Με αφορμή το άρθρο του Δ. Γόντικα που δημοσιεύτηκε στον «Ριζοσπάστη» στις 29 Φλεβάρη [κλώνος σβησμένου post μαζί με 22 σχόλια]

Με αφορμή το άρθρο του Δ. Γόντικα που δημοσιεύτηκε στον «Ριζοσπάστη» στις 29 Φλεβάρη.

[ακριβής κλώνος σβησμένου post μαζί με 22 σχόλια]

POSTED BY  ⋅ ΜΑΡΤΊΟΥ 5, 2012 ⋅ 22 ΣΧΌΛΙΑ

Με αφορμή το άρθρο του Δ. Γόντικα που δημοσιεύτηκε

στον «Ριζοσπάστη» στις 29 Φλεβάρη.

Ή

Η ηθική του ψέματος και ο φόβος της δημοσιότητας .

Απόσπασμα από το «Τί να κάνουμε» ΛΕΝΙΝ.

« Ο καθένας νομίζουμε θα συμφωνήσει οτι η πλατιά δημοκρατική αρχή προϋποθέτει δύο αναγκαίους όρους: Πρώτο, την πλήρη δημοσιότητα και δεύτερο, την αιρετότητα σε όλα τα λειτουργήματα. Θα ήταν γελοίο να μιλάμε για δημοκρατία χωρίς την δημοσιότητα, και μάλιστα τέτοια δημοσιότητα που δεν θα περιοριζόταν στα μέλη της Οργάνωσης..»

Στην ΚΟΒα μου πριν από λίγες ημέρες μου είπαν να μελετήσω καλά το άρθρο του Γόντικα γιατί είναι λέει απάντηση στη δημοσίευση της επιστολής του Αλέκου Χαλβατζή.

Μου είπαν επίσης να επαγρυπνώ, και να αναφέρω όποιον τύχει και κάνει κανένα θετικό σχόλιο για τον Χαλβατζή, «γιατί μην ξεχνάς, έχουμε και τους αντιπολιτευόμενους που καραδοκούν», μου είπε ο Γραμματέας μου.

Το άρθρο αποτελεί συνέχεια των οργανωτικών και απόρρητων σημειωμάτων που κατέβηκαν στις ΚΟΒ όλο αυτό το διάστημα. Σημειώματα που καλούν σε «επαγρύπνηση», κι έχουν δημιουργήσει ένα φοβικό κλίμα αλληλοκαρφώματος, όπου οποιοσδήποτε τολμήσει να εκφράσει διαφορετική γνώμη χαρακτηρίζεται μικροαστός, οπορτουνιστής, φραξιονιστής, αντικομματικός, και στις χειρότερες περιπτώσεις πράκτορας.Εννοείται οτι όσοι από τους συντρόφους που έχουν εκλεγεί σε όργανα κι εκφράζουν απόψεις αντίθετες προς την ηγεσία καρατομούνται. Όσο για το καταστατικό αυτό έχει γίνει κουρελόχαρτο.

Ταυτόχρονα τα παπαγαλάκια που υπηρετούν τους «λαθρεπιβάτες» της ηγεσίας, με βρώμικα μέσα συκοφαντούν τους διαφωνούντες και ρίχνουν λάσπη πίσω από την πλάτη τους, αποκαλύπτοντας οτι η ηγεσία του ΚΚΕ χρησιμοποιεί τον μηχανισμό της, αλλά και τον φραξιονισμό για να κρατηθεί με νύχια και με δόντια, ολοκληρώνοντας το καταστροφικό της, για το Κόμμα μας έργο. Οι διαγραφές πέφτουν βροχή στην Αθήνα και απ’ ότι μαθαίνω τελευταία και στη Θεσσαλονίκη και σε όλες τις μεγάλες πόλεις.

Σιγή νεκροταφείου, θέλει να επιβάλει η ηγετική ομάδα.

ΤΑ ΕΣΩΡΓΑΝΩΤΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΗΝΩΝ

ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ:

Ειδικό εσωοργανωτικό σημείωμα μας πληροφόρησε οτι η έκδοση του βιβλίου του Νίκου Μπογιόπουλου (που βρίσκει μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο) έγινε παρά την αντίθετη γνώμη της ηγεσίας. Χαρακτήριζε το βιβλίο «μη μαρξιστικό» κι εγκαλούσε τον σύντροφο να είναι πιο προσεκτικός!!

FACEBOOK:

Κείμενο «για τον ηλεκτρονικό φραξιονισμό» που απαγορεύει στα μέλη του ΚΚΕ και της ΚΝΕ να κάνουν χρήση τουFacebook!! Υπάρχουν σύντροφοι που φακελώνουν άλλους συντρόφους που έχουν λογαριασμούς στο διαδίκτυο.Όποιος δεν σταματήσει να έχει Facebook, θα διαγραφεί λέει η «σοφή» μας ηγεσία!

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ «ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΟΜΕΝΟΥΣ»:

Κείμενο «για την επαγρύπνηση» που μιλάει για «πλειάδα στελεχών και μελών του Κόμματος που υιοθετούν μικροαστικές αντιλήψεις και αντιπολιτεύονται» την φωτισμένη ηγεσία. Το ίδιο κείμενο αναφέρει οτι είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο να βγει το Κόμμα στην παρανομία, χωρίς να μας εξηγήσει πως γίνεται αυτό την στιγμή που η ηγεσία του μπορεί να δανείζεται αφειδώς από τράπεζες 5 εκατομμύρια ευρώ και οι κύριοι βουλευτές να γυρνούν ανά την Ελλάδα με τις πολυτελές «Λέξους» προσφορά του Ελληνικού κοινοβουλίου με έξοδα δικά μας.

ΤΥΠΟΕΚΔΟΤΙΚΗ:

Κείμενο για την «Τυποεκδοτική» που μιλάει για τις 200 απολύσεις εργαζομένωνστην επιχείρηση, την ίδια στιγμή που γίνονται προσλήψεις ημετέρων , συγγενών και φίλα προσκείμενων στον μηχανισμό του Περισσού. Το κείμενο φέρνει στο φως τους ομίλους με τους οποίους συνεργαζόταν η «επαναστατική ηγεσία» μας όλα αυτά τα χρόνια (Γιαννίκος-Moderntimes, Ανεμοδούρας-Περιοδικός Τύπος, Παπαχριστόπουλος-Σίγμα, ΑΛΦΑ ΜΙ,Σκαναβής-Ελευθερος Τύπος, Αναστασιάδης, Πρώτο θέμα). Φυσικά στο ίδιο κείμενο δεν υπάρχει καμιά νύξη για ευθύνες της ηγεσίας για αυτό το κατάντημα, ούτε βέβαια αναφορά για το γνωστό στέλεχος της «Τυποεκδοτικής» που έκανε ατομική περιουσία στήνοντας ολόκληρο συγκρότημα τουριστικών εγκαταστάσεων στο Πήλιο (είναι ο Ν.Μ.).

ΓΙΑ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ:

Κείμενο που χαρακτηρίζει μικροαστούς όλους όσους πήραν μέρος στο κίνημα των αγανακτισμένων! Κείμενο που κατηγορεί ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ για την χημική επίθεση που εξαπέλυσε η κυβέρνηση στο Σύνταγμαστην πρόσφατη απεργία, χωρίς πουθενά να μας εξηγεί πως η-κατά τα άλλα σοφή-ηγεσία μας, δεν μπόρεσε να καταστρώσει ένα υποτυπώδες σχέδιο για να μπορέσει να περάσει η πορεία του ΠΑΜΕ στο Σύνταγμα! Για όλα φταίνε πάντα οι άλλοι!

