

      Ξέρεις κ.κ., μπορεί κανείς να είναι «ευγενής» (δηλαδή να μη βρίζει), αλλά να συκοφαντεί κάποιον και να τον εξωθεί στα άκρα. Ο δημόσιος λόγος των επωνύμων δεν είναι σε καμία περίπτωση «εκ των πραγμάτων» καλύτερος από αυτόν των «ανωνύμων» ή «ψευδωνύμων». Ο δημόσιος λόγος του «επωνύμου» είναι ΠΑΝΤΑ λόγος από άμβωνος. «Εγώ είμαι επώνυμος κύριε, εσύ είσαι ΑΝΩΝΥΜΟΣ, άρα είσαι ΤΙΠΟΤΑ και δεν δικαιούσαι διά να ομιλείς». Ειδικά στην Ελλάδα, στο συλλογικό υποσυνείδητο των πολιτών της οποίας το «ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ;» έχει χαραχθεί με πυρωμένο σίδερο κι αποτελεί πλέον σχεδόν γενετικό-κληρονομικό χαρακτηριστικό των Ελλήνων, η επωνυμία είναι ο καλύτερος τρόπος για να εξασφαλίσει κάποιος ΠΛΗΡΗ ασυλία και ασυδοσία ό,τι κι αν κάνει. Δε θα σου αναφέρω ως παραδείγματα τους δυο επωνύμους που έχει αναλύσει διεξοδικότατα ο Omadeon και καλά θα κάνεις επιτέλους να βγάλεις έστω και για λίγο από το μυαλό σου τον καθωσπρεπισμό που σε διακρίνει (για τον οποίο θα μιλήσω παρακάτω, αναφερόμενος σε αυτόν ως γενικότερη πληγή) και να μπεις στην ουσία των γραφομένων (άλλη πληγή των Ελλήνων αυτή). Θα σου αναφέρω τον Μπόμπολα. «Είμαι ο Μπόμπολας» λέει κι αυτόματα τυγχάνει ευνοϊκής μεταχείρισης από όλους. Δεν τον αγγίζει κανείς. Κάνει ό,τι θέλει. Γιατί είναι ΕΠΩΝΥΜΟΣ. Γιατί είναι ο ΜΠΟΜΠΟΛΑΣ. «Είμαι ο Αλαφούζος». Κανείς δεν τον πειράζει (εισαγγελέας, εφοριακός κλπ), γιατί είναι ΕΠΩΝΥΜΟΣ. Γιατί είναι ο ΑΛΑΦΟΥΖΟΣ. Διάβασε κι αυτό εδώ το έξοχο άρθρο του Πιτσιρίκου με τίτλο «Άρση της Επωνυμίας» για να καταλάβεις ακριβώς τι εννοώ. Για τα δεινά της χώρας δε φταίνε οι «ανώνυμοι», αλλά οι ΕΠΩΝΥΜΟΙ.

      Και ναι, υπάρχει χοντρό ταξικό θέμα μεταξύ επωνύμων και ανωνύμων στο διαδίκτυο. Ξέρεις ποιοι γράφουν επώνυμα;

      1. Αυτοί που δεν έχουν να φοβηθούν το παραμικρό για την επαγγελματική τους ζωή ή την ίδια τους τη ζωή – π.χ. γιατί δεν αποκαλύπτουν κάτι που θα μπορούσε να τους βάλει σε μπελάδες ή γιατί οι πολιτικές τους θέσεις είναι τέτοιες που δύσκολα θα τους έφερναν σε σύγκρουση με τους φανατικούς κάποιας ακραίας ομάδας.

      2. Αυτοί που έχουν ήδη αρκετά ισχυρές διασυνδέσεις και επαφές ώστε κανείς να μη μπορεί να τους αγγίξει.

      3. Αυτοί που επιθυμούν να προβληθούν για τον Χ ή τον Ψ λόγο (αυτό δεν είναι απαραίτητα αθέμιτο, αλλά πολλές φορές η προβολή αυτή καταλήγει να χρησιμοποιείται με επιλήψιμο τρόπο από τους ίδιους).

      Όσο για το ποιοι γράφουν ανώνυμα ή με ψευδώνυμο, δες το άρθρο της York στο EFF (ο πρώτος σύνδεσμος που έδωσα) και θα καταλάβεις. Η εκ των προτέρων διάκριση κατά των ανωνύμων και ψευδωνύμων σχολιαστών και χρηστών είναι όχι απλά απολύτως αντίθετη με τον ίδιο τον τρόπο λειτουργίας του διαδικτύου (και ΟΧΙ, δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να ανεχτούμε την εισβολή των ταλιμπάν της επωνυμίας), αλλά είναι βαθύτατα αντιδημοκρατική και ανελεύθερη (υποχρεωτική επωνυμία στο διαδίκτυο υπάρχει μόνο στο Ιράν και στην Κίνα, αν αυτό σου λέει κάτι) και ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ.

      Πάμε τώρα στον καθωσπρεπισμό. Στο «δε μου αρέσουν οι συγκρούσεις». Το ίδιο το Σύμπαν δημιουργήθηκε από συγκρούσεις και όλες αυτές οι πανέμορφες φωτογραφίες νεφελωμάτων, αστεροειδών κλπ που θαυμάζεις δεν είναι τίποτε άλλο από καταγραφές τιτάνιων συγκρούσεων αστρικών σωμάτων, καθώς και των συνεπειών αυτών. Η «μη σύγκρουση» σε ό,τι αφορά τις συζητήσεις δεν είναι όπως τη φαντάζεσαι: δεν είναι ένα βικτωριανό σαλονάκι του19ου αιώνα όπου οι παριστάμενοι (με τα φορέματα των κυριών να μην αποκαλύπτουν τον αστράγαλο ακόμη και όταν εκείνες κάθονται) παραθέτουν απόψεις και ευφυολογούν, χαριεντιζόμενοι και ακκιζόμενοι σε μια «ωραία ατμόσφαιρα». Είναι πάρτυ κωφαλάλων, είναι παράθεση παραλλήλων μονολόγων, σαν τα στημένα προεκλογικά «debate» της κακιάς ώρας. Η σύγκρουση και η αντίθεση οδηγεί ΚΑΙ σε σύνθεση. Βέβαια, στον πυρήνα του το βικτωριανό σαλονάκι είναι κι αυτό μια παράθεση παραλλήλων μονολόγων. Πώς αλλιώς θα καταφέρει κανείς τόσο καλά να ακούει το συνομιλητή του, ΑΓΝΟΩΝΤΑΣ τον ταυτόχρονα επιδεικτικά;

      Κλείνοντας, θα σου επισημάνω ότι μπορεί κανείς να προσβάλει το συνομιλητή του βάναυσα χωρίς να χρησιμοποιήσει το παραμικρό ίχνος βρισιάς. Σου αφήνω σαν άσκηση για το σπίτι να σκεφτείς παραδείγματα από τον πολιτικό διάλογο, αλλά και από την καθημερινή σου ζωή. Προσωπικά έχω άπειρα, απλά βαριέμαι τώρα να τα παραθέσω.

      Posted by Ο Αιρετικός | 25/02/2012, 2:18 μμ
    • Και κάτι τελευταίο. Σ’αυτήν τη διένεξη είμαστε ΑΜΥΝΟΜΕΝΟΙ. Δεν είχαμε καμία απολύτως όρεξη να μπλέξουμε με τον Τάκη Φωτόπουλο και την ομάδα του ούτε να φάμε στη μάπα τον πόλεμο που μας κήρυξε ο Αντώνης Μπαλασόπουλος (τον οποίο είχαμε – κάκιστα – στηρίξει κάποτε). Εμένα μάλιστα ο Τάκης Φωτόπουλος μου ήταν σχεδόν τελείως άγνωστος μέχρι που αποφάσισε εκείνος να μας κηρύξει τον πόλεμο (στο παλιό μου μπλογκ κάποιος σχολιαστής τον είχε αναφέρει, προτείνοντας να διαβάσω ένα άρθρο του, που μου φάνηκε ελαφρά ενδιαφέρον, αλλά ΟΧΙ σπουδαίο). Όταν δέχεσαι ένα τέτοιο κύμα χυδαίων επιθέσεων (με επαναλαμβανόμενες συκοφαντίες, ψευδολογίες, απειλές κ.ο.κ.), που τελικά είναι πολύ χειρότερο από αυτό που είχαμε υποστεί το 2009 από τους νεοναζί (και το φιλαράκι τους τον ακροδεξιό Israelyesgr που εξακολουθεί να εμφανίζεται κατά καιρούς όποτε μυριστεί αίμα), αναγκαστικά αμύνεσαι.