ΚΟΥΒΑ:

Κείμενο που κατηγορεί την ηγεσία της Κούβας οτι οδεύει στον Καπιταλισμό, παραγνωρίζοντας τελείως τις ειδικές συνθήκες μέσα στις οποίες παλεύει αυτός ο λαός, τα επιτεύγματα του, καθώς και το διεθνές περιβάλλον και την συγκυρία μέσα στην οποία καλείται να βρει απαντήσεις το Κουβανικό ΚΚ. Πάλι καλά που δεν είπανε πράκτορα και τον Φιντέλ!

Το άρθρο του Γόντικα είναι ένα ακόμη επεισόδιο στον κατήφορο που έχει πάρει η ηγεσία του ΚΚΕ, έντρομη από τηνσυνεχώς εντεινόμενη αμφισβήτηση της από μεγάλο τμήμα της οργανωμένης βάσης και των ψηφοφόρων του Κόμματος που καλούν εδώ και τώρα να υλοποιηθεί η απόφαση του Συνέδριου για το Μέτωπο και να μπει τέλος στον σεχταρισμό, στην άρρωστη διαπάλη για το ποιός από τα κόμματα της αριστεράς θα κυριαρχήσει στο πτώμα του λαού και στα ερείπια που αφήνει πίσω του το μνημόνιο.

Οι ψίθυροι σιγά-σιγά γίνονται φωνές.

O ΓΟΝΤΙΚΑΣ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ

ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΕΚΜΗΡΙΩΜΕΝΑ ΘΕΤΕΙ Ο ΑΛΕΚΟΣ ΧΑΛΒΑΤΖΗΣ.

Αντίθετα:

-Κάνει έκκληση στον κομματικό πατριωτισμό και σε μια μεταφυσική, ιδεαλιστική πίστη και αφοσίωση στο Κόμμα-Θεό, θέλοντας να μας πείσει οτι το προσόν του Κομμουνιστή είναι η υποταγή και η τυφλή υπακοή στο Κόμμα!! Το Κόμμα όμως δεν είναι κάτι άυλο. Έχει ηγεσία, εφαρμόζει μια συγκεκριμένη πολιτική, η οποία σήμερα παραβιάζει ακόμα και αποφάσεις Συνεδρίων, παραβιάζει ακόμα και το ίδιο το Καταστατικό. Ή μήπως δεν ήταν αντικαταστατική η συνένωση των Οργανώσεων της Αθήνας, με στόχο τον έλεγχο και την κατάπνιξη κάθε διαφορετικής φωνής;

Οι κομμουνιστές και γενικότερα οι επαναστάτες διακρίνονταν πάντα από τις αρετές του ερευνητικού πνεύματος. Της αναζήτησης και της επαναστατικής ανανέωσης του Μαρξισμού. Ο ίδιος ο Μαρξ, ο Ένγκελς, ο Λένιν, ποτέ δεν αντιμετώπισαν τη θεωρία ως δόγμα, όπως κάνουν οι «λαθρεπιβάτες» της ηγεσίας του ΚΚΕ. Προφανώς δεν έτυχε να συναντήσουν τα μεγάλα πνεύματα των κυρίων Παρασκευά, Μαίλη, Μπέλλου, Κουτσούμπα, κι ευτυχώς για την ιστορία μας άφησαν την πλούσια κληρονομιά τους απ’ όπου μπορούμε να δούμε και να εξηγήσουμε τους ακροβατισμούς μιας ομάδας τσαρλατάνων που αναδείχθηκαν με μοναδικό προσόν την άγνοια και τον καιροσκοπισμό.

Απόσπασμα από το «Η Ρωσική Επανάσταση» της Ρόζας Λούξεμπουργκ:

«Η ελευθερία μόνο για τους υποστηρικτές της κυβέρνησης, μόνο για αυτούς που είναι μέλη ενός Κόμματος-όσο πολυάριθμοι κι αν είναι-δεν είναι ελευθερία. Η ελευθερία είναι πάντα και αποκλειστικά ελευθερία του ενός να σκέφτεται διαφορετικά. Όχι από κάποια φανατική αντίληψη περί δικαιοσύνης, αλλά επειδή καθετί που είναι διδακτικό, ακέραιο και καθαρτήριο στην πολιτική ελευθερία εξαρτάται από αυτό το ουσιώδες χαρακτηριστικό, και η αποτελεσματικότητά του χάνεται όταν η ελευθερία γίνεται ένα ειδικό προνόμιο».

Προκαλεί ο κύριος Γόντικας όταν μιλάει για ηθική. Ένας άνθρωπος που η κριτική που δέχεται χρόνια τώρα αφορά τον βάναυσο τρόπο συμπεριφοράς του απέναντι σε στελέχη και μέλη του Κόμματος, την υπεροψία και το γάντζωμα στη καρέκλα.

Ποια ηθική τους ωθεί να κάνουν χρήση των άρθρων 99 ενάντια σε εργαζόμενους, να μετατρέπουν το Κόμμα σε «επιχειρηματία» που τα παίρνει από αναπτυξιακούς νόμους καθώς και από το κατά τ’ άλλα αντίπαλο «αστικό κράτος»;

Ποια ηθική μπορεί να εξηγήσει τις συνεχής παραβιάσεις του καταστατικού και την χωρίς Συνέδριο αλλαγή πολιτικής, με τα εξωφρενικά «εμπλουτίζουμε την προγραμματική μας αντίληψη»;

Ποια ηθική έχει καταντήσει το Κόμμα, χειροκροτητή της κυρά Μπέλλου που μας δίνει εντολές μέσα από την εφημερίδα, χωρίς τα μέλη να ρωτηθούμε για τίποτα;

Ποια ηθική οδήγησε στα εκλογομαγειρέματα και στα φραξιονιστικά τερτίπια με τα οποία φάγανε από τα όργανα του Κόμματος γνωστά και ιστορικά του στελέχη;

Ποια ηθική οδήγησε στην αντικαταστατική συνένωση της Οργάνωσης της Αθήνας με στόχο των έλεγχο κάθε διαφορετικής φωνής;

Ποια ηθική επιτρέπει την μετατροπή του ΠΑΜΕ σε φορέα οργάνωσης κομματικών παρελάσεων, αποσπασμένο από την λαϊκή πάλη (Σύνταγμα, 28η Οκτωβρίου κλπ);

Ποια ηθική επιτρέπει να αφήνουμε τους εργαζόμενους της Αθήνας να τους λιώνουν τα ΜΑΤ με χημικό πόλεμο κι εμείς να καθόμαστε στα αυγά μας, φρόνιμοι, μην τυχών και γίνουν επεισόδια;

Ποια ηθική τους ωθεί να συνεργάζονται αρμονικότατα με την κατά τ’ άλλα «ξεπουλημένη ηγεσία» της ΓΣΕΕ;

Ποια ηθική μιλάει για την μετατροπή του Κόμματος σε φορέα συλλογής ψήφων που κάνει ακτιβισμούς για να παίξει για λίγο στα δελτία ειδήσεων και να αντλήσει πρόσκαιρα εκλογικά οφέλη;

Ποια ηθική επιβάλλει να κλείνεις την πόρτα στις δυνάμεις που μιλάνε για την ανάγκη σήμερα, εδώ και τώρα, ενότητα της Αριστεράς για να απαντήσει ο λαός στην λαίλαπα των μνημονίων;

Ποια ηθική δεν τους κάνει να βλέπουν οτι η εξάρτηση της χώρας υπάρχει και θεριεύει;

Οι κομμουνιστές στους οποίους αναφέρεται ο Γόντικας δεν τα έπαιρναν από τον κρατικό προϋπολογισμό.

Καλά θα κάνει λοιπόν να είναι πιο προσεκτικός, όταν προσπαθεί να καπηλευτεί τις θυσίες και την ανιδιοτελή προσφορά χιλιάδων αγωνιστών, με στόχο να τους χρησιμοποιήσει ως ασπίδα απέναντι στην κριτική που σήμερα ασκείται σε μια ηγεσία ανυπόληπτη κι αποδεδειγμένα πλέον υπεύθυνη για την αρνητική προοπτική εξέλιξης του Κόμματος.

Αν κύριε Γόντικα δεν τα είχατε κάνει θάλασσα, κι αν υπήρχε η δυνατότητα να εκφράσει ελεύθερα τη γνώμη του κανείς μέσα στο Κόμμα, χωρίς το φόβο κυρώσεων και συκοφαντιών, κανείς δεν θα χρειαζόταν το διαδίκτυο. Οπότε μην ψάχνετε τους σκοτεινούς κύκλους έξω από την αίθουσα των συνεδριάσεων της ΚΕ. Εσείς αποτελείτε τους πιο σκοτεινούς και βρώμικους κύκλους που βρέθηκαν ποτέ στο τιμόνι του ηρωικού μας ΚΚΕ. Εσείς και το λερώνετε με τις βρωμιές και την σαπίλα σας.

Οι καρέκλες σας όμως ήδη τρίζουν. Δεν θα αφήσουμε τους «λαθρεπιβάτες» να διαλύσουν οτι με κόπο χτίσαμε, 9 δεκαετίες τώρα οι κομμουνιστές στην Ελλάδα. Ή θα τους ξηλώσετε και θα επανέρθει το Κόμμα σε πλαίσια υγιούς λειτουργίας ή θα τρίξουν μαζί και οι δικές σας καρέκλες. Κάθε άνθρωπος που βλέπει αυτά τα πράγματα, δεν μπορεί σήμερα να μένει σιωπηλός.

63 Votes

6 bloggers like this post.

  • vassozacharof
  • Omadeon
  • kremmydasd
  • Α.Γ.ιος
  • Ο Αιρετικός
  • karampas

About GoodMorningLENIN

Προλετάριοι όλων των χωρών ενωθείτε..!

ΣΥΖΉΤΗΣΗ

22 Σχόλια to “Με αφορμή το άρθρο του Δ. Γόντικα που δημοσιεύτηκε στον «Ριζοσπάστη» στις 29 Φλεβάρη.”

  1. Ετσι ακριβώς ειναι τα πράγματα

    18
    14
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ PANMC | ΜΑΡΤΊΟΥ 6, 2012, 9:46 ΜΜ

  2. Ρε παιδιά… να ρωτήσω κάτι γι’ αυτό τον κύριο Γόντικα.
    Εφόσον ήταν γραμματέας της ΚΝΕ την περίοδο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου 1973….
    …ΤΙ θέση ή ρόλο πήρε σχετικά με το περιβόητο ιστορικό λάθος της “Πανσπουδαστικής νο.8″?

    (Απλώς διασταυρώνω, γιατί λογικά, ΣΑΝ γραμματέας της ΚΝΕ πρέπει να είχε τον ΠΙΟ “πρωταγωνιστικό” ρόλο.
    και βάζω εισαγωγικά στο “πρωταγωνιστικό” διότι θάπρεπε να ντρέπεται, κι αργότερα να είχε _παραιτηθεί_).

    Για το σκάνδαλο της “Πανσπουδαστική”ς νο.8, που συκοφαντούσε την εξέγερση του Πολυτεχνείου σαν προβοκάτσια της CIA (!!!) γράφτηκαν πολλά. Οποιος δεν τα ξέρει, ας γκουγκλίσει τη φράση “Πανσπουδαστική 8″

    ΜΟΛΙΣ τη βάλετε στο google, ο πρώτος σύνδεσμος που θα πάρετε είναι σκαναρισμένη η ΙΔΙΑ η καάπτυστη φυλλάδα (σε ιστοσελίδα του “Πολιτικού Καφενειου”), οπότε… γλυτώνω και να σας δώσω το σύνδεσμο.
    Αν μάλιστα πάτε σε άλλα αποτελέσματα θα βρείτε και το εξής (κάποιου Γιάννη Χάρη)

    ….ας δούμε όμως το σχετικό, προβοκατορολογικό τμήμα του, αυτό τουλάχιστον χωρίς την παραμικρή περικοπή:

    «Σαν υπεύθυνη Συντονιστ. Επιτρ. Αγώνα του Πολυτεχνείου καταγγέλλουμε σ’ όλο το σπουδαστικό κόσμο, τη νεολαία και το λαό τις αφηνιασμένες προσπάθειες της χουντικής ΚΥΠ και των πληρωμένων πραχτόρων της να διαστρέψουν, απ’ την αρχή της μεγαλειώδικης εκδήλωσής μας του Πολ/χνείου, τη πορεία και το περιεχόμενό της. Καταγγέλλουμε τη προσχεδιασμένη εισβολή στο χώρο του Πολ/χνείου τη Τετάρτη, 14 του Νοέμβρη, 350 περίπου οργανωμένων πραχτόρων της ΚΥΠ, σύμφωνα με το προβοκατόρικο σχέδιο των Ρουφογάλη-Καραγιαννόπουλου, με βάση τις εντολές του παραμερισμένου τώρα τέως πρωτοδικτάτορα Παπαδόπουλου και της αμερικανικής CIA, με σκοπό να προβάλουν με κάθε μέσο τραμπουκισμού και προβοκάτσιας γελοία και αναρχικά συνθήματα και συνθήματα που δεν εκφράζανε τη στιγμή και τις συγκεκριμένες δυνάμεις. Για να μπορέσουν έτσι ν’ απομονώσουν το κίνημά μας και την εκδήλωσή μας του Πολυτεχνείου απ’ το σύνολο του λαού και της νεολαίας. Για να μπορέσουν παραπέρα, κατασκευάζοντας (και με τη βοήθεια των χουντικών μέσων ενημέρωσης) την εικόνα μιας μεμονωμένης εξτρεμιστικής επαναστατικοαναρχικής εξέγερσης που δεν έχει τη συμπαράσταση του λαού, να ξαναχρησιμοποιήσουν το χιλιοτριμμένο πρόσχημα του “επαπειλούμενου κοινωνικού καθεστώτος” για να δικαιολογήσουν την επαναφορά του στρατιωτικού νόμου και το δυνάμωμα της αιματηρής τρομοκρατίας. Ενέργειες που οι Αμερικάνοι, η CIA και η χούντα είχαν από καιρό πάρει την απόφαση να επιβάλουν, ύστερα απ’ τη παταγώδη αποτυχία της χουντομαρκεζινικής προσπάθειας καθήλωσης και εκτόνωσης της λαϊκής πάλης και τη φοβερά επικίνδυνη για τη τύχη της εξουσίας τους ανάπτυξη των πιο σύνθετων αντιδικτ/κών αγώνων του λαού ενάντια στη πρωτοφανή καθίζηση του βιοτικού του επιπέδου και τη φασιστική σκλαβιά. Απόφαση που ενισχύονταν σημαντικά και από την άσχημη τροπή που πήρε το Μεσανατολικό πρόβλημα για τα συμφέροντα του ιμπεριαλισμού και ειδικώτερα του αμερικάνικου, κάτω από τα πλήγματα του αγώνα των αραβικών λαών, καθώς κι απ’ την όξυνση των αμερικανοευρωπαϊκών αντιθέσεων και ανταγωνισμών στον οικονομικό αλλά και το πολιτικοστρατιωτικό τομέα από αφορμή το Μεσανατολικό και απ’ το βάθεμα της οικονομικής κρίσης.