      Βέβαια, κατανοώ ότι δεν είμαστε «ιερές αγελάδες» και «σεπτά πρόσωπα» κανενός χώρου. Ούτε έχουμε στρατούς (διαδικτυακούς ή μη) που να «καθαρίζουν για πάρτη μας», γιατί ποτέ δεν το επιδιώξαμε και δεν πρόκειται ποτέ να το επιδιώξουμε: θεωρούμε την τακτική του να φανατίζεις άτομα με βάση μια προσωπολατρική νοοτροπία γύρω από το άτομό σου ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΟ. Εμείς ΔΕΝ το κάναμε αυτό ΠΟΤΕ. Άλλοι το κάνουν. Και είναι ΕΠΩΝΥΜΟι. Εμείς οι ανώνυμοι-ψευδώνυμοι ΔΕΝ έχουμε στρατούς τραμπούκων, γιατί ως ανώνυμοι εξ ορισμού δε μπορούμε να είμαστε πατερούληδες, ινστρούχτορες και φυρερίσκοι.

      Posted by Ο Αιρετικός | 25/02/2012, 2:26 μμ
      • Αιρετικέ θενκς για τις πολύ ορθολογικές εξηγήσεις, ήρθα σπίτι ΚΑΙ ξαναφεύγω.

        Αφήνω εδώ αντίγραφο σχολίου μου στο Βαθύ Κόκκινο, απαντώντας σε παπαριές του Ιβάν:
        http://tsak-giorgis.blogspot.com/2012/02/blog-post_1568.html?showComment=1330136563205#c6182909049475130349

        Αναμένει έγκριση:

        Ιβάν δεν αμφιβάλλω ότι είσαι ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΣ μάθησης, ΑΝΙΚΑΝΟΣ να αντιληφθείς οφθαλμοφανή λάθη (σου).

        Επομένως δεν εκπλήσσομαι που επιμένεις, αλλα ΑΝ νομίζεις ότι «καθάρισες», με τις παπαριές που έλεγες στο blog του Celin, είσαι ΠΟΛΥ βαθειά νυχτωμένος. Αντίθετα, εγώ καθάρισα εξηγώντας πράματα ακόμη πιο ξεκάθαρα για κάθε παρατηρητή πλην εσού και της φάρας σου (που σαν σύνολο αμφιβάλλω αν είστε πάνω από 10).

        ΦΥΣΙΚΑ και ήταν οχετός, το αρχικό σχόλιό σου, όπου με είπες «ασφαλίτη» καμμια δεκαριά φορές ΧΩΡΙΣ λόγο. ΔΕΝ θα επαναλάβω όσα είπα (ΚΑΙ εδώ ΚΑΙ εκτενέστερα στου Celin). Μερικά όμως θα τα μεταφράσω κι αγγλικά, κάνοντάς τα ποστ, γιατί… τα ατοπήματά σας θίγουν ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ κανόνες και ελευθερίες, στο Διαδίκτυο ΔΙΕΘΝΩΣ !

        Πρόσθετες εξηγήσεις, για όσα ΔΕΝ κατάλαβες υπάρχουν ΕΔΩ (κλικ)

        Οσον αφορά τα υπόλοιπα, που λες και ξαναλές, είσαι ΗΛΙΘΙΟΣ. Το θέμα δεν είναι η Χρυσή Αυγή που ΠΑΝΤΑ δρα προβοκατόρικα, αυτό το ΞΕΡΟΥΜΕ ρε βλάκά. Το ερώτημα είναι ΠΟΙΟΣ της έδωσε μικρόφωνο, ή σε ΤΙ κινδύνους και πιέσεις ή εκβιασμούς εκτέθηκε το ΠΑΜΕ και ο Σιφωνιός, όπως και οι χαλυβουργοί. Αλλά αν είσαι ημι-παρανοϊκός διώκτης ΑΝΥΠΑΡΚΤΩΝ αντικομμουνιστών, ΔΕΝ το καταλαβαίνεις. ΔΕΝ μπυράζει, θα το εξηγήσω μετά τη Σαρακοστή σε κάποιο ποστ.