    »Το σχέδιο όμως των Ρουφογάλη, Καραγιαννόπουλου, Παπαδόπουλου, CIA απέτυχε παταγωδώς. Το οργανωμένο φοιτητικό μας κίνημα δίνοντας τη πιο αποφασιστική μάχη του απομόνωσε και συνέτριψε τους προβοκάτορες. Η επίθεση του συρφετού των χαφιέδων και των ψευτοεπαναστατών που σαν τα κοράκια πολιορκούν χρόνια τώρα να διαβρώσουν τις αντιδικτατορικές, φοιτητικές ιδιαίτερα, δυνάμεις (όχι χωρίς επιτυχία πρέπει να ομολογήσουμε εκεί όπου η απειρία, ο ανυπόμονος υπερενθουσιασμός και ο κάλπικος υπερεπαναστατισμός τούς ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες) βρήκε αντιμέτωπο το σπουδαστικό κόσμο που κράτησε σταθερά τη συνεπή χαραγμένη πορεία του. Έτσι τα συνθήματά μας: Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία, 20% για τη Παιδεία, Κάτω η χούντα, Έξω οι αμερικάνοι, Εργάτες Αγρότες και Φοιτητές, Όλοι Ενωμένοι, Λαϊκή Κυριαρχία, Εθνική Ανεξαρτησία έπνιξαν τις ψευτοεπαναστατικές κραυγές της ΚΥΠ και των χαφιέδων της που αιφνιδιαστικά είχαν προβάλει με πανώ και με τη τραμπούκικη κατάληψη δυο μεγαφώνων, συνθήματα όπως: Κάτω το Κράτος, Κάτω η εξουσία, Μάης του ’68 και είχαν πρωτοστατήσει σε κάποιες ανεδαφικές εκκλήσεις για άμεση λαϊκή επανάσταση και άμεση γενική απεργία».

    ΚΚΕ εκθέτει ΚΚΕ

    Το κείμενο-«καταγγελία» έπεσε σαν βόμβα στον αποδεκατισμένο κόσμο του φοιτητικού κινήματος, σ’ όσους βρίσκονταν στη φυλακή, στα περίφημα κελιά της ΕΣΑ ή στην παρανομία, σ’ όσους είχαμε ζήσει με οποιονδήποτε τρόπο τις μέρες εκείνες του Νοέμβρη του ’73. Ακόμα και μέλη της Αντι-ΕΦΕΕ και της ΚΝΕ, που ήταν ανάμεσα στους φοιτητές της Νομικής που κατέβηκαν από τη Σόλωνος στο Πολυτεχνείο, μάθαιναν ξαφνικά πως ήταν προβοκάτορες της ΚΥΠ.

    Το φύλλο της Πανσπουδαστικής σύντομα εξαφανίστηκε, συλλεκτικό κομμάτι αποτελούσε ήδη τα χρόνια εκείνα, το κείμενο χαρακτηρίστηκε πλαστό, χωρίς ωστόσο να αποκηρυχτεί ποτέ επίσημα από το Κόμμα.

    Μεταπολίτευση, τον Ιούλιο του 1976 πια, στην απόφαση της 4ης Ολομέλειας της Κεντρικής Επιτροπής του ΚΚΕ, με τίτλο «Έκθεση και συμπεράσματα για τα γεγονότα του Νοέμβρη 1973», ανασκευάζονται, έστω με μισή φωνή, οι καταγγελίες για προβοκάτορες. Και ακόμα πιο χαμηλόφωνα ομολογείται η αντίθεση του ΚΚΕ στην κατάληψη, ο ανύπαρκτος εντέλει καθοδηγητικός του ρόλος σε όσα σφράγισαν την ιστορία του τόπου τις τρεις εκείνες μέρες.

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: είμαι κάποιας ηλικίας και γνώρισα πολλά άτομα ΕΚΕΙΝΗ την εποχή που συζήτησαν έντονα την “Πανσπουδαστική νο. 8″, μερικοί μάλιστα την κουβαλούσαν και μαζί τους βρίζοντάς την. Δυστυχώς ήμουν στην Αγγλία κάποια χρόνια πριν το 1977, οπότε δεν ήμουν παρών στο ίδιο το συμβάν του Πολυχνείου, αλλά είχα και έχω φίλους που ήξεραν πολλά (και μερικοί ήταν και μέσα).

    9
    13
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 8, 2012, 8:59 ΠΜ

    • Δέν είμαι και ούτε ήμουν ποτέ οργανωμένος στο ΚΚΕ η στη ΚΝΕ αλλά οφείλω να ομολογήσω ότι είναι το μόνο κοινοβουλευτικό αριστερό κόμμα το οποίο μιλάει ανοιχτά για ανατροπή του καπιταλισμού.Παρόλα αυτά θα συμφωνήσω με τον /την OMADEON σχετικά με το λάθος της πανσπουδαστικής Νο 8, τελικά υπάρχει μιά διαχρονική τάση απο το ΚΚΕ να χαρακτηρίζει οτιδήποτε δε καθοδηγείτε ή ελέγχεται απο το κόμμα ως κάτι το αποπροσανατολιστικό ή προβοκατόρικο το οποίο αποδεικνύεται τόσο απο τη στάση του ΚΚΕ στο κίνημα των αγανακτισμένων όπου η αλήθεια είναι ότι παρυσήφρησαν και αρκετοί φασίστες της Χ.Α αλλά και με το κίνημα της πατάτας!

      1
      1
      Rate This

      ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ ANENTAHTOS | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 5:52 ΜΜ

  3. Υ.Γ. Σύμφωνα με την άποψη κάποιου “Radio Collectiva”, υπαίτιος για την “Πανσπουδαστική νο.8″ ήταν κάποιος Τζιατζής (που μόνο αμυδρά τον έχω ακουστά, αλλά ΔΕΝ ανήκω στην παράταξή του, κλπ.)

    http://celinathens.blogspot.com/2012/03/blog-post_06.html?showComment=1331198687465#c8234717749282805116

    (σχόλιό του που μεταφέρω)

    4
    5
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 8, 2012, 10:11 ΠΜ

  4. Υ.Γ.2 σόρυ για τα… απανωτά σχόλια αλλά οφείλω να ξεκαθαρίσω, μετά από έρευνα, ότι για την “Πανσπουδαστική” νούμερο 8, βρέθηκαν πολλά, που εν μέρει ανατρέπουν ορισμένες αρχικές μου εντυπώσεις, αλλά… εν μέρει όχι.
    Τα έχει εξηγήσει αναλυτικά η διαδικτυακή φίλη blogger / δημοσιογράφος Βασιλική Μετατρούλου, σε δικά της σχόλια (σε ανάρτηση του “Ηρόδοτου” blogger) που μάζεψα και παραθέτω πιο αναλυτικά κάπου αλλού.