        Ε, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ τόσο ηλίθιος, ώστε να θεωρώ το ΠΑΜΕ… συνένοχο της Χ.Α. (αυτό ούτε σώφρωνες αναρχικοί δεν το θεωρούν). Οπότε… βούλωστο! ΠΑΨΕ να συκοφαντείς, ΠΑΨΕ να τσαμπουκαλεύεσαι σαν μπάτσος-ανακριτής.

        Posted by Omadeon | 25/02/2012, 4:16 μμ
      • Ε, ναι αλλά καμιά φορά ιεραρχούμε κιόλας τα πράγματα. Αν αξίζει τον κόπο ή τι βγαίνει με τη συγκεκριμένη αντιπαράθεση.

        Σίγουρα δε η προσβολή δεν είναι θέμα λεξιλογίου, αλλά πολύ πέρα από αυτό, ουσιαστικό ζήτημα. Αλλά αν π.χ. όταν είχαμε και μεταξύ μας μια κάποια αντιπαράθεση, που δεν θυμάμαι καν και το λόγο, δίναμε συνέχεια, τώρα δεν θα μιλούσαμε ή θα βριζόμασταν απλώς χωρίς καν περιεχόμενο. Τότε θεώρησα οτι ήταν μια στιγμιαία λάθος εκτίμηση για μένα και το προσπέρασα και είχα δίκιο τελικά γιατί αποδείχτηκε οτι είχαμε πολύ σημαντικότερα πράγματα κοινά στα οποία συμφωνούμε.

        Πάντως δεν τίθεται θέμα καθωσπρεπισμού για μένα. Άλλο είναι το ζήτημα. Λάβε υποψη σου οτι στο διαδίκτυο μιλάμε δημόσια, δεν λέω κάτι σε σένα μόνο… Αυτή είναι μια βασικότατη παράμετρος.

        Κι εδώ κάτι για τη φιλία 🙂

        Posted by κ.κ.(Κεράσια και Κρίνοι) | 25/02/2012, 6:04 μμ
  12. Σχόλιό μου στο «Βαθύ Κόκκινο» (που αντιγράφω εδώ πριν το στείλω και θα περιμένει έγκριση).
    Αναφερόμουν στο εξής «σχόλιο»
    http://tsak-giorgis.blogspot.com/2013/09/blog-post_3326.html?showComment=1380373511551#c2927192491053043258

    Ανώνυμος είπε…
    Τι είδους κατίνα είναι αυτό το φρούτο OMADEON; Μιλά για πάγια ηθική ιντερνετ ανωνυμία δικαστήρια αποζημιώσεις και διαμηνύει σε άλλους να διαμηνύσουν σε άνθρωπο του οποίου χρησιμοποιεί το επώνυμο οτι εκείνο και τ άλλο. Άντε ρε βόθρε από δω…
    28 Σεπτεμβρίου 2013 – 4:05 μ.μ.

    Ναι, καλάαα, ανώνυμε γκεσταπίτη των 4.05μμ. Γράφε οχετούς κι εκτονώσου «περιεκτικά»! 🙂

    Για να λυθούν όμως (ενδεχόμενες) απορίες νέων αναγνωστών, ο ΠΡΩΗΝ… Φωτοπουλόπληκτος επώνυμος κύριος Αντώνης Μπαλασόπουλος, που κάποτε [π.χ.] ΔΙΑΦΗΜΙΖΕ το ονοματεπώνυμό του στο ένθετο «Κοντέηνερ» της «συστημικής» Ελευθεροτυπίας με ΦΑΝΕΡΗ αναφορά στο κύριο μπλογκ του, όχι μόνο δεν μου επιτρέπει να… του τα ψάλλω στο μπλογκ του, αλλά… ΔΕΝ ΑΚΟΥΕΙ και κανέναν συνετό σχολιαστή του, απειλώντας τους τακτικούς σχολιαστές του με ΑΠΟΛΥΤΟ αποκλεισμό «αν κάνουν την παραμικρή αναφορά» στον «ακατονόμαστο» omadeon [όπως απείλησε κάποιον στο σχόλιο ΕΔΩ].

    Ορίστε η απόδειξη:
    1) Κάποιος «g» του είπε (Ανώνυμος 25 Σεπτεμβρίου 2013 – 3:09 π.μ.)
    [……..]
    – η κατάσταση με τον omadeon να ξεσπαθώνει με το φωτόπουλο ταυτόχρονα με εσένα
    που αρνείσαι να δημοσιεύσεις έστω ένα σχόλιο που να παραπέμπει στον omadeon ενώ και εσύ κράζεις το άρθρο του φωτόπουλου είναι μια εικόνα που έχει επαναληφθεί χιλιάδες φορές με διαφορετικά «τρίγωνα» .
    μπορεί να εξηγήσει πάρα πολλά για το επίπεδο του διαλόγου και την αναντιστοιχία που έχει με τις ανάγκες του λαού – και άρα και του κινήματος- στην Ελλάδα

    2) Και απάντησε:
    Αντωνης25 Σεπτεμβρίου 2013 – 3:15 π.μ.
    4. Με κάθε σεβασμό και συνάφεια, αν τολμήσεις να αναφέρεις ξανά τον Omadeon εδώ μέσα, έχεις permanent ban. Να σου κάνουν εσένα ό,τι έκανε και να το φιλοσοφήσεις όσο θες για την πάρτη σου.

    (εδώ όχι μόνο απείλησε με φίμωση την ΑΠΛΗ αναφορά στο μπλογκ μας, αλλά και κατάφερε να ρίξει ΥΠΟΥΛΗ λάσπη, διότι ο ίδιος ΔΕΝ είναι αποκλεισμένος να μιλήσει και στο μπλογκ μας. ΑΠΛΩΣ ΦΟΒΑΤΑΙ και ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ).

    Επιπλέον, με περισσή τζάμπα μαγκιά (και το δεκανίκι της λογοκρισίας) ο «κύριος» Μπαλασόπουλος συνεχίζει να απειλεί (με δικαστήρια) και να συκοφαντεί _πολύ_ ύπουλα:
    Αντωνης 24 Σεπτεμβρίου 2013 – 8:56 μ.μ.:

    Sorry, το συγκεκριμένο ιστολόγιο στο οποίο παρέπεμψες έπρεπε να το έχω μηνύσει εδώ και καιρό για συκοφαντική δυσφήμιση επί δόλω και κατά συρροή με σκοπό την επαγγελματική μου βλάβη.

    Δεν επιτρέπονται εδώ μέσα παραπομπές σ’ αυτόν τον άνθρωπο.

    Πεστε του ΟΛΟΙ, λοιπόν, αυτού του νεο-σταλινικού αρχι-ψευταράκου, που παραβιάζει ΚΑΘΕ ηθικό κανόνα του διαδικτύου, ότι ΔΕΝ μασάω και ΔΕΝ πτοούμαι. Τον ΠΡΟΚΑΛΩ, αν τολμά, να ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΗΝΥΣΗ λοιπόν, αφού ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ μου, καταφεύγοντας στην αστική δικαιοσύνη.

    Ο ναρκισσευόμενος αυτός καθηγητής… λογοτεχνίας (που παριστάνει και τον ειδήμονα στα μαρξιστικά οικονομικά και κατα-λασπώνει συστηματικά ΟΛΗ την αριστερά πλην ΚΚΕ και Π.Δ.) ΨΕΥΔΟΜΕΝΟΣ ΣΥΝΕΙΔΗΤΑ παρίστανε την ανώνυμη… αθώα περιστερά, όταν με διέσυρε (και σε ειδικό λίβελλο) σαν «αρχιχαφιέ του ιντερνετικού υποκόσμου», μόνο και μόνο επειδή του έκανα ΚΟΣΜΙΑ κριτική αναφέροντας το _πλήρες_ όνομά του.

    Ο κ. Μπαλασόπουλος (ΑΝ κάποτε συνέλθει) Χρωστάει μια ΠΟΛΥ μεγάλη συγνώμη, όχι μόνο σε μένα αλλά ΚΑΙ στο έντιμο μπλογκ Βαθύ Κόκκινο, το οποίο συκοφάντησε και χαρακτήρισε «βόθρο», μόνο και μόνο για να δείξει αφοσίωση στα ινδάλματά του, δηλαδή [1] το ΚΚΕ και [2] τον Τάκη Φωτόπουλο (πιο παλιά, πριν… τον φτύσει κι αυτόν).