    On Νοεμβρίου 21, 2011 at 2:04 μμ Βασιλική Μετατρούλου said:

    Δυστυχώς, το συμπέρασμα μου, που στηρίζεται σε εξονυχιστική εξέταση των ντοκουμέντων της εποχής, και ειδικά των επίσημων ντοκουμέντων των οργανώσεων του ΚΚΕ,
    είναι αυτό ακριβώς που λες, ότι “αυτό το συγκεκριμένο καλό, η μεγαλειώδης παρουσία των απλών κνιτών στο Πολυτεχνείο, έγινε εκτός γραμμής”.
    Αν συνοψίσω σε λίγες φράσεις θα ήταν:

    Η ηγεσία της ΚΝΕ/Α-ΕΦΕΕ/ΚΚΕ, λόγω πολλών διαφορετικών γραμμών στις τάξεις των οργανώσεων ξεπεράστηκε από τα απλά μέλη και από τα ίδια τα γεγονότα.

    Αν προηγουμένως διάβασες τα αποσπάσματα από την Εκθεση του 1976 που παραθέτω πιο πάνω, σε ρωτάω τώρα αν θέλεις επιβεβαίωση από το μέλος της Α-ΕΦΕΕ που ήταν στη Συντονιστική Επιτροπή του Πολυτεχνείου;;;
    Διαβάστε προσεκτικά (αν και δεν χρειάζεται να διαβάσει κανείς “πίσω από τις γραμμές” που λένε, είναι ολα ξεκάθαρα…)

    Βέβαια, ΔΕΝ “είναι όλα ξεκάθαρα” όταν ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ κάποιος να τα ΔΕΙ ξεκάυαρα.

    Το γνωστό “δόγμα” ότι πρέπει το κομματικό μέλος “να στηρίζει τη γραμμή του κόμματος ΑΚΟΜΗ κι όταν διαφωνεί ΜΥΣΤΙΚΑ μαζί του”, ΑΚΥΡΩΝΕΙ την αξιοπιστία του (αν όχι ΚΑΙ τη διάθεσή του για τίμιο διάλογο) στο ΣΗΜΕΡΙΝΟ διαδίκτυο. Eίναι και (για ένα μη-μέλος) δύσκολο να συζητάει καν, με άτομα που ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟΨΗ αλλά μόνο στηρίζουν την άποψη του κόμματος “ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ”. Είναι ΜΑΤΑΙΟ και ΠΑΡΑΛΟΓΟ αυτό ΣΗΜΕΡΑ. Πιο αναλυτικά:
    https://stalinreloaded.wordpress.com/2012/03/03/democratic_centralism/
    (“Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός και Διαδικτυακός Διάλογος”).

    Θα βρείτε εκεί, στο ΠΡΩΤΟ σχόλιο, και σύνδεσμο προς το ΑΡΧΙΚΟ σχόλιο της Βασιλικής, που παράθεσα τμήμα του πιο πριν. (Δεν βάζω εδώ πάνω από 1 σύνδεσμο εδώ για να μη μπουν όλα “σε αναμονή” moderation).

    Τέλος, μικρό απόσπασμα εποικοδομητικής κριτικής και φεύγω.

    Αν νομίζει κανείς ότι μπορεί να λέει ψέματα ώστε να ωφελήσει το κόμμα του ή τις ιδέες του (γενικά) είναι εκτός πραγματικότητας στο διαδίκτυο, που αργά ή γρήγορα θα τον ξεσκεπάσει. Ο Νίκος Μπογιόπουλος (ξεμπροστιάζοντας κάποτε τον Πλεύρη) μας θύμισε μια πολύ μεγάλη αλήθεια. “Μια φορά ψεύτης, ΠΑΝΤΑ ψεύτης”. Αυτό ισχύει εδώ στο διαδίκτυο, με απόλυτο τρόπο.

    Ισως ο Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός πρέπει να εξελιχτεί διαλεκτικά, με βάση τη Νέα Διαφάνεια που φέρνει το διαδίκτυο. Πρέπει να γινει ανεκτή και η φανερή διαφωνία μέσα στο κόμμα, νομίζω. Βρείτε μια λύση. ΔΙΚΟ σας πρόβλημα είναι. Ως ανέκαθεν ανένταχτος ΔΕΝ με νοιάζει προσωπικά. Σε κάθε περίπτωση, Φράγματα Πληροφορίας ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΟΥΝ. Σήμερα τα σπάει ένας Χαλβατζής, αύριο κάποιος άλλος.

    7
    8
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 9, 2012, 1:37 ΜΜ

  5. τουλάχιστον το κκε κάνει (αν κάνει) κακό μόνο στον εαυτό του κι όχι στο λαό όπως κάνουν όλοι οι άλλοι… είτε ψηφίζοντας αντεργατικούς νόμους στη βουλή και στο ευρωκοινονβούλιο είτε με πορείες της κακιας ωρας για να “απορροφούν” τους κοινωνικούς κραδασμούς, δηλ. αυτό που θέλει πραγματικά το σύστημα.

    8
    8
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ NIKOS | ΜΑΡΤΊΟΥ 11, 2012, 8:18 ΜΜ

  6. Αυτό το άρθρο δεν υπάρχει ούτε μία στο εκατομμύριο πιθανότητα να γράφτηκε από μέλος του ΚΚΕ. Είναι τρολάρισμα ή προσπάθεια νεοφώτιστου της ΓΑΔΑ. Έχει πολλά “λαθάκια”, που κάνουν όποιον έχει λίγη σχέση με την αριστερά να καταλάβει ότι ο συντάκτης του είναι άσχετος με τα του ΚΚΕ. Π.χ υποστηρίζει την στροφή της Κούβας, σήμα κατατεθέν των εκτός μαρξισμού, ή στηρίζει τους απολυμένους της Τυποεκδοτικής, όταν όλα τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ ξέρουν ότι έχουν γίνει πολλές οικονομικές εξοσμήσεις μόνο για την Τυποεκδοτική, για να πέρνουν οι εργαζόμενοι 1500 ευρώ όταν η Αλέκαπαίρνει 900…Επίσης μιλάει για “αντιπολιτεύσεις που καραδοκούν” κλπ, πράγματα αστεία για ΚΚΕ, και επίσης αβαντάρει ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Τέλος, το ύφος του δεν έχει καμία σχέση με το κείμενο του Χαλβατζή, δηλώνει μίσος και κάποιον που δεν ήταν ποτέ στο ΚΚΕ.