    Αυτά θα τεθούν (μόλις βρεθεί χρόνος) πιο αναλυτικά ΚΑΙ σε ειδικό ποστ. Προς το παρόν…

    Ας ευγνωμονούν οι εν λόγω «κύριοι» [Φωτόπουλος και Μπαλασόπουλος] την… τρόικα και το ναζισμό (που μας τρώνε όλο μας το χρόνο) και δεν έχουμε την πολυτέλεια να ασχοληθούμε πιο συστηματικά με τις ασημαντότητές τους!

    Posted by Omadeon | 29/09/2013, 9:06 πμ
  13. Ο Μπαλασόπουλος τόχει χάσει εντελώς.
    Σήμερα έστησε «ικρίωμα» διαδικτυακού διασυρμού για μένα, εδώ
    http://leninreloaded.blogspot.gr/2013/09/10-2011-ii.html

    Και επίσης στα σχόλια εδώ:

    Αντωνης 29 Σεπτεμβρίου 2013 – 4:56 μ.μ.:

    Ο ψυχωτικός που παρατίθεται τελευταίος πάντως, συνεχίζει λυσσαλέα τον χαβά του. Γλείψιμο στον ΣΥΡΙΖΑ πατόκορφο και προσπάθεια να με «ξεκάνει» ηλεκτρονικά.

    Δεν τον βοηθάει το IQ χιμπατζή όμως…

    και

    Αντωνης 29 Σεπτεμβρίου 2013 – 8:39 μ.μ.

    @ Χιμπατζής της Ασφάλειας: Έμαθα πως τα οπίσθια του συνωνόματού σου λερώθηκαν πάλι. Τρέχα να τα γλείψεις, πρόσφερε υπηρεσίες όπου τις θέλουν, είσαι ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ!!!

    Υ.Γ. Τις απειλές με κλύσμα στον κώλο σου.

    και

    Αντωνης 29 Σεπτεμβρίου 2013 – 10:14 μ.μ.

    Κύριε Βατικιώτη μου, Κυρία Ψαρρά μου, Κύριε Δελαστίκ μου, Κύριε Μαρκέτο μου, Αγαπητή μου Ελευθεροτυπία, κύριε αναρχομπάχαλέ μου, πολυχρονεμένοι μου, θα ήθελα γλειψ, να σας καρφώσω, έναν διαβολικό, έναν απαίσιο, έναν φρικτό, να σας δώσω τα στοιχεία του, καλοί μου αφεντάδες, βγάλτε τον απ’ την μέση, βγάλτε τον απ’ τη μέση, βγάλτε τον απ’ την μέσηηηηηηηηηηη!

    Του απάντησα, κυρίως για να τα διαβάσει ο ίδιος, αφού δεν περίμενα να δημοσιεύσει τις απαντήσεις.
    Εκπληκτος, διαπίστωσα ότι ΟΡΙΣΜΕΝΑ σχόλια τα δημοσίευσε, τελικά.
    Ορισμένα άλλα, όχι. Π.χ. αυτά εδώ

    _______ ΛΟΓΟΚΡΙΜΜΕΝΟ σχόλιο 1 _____________

    Μόλις ΑΠΕΔΕΙΞΕΣ ότι είσαι ΚΑΙ παρανοϊκός (εκτός από παθολογικός λασπολόγος).
    Από αλληλεγγύη και παρρησία δεν σκαμπάζεις τίποτα.
    Γι’ αυτό και είσαι προδότης συντρόφων. Μια μέρα θα σε καταλάβουν όλοι.
    ΗΔΗ σε κατάλαβαν αρκετοί. Εγώ δεν χρειάζεται να κάνω τίποτε.
    Μόνος σου αυτο-γελοιοποιείσαι (κι ας μαζεύεις ένα τσούρμο αδαείς).
    Γλύψε, ΕΣΥ το κώμα σου, εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια.
    ΕΣΥ φώναξες βοήθεια για να γλυτώσεις την κριτική.
    Και ΕΙΠΕΣ ΨΕΜΑΤΑ για μένα, αποδεδειγμένα.
    (όπως λες και τώρα χωρίς αιδώ, διότι είσαι Psycho 100%)

    Κανένας εξ όσων αναφέρεις δεν είναι σε λίστα… «σωτήρων μου».
    Σωτήρες ΕΣΥ ψάχνεις, σαν την πουτάνα που ζητάει προστάτη.
    Ε, αν δεν σε καταλάβει έγκαιρα το ΚΚΕ, θα το κάνεις μπουρδέλο.

    _______ ΛΟΓΟΚΡΙΜΜΕΝΟ σχόλιο 2 _____________

    Υ.Γ.2 Είσαι αποδεδειγμένος, ΚΑΜΜΕΝΟΣ ψευταράκος.
    Αν σε είχα απειλήσει πραγματικά, θα το είχες βγάλει δημόσια.
    ΕΣΥ απείλησες με μήνυση. ΟΧΙ εγώ.

    Ομως προτίμησες να ρίξεις ύπουλη λάσπη ΑΛΛΗ μια φορά,
    σβήνοντας τα ΥΠΟΛΟΙΠΑ σχόλιά μου. Διότι είσαι psycho.

    Οσο για το ψέμμα «να σας δώσω τα στοιχεία του», ΕΣΥ τάδωσες τα στοιχεία σου,
    π.χ. όταν αυτο-προβαλλόσουν στο ένθετο Κοντέηνερ της «συστημικής» Ελευθεροτυπίας.

    Οπότε…άσε τα κόλπα που ξέρεις (=να με λασπώνεις ΤΟΣΟ άκομψα σαν «Χρυσαυγιτάκο»), κι ΑΝ έχεις την παραμικρή τσίπα εντιμότητας, άσε να βγεί ΚΑΙ ΑΥΤΟ το σχόλιο:

    https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/

    (o κόσμος τόχει τούμπανο κι εσύ κρυφό καμάρι, ψευταράκο. ΜΗ στερείς από το γκέτο σου, τις αλήθειες που αποδείχτηκαν για σένα αλλόύ, σε αρκετά άλλα μπλογκ)

    _______ ΛΟΓΟΚΡΙΜΜΕΝΟ σχόλιο 3 _____________

    Ασπόνδυλος είσαι ΚΑΙ φαίνεσαι, Αντωνάκη μου…
    ΚΑΙ αρχι-ρουφιάνος, βέβαια, αφού έχεις γεμίσει τη μπλογκόσφαιρα με ρουφιάνους που με «καταδίδουν» σε σένα.
    (χαχαχα – σιγά ρε φαφλατά, ΕΣΥ τα ψάχνεις ΟΛΑ, κυρίως, όπως κάθε παρανοΪκούλης)

    Είσαι ασπόνδυλος, θρασύδειλος ψευταράκος, όχι μόνο λόγω των παρανοϊκών σου ψεμάτων και διαστρεβλώσεων, αλλά και γιατί ΔΕΝ τολμάς να αντιμετωπίσεις ευθέως, μέσα στο δικό σου μπλογκο-γκέττο, σχόλια που περιέχουν ΑΥΤΟ το λινκ

    https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/

    (θα δημοσιευτεί αλλού το σχόλιο, δεν μπυράζει αγορίνα μου, συνέχισε να κρύβεσαι σαν τη στρουθοκάμηλο στη ΔΙΚΗ ΣΟΥ έρημο).

    ________________

    Posted by Omadeon | 30/09/2013, 1:08 πμ
  14. Νέο μου σχόλιο, σε απάντηση αυτού εδώ
    http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/motor-oil.html?showComment=1380496332377#c1985147540136457194

    ΤΙ «μούγκα άλλο πράμα» βρε αρχι-ψευταράκο?

    Αφού μοιυ ΕΚΟΨΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ (πλην 2 ασήμαντων).

    Πάρτα, τα πιο σημαντικά ΕΔΩ, ΑΝ κοτάς, κοτόψυχε:

    https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/02/12/neostalinism-against-googling/#comment-240

    Αντε και γαμήσου από δω χάμου που ψευδολογείς ΚΑΙ για τον Αιρετικό ότι δήθεν δουλεύει «στο Υπουργείο Αμύνης». Δουλεύει και τρέχει όλη μέρα σε εντελώς άσχετα πράματα με τις ΠΑΡΑΝΟΪΚΕΣ φαντασιώσεις σου.