    Προς τους ειδικευόμενους της ΓΑΔΑ. Ρε παιδιά προσπαθείστε λίγο παραπάνω.. αν ήταν λίγο πιο light και σε πιο “συντροφικό” ύφος θα έπειθε ίσως. Αλλά τώρα το κάψατε…

    25
    8
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΘΩΜΆΣ | ΜΑΡΤΊΟΥ 11, 2012, 9:41 ΜΜ

    • Κανείς δεν ξέρει ακόμη σίγουρα ΤΙ ισχύει. Ομολογουμένως κι εγώ που είμαι ανένταχτος βρίσκω το στυλ κάπως ακραίο, ιδιαίτερα οργισμένο, αλλά αυτό δεν συνεπάγεται ότι είναι ντε και καλά χαφιές εκείνος που το έγραψε. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και ελλιπώς ενημερωμένος ή και να υπερβάλλει, έχοντας σχετικά λίγη πείρα σαν νέο μέλος που έφυγε μετά από πολύ μικρό διάστημα, ή έχοντας ακούσει κάποιον δικό του άνθρωπο χωρίς άμεση εμπειρία. Θα ήταν καλό να πει περισσότερα και επίσης να μη φοβάται το διάλογο. Με όλα του τα ελαττώματα, ο διάλογος είναι αναντικατάστατος. ΔΕΝ φτάνει να γράφει κανείς άρθρα…

      Εκείνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι κάποιοι, αν και ΟΧΙ μέλη αλλά απλοί φανατικοί οπαδοί του ΚΚΕ, δεν δίστασαν να με λούσουν κι εμένα προσωπικά με απίστευτη λάσπη που δεν άκουσα ποτέ στη ζωή μου, χωρίς κανένα λόγο που να _στέκει_. Επομένως, αν με είπαν κι εμένα χαφιέ και ασφαλίτη κι ένα σωρό άλλα πράματα (μέχρι και… “αρχιγκάγκστερ του υποκόσμου”) δεν βλέπω γιατί θάλεγαν λιγότερα για κάποιον που τους τσούζει πραγματικά.

      Παρόλ’ αυτά παραμένω, αν όχι φίλος, τουλάχιστον μη-εχθρός του ΚΚΕ. Κι όποιος θέλει το πιστεύει. Για την περίπτωση Αλέκου Χαλβατζή δεν είπα απολύτως τίποτα, διότι δεν μπορώ να διασταυρώσω πολλά που λέει, αλλά και γιατί δεν θεωρώ ότι μου πέφτει λόγος. Ισως ο Γιώργος Ρούσης να μπορούσε να το σχολιάσει, γνωρίζοντας πολύ περισσότερα. Η συμπάθειά μου για τον Ρούση χρονολογείται από πολύ παλιά (και την παραδέχομαι) αλλά ειλικρινά δεν ξέρω ΤΙ κάνει και τΙ σκέπτεται ή με ποιούς συστρατεύεται ΤΩΡΑ. Μόνο πολύ αμυδρά διάβασα κάπου ότι έιναι στο ΝΑΡ.

      Το θεωρώ πολύ κακή συνήθεια οι διαφωνούντες ή οι επικριτές να ονομάζονται τόσο ΕΥΚΟΛΑ χαφιέδες και ασφαλίτες. Τέτοιες συνήθειες βλάπτουν το κόμμα. Οι μηχανισμοί προπαγάνδας του συστήματος φυσικά και καραδοκούν, να εκμεταλλευτούν τέτοιες καταστάσεις, αλλά… νομίζω ότι η καλύτερη άμυνα είναι να μην τους δίνονται _αφορμές_. Και αφορμές δεν δίνονται όταν υπάρχει καθαρότητα και σύνεση, όχι όταν με το παραμικρό εκτοξεύεται ακραία λάσπη.

      5
      8
      Rate This

      ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 11, 2012, 10:02 ΜΜ

    • για να πέρνουν οι εργαζόμενοι 1500 Ευρώ και η Αλέκα 900.
      Μια προσοχή σύντροφε στο τί λέμε…

      3
      2
      Rate This

      ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ ΝΊΚΟΣ2 | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 3:13 ΜΜ

      • Φυσικά και το πρόσεξα αυτό, κι είναι σημαντικό. Θα βοηθούσε και μια μικρή τεκμηρίωση όμως,με σύνδεσμο κάπου, διότι ο αστικός τύπος διατυμπανίζει τα περί “κολλεγίου” όπου σπουδάζει η Αλέκα τα παιδιά της. Πάλι καλά που παραδέχτηκαν μετά από έρευνα ότι είναι η πτωχότερη πολιτικός.

        Ομως… έχει καμμία σχέση αυτό το γεγονός με τα υπόλοιπα ΕΔΩ?

        0
        0
        Rate This

        ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 6:42 ΜΜ

  7. Θα πω και κάτι ακόμη και θα σιωπήσω για σήμερα.

    Οι ακραίοι χαρακτηρισμοί έχουν γίνει ψωμοτύρι. Τους είδαμε και από την άλλη πλευρά, των αντιπάλων του ΚΚΕ, όταν εξίσωσαν τα μέλη του ΠΑΜΕ με μισητούς ασφαλίτες και μπάτσους, έτσι ώστε να νομιμοποιήσουν ηθικά την εντελώς απαράδεκτη ρίψη μολότωφ σε άοπλο πλήθος, την 20ή Οκτώβρη. Το διαδίκτυο ενισχύει αυτή την κακή συνήθεια, αλλά αυτό δεν σημαινει ότι τη νομιμοποιεί και ηθικά. ΚΑΘΕ άλλο…

    Στο χέρι μας είναι να αποφύγουμε τέτοιες ακρότητες και να προσεγγίσουμε το θέμα νηφάλια και “διαλεκτικά”.

    Η απόλυτη μυστικότητα όμως δεν βοηθάει καθόλου. Στην εποχή μας μπορεί να γίνει και μπούμεραγκ, διότι λόγω μυστικότητας, π.χ. δεν υπάρχει τρόπος να διασταυρωθεί η πληροφορία ότι στάλθηκε “μυστικό εσωκομματικό σημείωμα” ότι το… βιβλίο του Μπογιόπουλο ‘δεν είναι μαρξιστικό’. Αν τέτοια σημειώματα δεν στέλνονταν με μυστικό τρόπο, θα υπήρχαν και άπειροι μάρτυρες να το διαψεύσουν ή να το επιβεβαιώσουν. Γνώμη μου είναι ότι πρέπει το κόμμα σας να επανεξετάσει τέτοια ζητήματα κάτω από το πρίσμα της νέας διαφάνειας που επιβάλλει σε ΟΛΟ τον κόσμο το διαδίκτυο. Το να υπάρχει μια ΑΠΟΨΗ ότι π.χ. το βιβλίο Τάδε δεν είναι Χ ή Ψ, δεν υπάρχει λόγος να μένει κρυφό στον έξω κόσμο. Ισα-ίσα, δημοκρατικός συγκεντρωτισμός μπορεί να σημαίνει ότι οι απόψεις δεν κρύβονται αλλά η πειθαρχία στην άποψη της πλειοψηφίας παραμένει. Μιλάω σαν σκράπας βέβαια. Αλλά πρέπει να βρείτε κι ένα νέο τρόπο γόνιμης συζήτησης και με εξωκομματικούς ή ανένταχτους, έτσι ώστε γνώμες σαν αυτή εδώ να καρποφορήσουν.

    Το ρητό του Λένιν στην αρχή του άρθρου είναι πολύ καλό και το προσυπογράφω.