    Υ.Γ. δηλαδή… και όποτε βαριέμαι να ασχοληθώ με την ασημαντότητά σου «έπεσε μούγκα»? Πιο νάρκισσος πεθαίνεις (εκτός από αποδεδειγμένος ψεύτης).

    ________________

    (νέο σχόλιό μου)

    Υ.Γ. Με τις εμμονές του «αθεμιτα» διαφωνώ ριζικά πλέον.

    Τους υπόλοιπους που τσουβαλιάζεις [σαν «ασφαλίτες»] τους σκέφτηκες ΚΑΛΑ?

    ________
    Σημείωση: αναφερόμουν στους συκοφαντημένους σαν ασφαλίτες του σχολίου ΕΔΩ
    http://leninreloaded.blogspot.com/2013/09/motor-oil.html?showComment=1380493863733#c881468484739367085

    ___________
    (νέο μου σχόλιο)

    Είσαι ΑΛΗΤΗΣ αποδεδειγμένα.

    Κόβεις τα σχόλια που δεν σε συμφέρουν και μετά… θριαμβολογείς για τη… σιωπή του λογοκριμμένου, σαν… απόδειξη ενοχής?

    Είσαι καρα-γκεσταπίτης χειρότερος του ίδιου του Μπέρια.

    Posted by Omadeon | 30/09/2013, 9:24 πμ

Trackbacks/Pingbacks

  1. Παράθεμα: Ενας απολογητής του Στάλιν εξηγεί… (μεταφορά σχολίων από το blog OMADEON) « Stalin Reloaded - 12/02/2012

  2. Παράθεμα: κ. Τάκη Φωτόπουλε, ο ένοχος στα θρίλερ είναι συνήθως ο… μπάτλερ! (εδώ όμως, είστε ΕΣΕΙΣ ο ίδιος) « OMADEON - 14/02/2012

  3. Παράθεμα: Αντώνης Μπαλασόπουλος: Ενας πανεπιστημιακός καθηγητής Κριτικής Λογοτεχνίας (ψευδόμενος) καταδεικνύει το Τέλος του Προ-διαδικτυκού Κριτικ - 14/02/2012

  4. Παράθεμα: Η Ευρώπη των αποικιών (Οι Εργαζόμενοι, απεργιακό φύλλο 25/2) και Πολιτική Παράνοια (υπέρ-ή-κατά-ΚΚΕ) « OMADEON - 26/02/2012

  5. Παράθεμα: Γιατί έκλεισε το blog ‘Good Morning Lenin’? « Stalin Reloaded - 14/03/2012

  6. Παράθεμα: ΤΙ διαφορά έχει ο Pannekoek απ’τον… Παλαιών Πατρών Γερμανό; « Stalin Reloaded - 18/03/2012

  7. Παράθεμα: Το ΚΚΕ ας προσδιορίσει με ποιους θα πάει και ποιους θ’ αφήσει « Stalin Reloaded - 22/03/2012

  8. Παράθεμα: Γιώργος Ρούσης: Η τακτική να υποτάσσεται στη στρατηγική (Πριν, 1 Απριλίου 2012) « Stalin Reloaded - 03/04/2012

  9. Παράθεμα: Περί εκλογών και λάσπης κατά της CATASTROIKA, κατά της ΑΝΤΑΡΣΥΑ, κλπ. « OMADEON - 02/05/2012

  10. Παράθεμα: Ο Μπαλασόπουλος διαστρέφει δηλώσεις του Τσίπρα στο Reuters « OMADEON - 22/06/2012

  11. Παράθεμα: Για τη δυσώδη λάσπη του Lenin Reloaded κατά του Roides (‘περί διαδικτυακής δεοντολογίας’) « OMADEON - 05/10/2012

  12. Παράθεμα: Διαδήλωση 20-2-2012 (video), τα καλά παιδιά του ΠΑΜΕ και τα λάθη του ΚΚΕ « OMADEON - 22/02/2013

  13. Παράθεμα: Ιδιωτικό σημείωμα 1 (Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2013) | Stalin Reloaded - 30/10/2013

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Blog Stats

  • 23,748 hits