    3
    4
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 11, 2012, 10:30 ΜΜ

  8. Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως:
    Δημοκρατικός συγκεντρωτισμός δεν είναι η υπακοή της μειοψηφίας στην απόφαση της πλειοψηφίας. Αυτό είναι δημοκρατία.
    Δημοκρατικός συγκεντρωτισμός είναι η υπακοή της μειοψηφίας μιας οργανωτικής δομής στην απόφαση της πλειοψηφίας της και ταυτόχρονα η υπακοή όλων των υποκείμενων κατώτερων οργανωτικών δομών στην απόφαση αυτή, ασχέτως αν οι υποκείμενες δομές ακόμη και κατά παμψηφία αποφασίσουν διαφορετικά.
    Έτσι:
    Η απόφαση της ΚΕ δεσμεύει τα μειοψηφούντα μέλη της ΚΕ και όλο το κόμμα. Η απόφαση της Επιτροπής Περιοχής δεσμεύει τα μέλη της Επιτροπής και όλα τις οργανωτικές δομές που υπάγονται σ’ αυτή. Αν οι ΚΟΒ συνεδριάσουν και με ποσοστό π.χ. 90% απορρίψουν την απόφαση της ΕΠ υπάρχει μεν πολιτικό θέμα αλλά τυπικά δεν μπορεί η απόφαση να ανατραπεί αν δεν το αποφασίσει η ίδια η ΕΠ ή η ΚΕ.
    Ο Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός, με δυο λόγια, είναι αυτό καθ’ αυτό το αστικό κοινοβουλευτικό σύστημα και λιγάκι πιο σκληρό: Δεν μπορείς να εκφράσεις δημόσια τη διαφωνία σου! Αν θέλετε τέτοια δημοκρατία στο σοσιαλισμό (καθώς στις μέχρι τώρα σοσιαλιστικές κοινωνικές δομές ο Δημοκρατικός Συγκεντρωτισμός αποτελούσε οργανωτικό στοιχείο όχι μόνο του ΚΚ αλλά και της κοινωνίας), ευχαριστώ δεν θα πάρω. Οι κομμουνιστικές ιδέες διατυπώθηκαν για να διευρυνθεί η ελευθερία του ανθρώπου κι όχι για να περιοριστεί, κι αν την ελευθερία την περιορίζουμε ταξικά τότε καταντάμε να γινόμαστε ρατσιστές.

    4
    4
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ ANTRIKOS | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 10:02 ΠΜ

    • Ενα λεπτό Αντρίκο, να δω αν σε κατάλαβα σωστά….

      [1] Λες ότι η πλειοψηφία ενός ανώτερου επιπέδου στην ιεραρχία παρακάμπτει τυχόν διαφωνίες (ακόμη και) της πλειοψηφίας σε χαμηλότερα επίπεδα της ιεραρχίας?
      Δηλαδή, σε μια πυραμιδωτή ιεραρχική δομή, που διοικείται από επιτροπές, με την Κεντρική Επιτροπή στην κορυφή… κάθε απόφαση ανώτερης βαθμίδας δεσμεύει ΚΑΙ όλες τις κατώτερες βαθμίδες?
      Τότε όμως (λογικά) η _μόνη_ δημοκρατικότητα που απομένει είναι στην ψήφιση των επιτροπών από τη βάση, ή μόνο στις εκλογές, όπου επιλέγεται η Κεντρική Επιτροπή. Κάθε άλλο είδος δημοκρατικότητας καταργείται, ακριβώς όπως στο κοινοβούλιο δεν μπορούν οι απλοί βουλευτές να γλυτώσουν τη διαγραφή (ή άλλες κυρώσεις) αν καταψηφίσουν τη γραμμή του κόμματός τους !

      [2] Μίλησες για μυστικότητα. Σε συνδυασμό με το [1] (ΑΝ σε κατάλαβα καλά) εννοείς ότι… μπορεί να υπάρξει π.χ. μια υποθετική κατάσταση, όπου το 90% της βάσης διαφωνεί με την ηγεσία αλλά έχει δεσμευτεί να κρατήσει τη διαφωνία… μυστική? χαχαχα… (σόρυ, αλλά… το βρίσκω κάπως κωμικό, να είναι 90% του κόμματος φιμωμένα, και μάλιστα υποχρεωτικά).

      ΑΝ ισχύουν όλα αυτά, η αξιοπιστία των μελών του κόμματος πέφτει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, για τους έξω από το κόμμα. Μπορεί να λένε την αλήθεια, αλλά μπορεί κάλλιστα να λένε ασύστολα ψεύδη σε κάποιον τρίτο όπως εγώ. Αυτό ειναι λογικό αποτέλεσμα της μυστικότητας γύρω από οργανωτικά θέματα. Σόρυ, ΕΤΣΙ είναι…

      1
      1
      Rate This

      ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 11:20 ΠΜ

  9. Για όποιον ενδιαφέρεται για το πως λειτουργεί το ΚΚΕ, και πάνω σε ποιες οργανωτικές αρχές επέλεξαν τα μέλη του να στρατευτούν εθελοντικά, ας κοιτάξει εδώ, και δεν του αρέσει ας μην δώσει βιογραφικό.
    καταστατικό του ΚΚΕ:
    http://www.kke.gr/taytothta/ )
    Η καθε κρίση για τα μέλη του κόμματος, θεωρεί αυτονόητο πως αποδέχονται αυτές τις αρχές και ευνόητα κρίνονται βάση αυτών.
    Η αξιοπιστία του παραπάνω κειμένου, που κάνει μπαμ πως δεν έχει γραφτεί από κομματικό μέλος, από που ακριβώς προκύπτει;

    5
    1
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ TRASH | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 12:27 ΜΜ

  10. Δεν συμφωνω με τις απόψεις του Νίκου Μπογιόπουλου, δεν ψήφισα, ούτε πρόκειται πρόκειται να ψηφίσω αυτό το κόμμα, που δεν είναι παρά μία καλοστημένη ΑΕ, αλλά υπερασπίζομαι πλήρως το δικαίωμα του Nίκου να εκφράζεται ελευθέρως για τις απόψεις του και όσα θέλει δημοσίως να γράψει, διχως να ζητεί την έγκριση του κομματικού ιερατείου του Περισσού. Η Ιερά Εξέτασις έχει ενταφιασθεί και η έκφραση των ανθρώπων πρέπει να είναι απολύτως ελευθερη, ακηδεμόνευτη από “θεωρητικούς” τυπου Σουσλώφ του διαλυθέντος ΚΚΣΕ. Η γραφή του Νίκου είναι συναρπαστική, διόλου ξυλινη, το περιεχόμενο των λόγων του σαφές, πείθεσαι για την ειλικρίνεια του και την αγωνία που τον διακατέχει. Χρειαζόμαστε τέτοιες φωνές-το λέω εγω που ΔΕΝ συμφωνω μαζύ του-που εκφράζουν μία ανυπόκριτη αγωνία για το αύριο. Είναι επιεικώς γελοιίο να συνεδριάζουν οι δημοσιογράφοι της ΚΟΒ “Ριζοσπάστη” για να ελέγξουν συνάδελφό τους. Προφανώς η σχολή δημοσιογράφίας που ακολουθεί το “όργανο της ΚΕ του ΚΚΕ” θέλει πληρωμένους κονδυλοφόρους, υπέρ του δόγματος “αληθεια είναι οτι συμφερει το λαο”. Και αυτό το συμφέρον κάποιοι λίγοι και πεφωτισμένοι το καθορίζουν και το επιβάλλουν προς τα κάτω. Ένα άλλο Βυζάντιο, πολλές εκατοντάδες έτη μετά.Κρίμα!

    5
    4
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ SERAFEIM MICHIOTIS | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 1:28 ΜΜ

  11. Ο συγγραφέας της εν λόγω αηδίας δεν είνα σίγουρα μέλος της ΚΝΕ ή του ΚΚΕ. Εϊναι βαλτός πληρωμένος προπαγανδιστής και προβοκάτορας και εντάσσεται στα πλαίσια της πολεμικής κατά του ΚΚΕ εν όψη εκλογών. Αν παρ’ όλα αυτά είναι μέλος του ΚΚΕ ή της ΚΝΕ (στο οποίο δίνω ένα 0,1% πιθανότητα) πρέπει να διαγραφεί άμεσα αν δεν έχει διαγραφεί ήδη δηλαδή ορθώς.

    Υστερόγραφο…

    Είσαι μεγάλο αρχίδι.

    3
    8
    Rate This

    ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ NIKOS22 | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 3:39 ΜΜ

    • Ανακάλυψα την ύπαρξη αυτού του blog με αναζήτηση, καθώς έψαχνα ένα άρθρο του Γιώργου Ρούση (που είχα ξαναδιαβάσει αλλά είχα χάσει το σύνδεσμο).

      Τελικά βρήκα το άρθρο αναδημοσιευμένο κι εδώ, τον Ιούλιο του 2011. Επομένως _καταρρέει_ η λάσπη ότι το παρόν blog (φτιάχτηκε τώρα διότι)… “εντάσσεται στα πλαίσια της πολεμικής κατά του ΚΚΕ εν όψει εκλογών“. Ορίστε το archive Ιουλίου
      http://goodmorninglenin.wordpress.com/2011/07/

      Το 1ο ποστ χρονολογείται επίσης Ιούλη 2011. Ηταν οργισμένο ποστ καταγγελιών για εσωκομματικά ατοπήματα.
      Υπάρχουν άλλα πρώην μέλη του ΚΚΕ που έχουν εκφράσει παρόμοια κριτική και παρόμοια οργή. Τα περί “βαλτού και πληρωμένου προγανδιστή” επομένως δεν στηρίζονται πουθενά αλλά βέβαια δεν αποκλείονται 100%. Εγώ τους δίνω μια πιθανότητα… 1 ή 2 % (χεχε).

      Με το Γιώργο Ρούση (και πολλούς άλλους) είχα συζητήσει επί μακρόν το 2008 στο blog “αθλιότητες”, που ανήκε σε έξυπνο φοιτητή, ιδιαίτερα κόσμιας συμπεριφοράς, απόλυτα αφοσιωμένο στο ΚΚΕ.

      Σήμερα εκείνο το blog είναι ανενεργό αλλά οι μακροσκελείς συζητήσεις μας δεν έχουν σβηστεί. Το προσυνεδριακό άρθρο του Γιώργου Ρούση μου άρεσε πολύ, όπως και το γράμμα του. Δυστυχώς οι απόψεις του (κατά της Σταλινικής στροφής) μειοψήφισαν στο 18ο συνέδριο και αναγκάστηκε να απομακρυνθεί από το κόμμα σας (αυτά τα λέω για απληροφόρητους). Κρίμα γιατί ειναι ένας από τους πιο διαβασμένους μαρξιστές-λενινιστές που υπάρχουν στη χώρα μας (ή και διεθνώς).καθώς και… άτομο αδαμάντινης ακεραιότητας, όπως έδειξαν οι πολιτικοί του αγώνες, οι διώξεις του, κ.ο.κ. Δηλαδή… κρίμα που τον χάσατε ΕΣΕΙΣ, όχι κρίμα για τον ίδιο.

      Σόρυ που το λέω, αλλά ο Ριζοσπάστης έχει χαλάσει από τότε (μετά το 18ο συνέδριο). Λάσπη εκτοξεύει αρκετά συχνά, μερικές φορές οφθαλμοφανώς άδικα. Π.χ. κατά του “Δεν Πληρώνω”, αλλά και κατά του Γιώργου Ρούση, με “επιχειρήματα” που δεν αντέχουν κριτική ανάλυση. Βαριέμαι να το κάνω εγώ (και δεν έχω διάθεση να επιτεθώ στο ΚΚΕ) αλλά ειδικά για το Γιώργο Ρούση ίσως και να το κάνω. Εχω και 2 βιβλία του, που διαβάζω σιγά-σιγά.

      Σε ΚΑΘΕ περίπτωση οι συνήθεις ύβρεις και λάσπες όπως “ασφαλίτη”, ή “αρχίδι” αποδεικνύουν μόνο ένα ζωώδη φανατισμό καθώς και την ανικανότητα ή απροθυμία κριτικής επί της ουσίας.

      @Trash
      Διάβασα ένα μεγάλο μέρος του καταστατικού. Εχω κάποιες σοβαρές ενστάσεις για ορισμένα θέματα αλλά δεν είναι του παρόντος.θα το εκτιμούσα αν μπορούσες να απαντήσεις σε όσα ήδη τέθηκαν εδώ, περί δημοκρατίας και πλειοψηφίας, κλπ. Οσα δηλαδή εξήγησε ο αντρίκος. Εμένα θεώρησέ με ημιμαθή. Μακάρι να έχω άδικο ! :-)

      2
      2
      Rate This

      ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ OMADEON | ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012, 5:20 ΜΜ

      • @Omadeon:
        είναι αδύνατο να συμπυκνώσω ανά καημένο τόσων σελίδων σε ένα σχόλιο, δίχως περιθώρια παρανοήσεων ή παραποιήσεων.
        Αν διαφωνείς με το καταστατικό (δικαίωμα σου), απλά δεν δίνεις βιογραφικό στο Κόμμα. Aλλωστε και όταν εκφράσεις την επιθυμία να οργανωθείς, σου το δίνουν να το διαβάσεις πριν κανεις την αίτηση.
        Επαναλαμβάνω λοιπόν πως τα κριτήρια για αυτούς που δηλωσαν Εθελοντικά πως συμφωνούν -αλλα το παραβιάζουν- είναι διαφορετικά….

        0
        1
        Rate This

        ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ TRASH | ΜΑΡΤΊΟΥ 13, 2012, 2:26 ΠΜ

      • “ένα κείμενο τόσων σελίδων”

        0
        0
        Rate This

        ΑΝΑΡΤΉΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΟΝ/ΤΗΝ TRASH | ΜΑΡΤΊΟΥ 13, 2012, 2:28 ΠΜ

Trackbacks/Pingbacks

  1. PINGBACK: ΜΕ ΑΦΟΡΜΉ ΤΟ ΆΡΘΡΟ ΤΟΥ Δ. ΓΌΝΤΙΚΑ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΎΤΗΚΕ ΣΤΟΝ «ΡΙΖΟΣΠΆΣΤΗ» ΣΤΙΣ 29 ΦΛΕΒΆΡΗ. « GOODMORNINGLENIN « KARAMPAS’S BLOG – ΜΑΡΤΊΟΥ 11, 2012
  2. PINGBACK: ΤΟ ΜΏΛΥ » ΠΛΑΝΆΤΑΙ ΕΜΦΎΛΙΟΣ ΣΤΟ ΚΚΕ, ΜΕΤΆ ΤΑ ΑΠΑΝΩΤΆ ΑΛΛΗΛΟΚΑΡΦΏΜΑΤΑ! – ΜΑΡΤΊΟΥ 11, 2012
  3. PINGBACK: ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΈΝΟ ΤΟ FACEBOOK ΓΙΑ ΤΑ ΜΈΛΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΝΕ; | DIGITAL LIFE – ΜΑΡΤΊΟΥ 12, 2012

Συζήτηση

Trackbacks/Pingbacks

  1. Παράθεμα: Γιατί έκλεισε το blog ‘Good Morning Lenin’? « Stalin Reloaded - 14/03/2012

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: